sobota, 4 marca 2023

pogadanka o kobietach z Window of Fashion by Moni

 Hej Kochani Czytelnicy! 

Mamy marzec, wiosna za pasem, już czuję jej zapach, unosi się w powietrzu, nieśmiało wdziera się i pobudza wszystko dookoła by odżyło po zimie. Marzec się zaczął a wraz z nim święto kobiet jakie obchodzimy co roku 8 marca. W 2022 roku dodałam tutaj na blogu "Pogadankę o kobietach" z Amelią - autorką  bloga Melka Blogerka, w tym roku przeprowadziłam wirtualną rozmowę z Moniką z bloga Window of Fashion by Moni. Cieszę się, że Monia zgodziła się na tę pogadankę, uwielbiam jej bloga, dodaje wpisy ze stylizacjami, pisze recenzje książek, kosmetyków, zabiera też swoich czytelników do ciekawych miejsc w Polsce. Monika to bardzo miłą dziewczyna, uzdolniona, świetna blogerka. Zajrzyjcie koniecznie do niej na bloga, link tutaj. Myślę, że nieźle się zainspirujecie :) A teraz zapraszam do zaczytania się w naszej rozmowie. 

JA : Moniko jak postrzegasz współczesne kobiety? 

Monika : Każda kobieta jest inna, jednak dostrzegam, że coraz więcej z nas jest świadomych swoich potrzeb, oczekiwań i stara się walczyć o swoje racje, realizować pasje, rozwijać się na wielu płaszczyznach. Współczesne kobiety nie są już całkowicie podporządkowane mężczyznom i ślepo w nich wpatrzone, nie uzależniają swojego szczęścia od tego, czy są w związku, czy nie. Mają swoje zdanie i coraz częściej odważają się je wyrażać.


JA : Czym dla Ciebie jest piękno? Jaka jest Twoja definicja piękna? 


Monika : Piękno znajduje się w oku patrzącego. Każdy jest piękny na swój sposób. Składa się na to nie tylko wygląd fizyczny, ale też to, w jaki sposób osoba traktuje innych.



JA : Kto jest Twoim kobiecym autorytetem? 

 

Monika :Zawsze mam problem z pytaniami o autorytet. To takie duże i znaczące słowo. Osobą, która bardzo dużo mnie nauczyła, jest moja Mama i myślę, że ją mogłabym tak określić.

 

JA : Czy masz w historii taką kobietę, która Ci najbardziej imponuje? Jeśli tak to dlaczego?

 

Monika : Nie mam.



JA : Czy w show-biznesie jest taka kobieta, która Cię inspiruje, jeśli tak kto nią jest?

 

Monika : Na ten moment nie mam takiej osoby.


JA : Czy akceptujesz siebie w pełni?

 

Monika : W pełni nie, ale o wiele bardziej niż było to kilkanaście lat temu. Poczyniłam w tym kierunku postęp.

 


JA : Dokończ zdanie : Gdybym wygrała milion w Lotto to...

 

Monika : Żeby wygrać, najpierw musiałabym zacząć grać, he, he. 😄 Kiedyś chciałam wygrać w Lotto i kupić dom jednorodzinny, jednak z biegiem czasu zrozumiałam, że domek nie jest mi do szczęścia potrzebny. Serio, nie wiem, co bym zrobiła. Jeślibym wygrała, to wtedy zaczęłabym się zastanawiać, co zrobić z tak dużą sumą pieniędzy.  

 

 JA : Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

 

Monika : Nie wybiegam tak daleko w przyszłość. Kiedyś w szkole mieliśmy za zadanie napisać, jak wyobrażamy sobie swoje życie za 10 lat i powiem Ci, że żadne z moich założeń się nie spełniło, ale nie czuje się z tego powodu źle. Uważam, że dobrze się stało. To nie była ścieżka, która sprawiłaby mi radość, tylko raczej odzwierciedlenie społecznych oczekiwań. Wielu rzeczy, które się w moim życiu wydarzyły, nigdy bym się nie spodziewała. Nie przypuszczałam np., że będę kiedykolwiek pracować z ludźmi, a tak jest teraz.  Nie wiem, co przyniesie jutro. Mam tylko nadzieję, że będę zadowolona z podjętych decyzji.



JA : Czy jesteś osobą spełnioną? 

 

Monika : Hmm… dobre pytanie. Jest kilka obszarów życiowych, z których nie jestem do końca zadowolona, ale generalnie myślę, że mogę w tym momencie nazwać się osobą spełnioną. Widzę sens w tym, co robię, mam wokół siebie osoby, na których mi zależy, prowadzę swój internetowy zakątek. Jest dobrze. Natomiast zawsze może być jeszcze lepiej, mam nad czym pracować.

 

JA : Czego życzysz nam, kobietom, z okazji naszego święta 8 marca?

 

Monika : Z okazji Dnia Kobiet życzę nam wiary we własne możliwości, odwagi, by spełniać marzenia oraz konsekwencji w działaniu, a także zdrowia i siły do pokonywania przeciwności. Satysfakcji z tego, co robimy i dużo powodów do radości. Wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze! 🌷 🎀 💝



I to już wszystko, bardzo się cieszę, że Monika zechciała udzielić tego krótkiego wywiadu z okazji Dnia Kobiet. Wszak, że mamy dopiero 4 marca to i ja pragnę już złożyć każdej dziewczynie / kobiecie która czyta mojego bloga najserdeczniejsze życzenia : samych szczęśliwych chwil, samych dobrych ludzi na swojej życiowej drodze, wiary w siebie i swoje piękno, spełniania marzeń i walki o swoją lepszą, wymarzoną przyszłość. W  kobietach siła, trzymajmy się razem 💗

***

45 komentarzy:

  1. Całą rozmowę przeczytałam z ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna rozmowa! Znam Moniki bloga, bardzo miło było zobaczyć post powstały w Waszej współpracy. Chyba ominął mnie za to wpis z Amelią - muszę nadrobić! :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Koniecznie przeczytaj i rozmowę z Amelią :)

      Usuń
  3. Ja też mam problem z pytaniem o autorytety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka, Iwetto! <3

    Bardzo się cieszę, że pomyślałaś o mnie i zaprosiłaś do udziału w Twojej pogadance o kobietach. Dziękuję. Ta blogowa seria to świetny pomysł! <3

    Spodobał mi się Twój opis mojej osoby - tyle miłych słów. Dziękuję, Kochana. <3 Nie mogę nie wspomnieć o pięknych zdjęciach, którymi dopełniłaś wpis. Wszystko do siebie idealnie pasuje. <3

    Podobnie jak Ty też wypatruję już wiosny. Nie mogę się doczekać ciepłych, słonecznych dni i lżejszych stylizacji. ;)

    Życzę Ci pięknego marca, przyjemnego odliczania do wiosny oraz samych wspaniałości z okazji Dnia Kobiet! ;*


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Moniś ❤️

      A ja bardzo, bardzo się cieszę, że wzięłaś udział i zgodziłaś się na tę pogadankę :) Sprawiłaś mi tym wiele radości ❤️


      Dziękuję Ci za piękne życzenia Kochana ❤️

      Usuń
  5. Jaki cudowny wpis, przeczytałam z przyjemnością cały wywiad. Przy okazji, z okazji dnia kobiet, nam wszystkim kobietkom życzę wszystkiego, co najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za życzenia. Super wywiad, przeczytałam z wielką przyjemnością. Tobie również kochana życzę samych pięknych dni i serdecznych uśmiechów wokół Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wywiad! Wybrałaś bardzo sympatyczną i mądrą osobę do tego. Podoba mi się podejście Moniki i jej odpowiedź na pierwsze pytanie. Na resztę odpowiedziałabym w dużej mierze podobnie. Dziękuję za życzenia, Tobie życzę samych wspaniałości ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bloga Moniki również bardzo lubię. Ciekawy wywiad i świetne odpowiedzi, a pytania wcale do łatwych nie należały. Sama musiałabym się zastanowić nad własnymi odpowiedziami :). Tobie też Kochana Kobietko wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale :) Starałam się wymyślić takie pytania by było przede wszystkim ciekawie i by Monika mogła rozwinąć myśl :)

      Dziekhje bardzo Kochana ❤️

      Usuń
  9. O tak, piękno związane jest nie tylko z wyglądem, ale też cechami charakteru i traktowaniem innych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna rozmowa :) dołączam się do życzeń dla wszystkich kobiet i dla Ciebie, wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zaglądam na bloga Moniki :) Bardzo fajna rozmowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetny wywiad i odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Kobiet :D! Świetna idea takiego posta!
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna rozmowa <3
    Wszystkiego najlepszego z okazji dnia Kobiet! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam bloga Moniki, odwiedzam go chętnie, wymieniłyśmy kilka DMów na Instagramie i potwierdzam że jest bardzo miłą osobą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wywiad. Znam bloga i czasem zaglądam, a ty koniecznie rób takich wywiadów więcej, bo miło się je czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego dla wszystkich ♥ Zdecydowanie współczesne kobiety są inne, bardziej pewne siebie i niezależne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama się zaczęłam zastanawiać jak odpowiedziałabym na niektóre pytania. bardzo dobry wywiad - pogadanka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo się można ciekawego dowiedzieć z takich pogadanek, jak ktoś patrzy na świat.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wywiad! Super sie czyta! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY