niedziela, 21 listopada 2021

pomysł na prezent z Sinsay


Witajcie Moi Drodzy!

Nie wiem jak Wy ale ja już coraz bardziej myślę o zbliżających się wielkimi krokami świętach Bożego Narodzenia. Z lubością oglądam co i raz powstałe w sklepach aranżacje witryny i dekoracje nawiązujące do tych magicznych dni w ciągu roku. Mam ogromną słabość do choinek, dziadków do orzechów i starych bombek. Wiadomo teraz w sklepach rządzi się tanie i chińskie, jednak ja staram się omijać to szerokim łukiem a dbać o nasze rodzime, polskie bombeczki pamiętające jeszcze czasy gdy żyli moi dziadkowie. Całkiem sporo ich jeszcze mam, pilnuję jak oka w głowie. A dziś Moi Kochani Czytelnicy pora na pomysły na mikołajkowe prezenty. Nie wiem czy u Was też jest zwyczaj dawania sobie drobnych upominków w dzień Świętego Mikołaja czyli 6 grudnia. Ja będąc małą dziewczynką z ekscytacji 5 grudnia nie mogłam zasnąć, by móc spotkać staruszka w czerwonym kubraczku z wielkim workiem prezentów. Potem prawda okazała się bolesna ale magia i tak i tak we mnie została. Wierzę w moc świąt Bożego Narodzenia i wierzę w Świętego Mikołaja. A dziś przychodzę Wam z pomocą jakie prezenty możecie podarować swoim bliskim. Sklep Sinsay zadziwia mnie coraz bardziej i co i raz muszę coś zamawiać tak mi się to podoba. Tym razem są to propozycje upominków dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Więcej znajdziecie w zakładkach : prezenty dla kobiet prezenty dla mężczyzn , prezenty dla dzieci.


KLIK     KLIK













***

57 komentarzy:

  1. ja już mam kupione wszystkie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kupić sobie takie świąteczne kapcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała takie dostać na Mikołajki :)

      Usuń
  3. Czerwona koszula boska, chyba muszę się przejechać do Sinsaya :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie świąteczne dodatki i ubrania :) Dawno nie byłam w Sinsay, a kiedyś nawet często tam zaglądałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie zamierzam kupić mężowi świąteczny sweter z Sinsay.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię te stare bombki, które jeszcze były szklane :D Trochę szkoda, że w dzisiejszych czasach częściej sprzedawane są tylko te plastikowe :/ Ja wczoraj byłam w Sinsay, bo chciałam kupić sobie kapcie Koale, ale na sklepie niestety ich już nie było :/ Osobiście nic mi tam w oko szczególnie nie wpadło, ale przeglądając Twoje propozycje to spodobała mi się ta koszulka z Disneya, ale wczoraj też jej nie widziałam xd Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz można jeszcze dostać nasze rodzime szklane bombki ale trzeba się trochę na szukać.

      Ja też poluję na jedną rzecz w Sinsay :D

      Pozdrawiam

      Usuń
  7. jestem w trakcie szukania prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo, że zaczyna piździeć i robić się zimno, to mega się ciesze na ten świąteczny klimat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę na świąteczny czas :)

      Usuń
  9. Śliczna czerwona koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarpetki z takim motywem idealnie się sprawdza w roli grudniowego prezentu. Super propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te rzeczy 🤗 Ja w tym roku własne będę kupować nowa choinkę

    OdpowiedzUsuń
  12. źle zrobiłam, że tu zajrzałam. Już mam pełny koszyk! hahaha

    OdpowiedzUsuń
  13. ..uroczy post Iwettko! ..tak mnie wzięło na wspomnienia ..uwielbiam zimę, taką bielutką śnieżną i kiedy jest mróz, taki przyjemny, lecz nie za duży .. pamiętam, jakby to było dziś, ten cudowny czas w dzieciństwie, gdy nadchodziła magia świąt.. tata kupował drzewko, pachnącą jodełkę, a potem stała na balkonie ..a my, we dwie, siostra i ja, stałyśmy, patrząc na choinkę przez balkonowe drzwi i śpiewałyśmy jej piosenki.. później ubierałyśmy choinkę w kolorowe ręcznie robione łańcuchy, zawieszało się świeczki, bombki i inne cudeńka, większość robionych ręcznie <3
    ..śliczne rzeczy są w polecanym przez Ciebie sklepie Sinsay, koniecznie muszę zajrzeć i kupić prezenty ;)

    - pozdrawiam cieplutko, ściskam najserdeczniej :* ..życzę Ci Kochana pięknego tygodnia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Piękne masz wspomnienia związane ze świętami :)

      Mi też na myśl nasuwają się stare bombki na choince, radosne oczekiwanie na Gwiazdkę i radość z drobnych upominków pod choinką :)

      Ja Ciebie też serdecznie pozdrawiam, ściskam mocno i życzę udanego nowego tygodnia :)

      Usuń
  14. Ile fajnych rzeczy, ten zielony sweterek jest cudny:)
    Ja już właściwie zakończyłam kompletowanie prezentów dla męża i rodziców:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Ja też już mam wszystko :)

      Usuń
  15. Ja jeszcze nie zabrałam się za kupowanie świątecznych prezentów, ale za niedługo zacznę się rozglądać :) Właśnie ostatnio też rzuciła mi się w oczy świąteczna kolekcja w Sinsay, skarpetki są bardzo fajne, widziałam też świetne kubki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już wszystko :)
      Tak kolekcja świąteczna jest naprawdę piękna :)

      Usuń
  16. mi się podobają piżamy z Grinchem dla całej rodziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te rzeczy swiąteczne dla dzieci w Sinsay są cudowne. Moje córki już sobie kilka kupiły :D

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie bym dla siebie wszystko przejęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne propozycje, już powoli zaczynam kupować prezenty bliskim, być może wybiorę jeszcze coś z Sinseya 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się cieszę, że w końcu wszedł męski dział :D

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne propozycje :) też już myślę o prezentach, więc każda sugestia mi się przyda :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten sklep! Nie dość, że mają super wzornictwo, to jeszcze bardzo atrakcyjne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak! 6 grudnia przychodzi tzw. Mały Mikołaj i przynosi słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo cieszę się, że Sinsay rozbudował swoją kolekcję i każdy znajdzie coś dla siebie <3 Ja zamówiłam sobie 2 kalendarze adwentowe z biżuterią <3 Taki prezent dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj pamiętam te stare bombki, z czasów gdy byłam małą dziewczynką :)
    Wtedy Boże Narodzenie, było inne, lepsze, nie rozreklamowane.
    Teraz przez marketing, mniej czuje tą magie świąt...
    Urocze są te kapcie- reniferki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat niestety nie ułatwia nam poczucia magii świąt. Wszystko już szaleje z początkiem listopada :(

      Dokładnie, kapciuszki są urocze :)

      Pozdrawiam równie serdecznie

      Usuń
  26. Słodkie sa te Twoje propozycje. Na świąteczne prezenty w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, Iwetto! ;)

    Lubię zaglądać do Sinsaya. ;) Stworzyłaś bardzo przydatną listę z pomysłami na prezenty. Mam taką gumkę do włosów z rogami renifera, tylko bordową. Kupiłam ją w Action. <3 Wszystkie Twoje propozycje mi się podobają. Czuć świąteczny klimat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie świąteczne kapcie czy gumki do włosów co roku robią robotę. Uwielbiam takie dodatki. Teraz szukam jakiś ciepłych flanelowych piżam dla moich córek.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY