środa, 24 listopada 2021

szarości i pudrowy róż

 Cześć Kochani Czytelnicy! 

Witam Was serdecznie w czwartek, w dodatku ostatni miesiąca listopada. Przed nami grudzień, odliczanie do świąt Bożego Narodzenia, a jeszcze wcześniej bo w tę niedzielę zaczniemy Adwent. Radosne oczekiwanie na święta, czas zadumy, modlitwy i postanowień. Czas otwierania okienek w kalendarzu adwentowym bądź wykonywaniu dobrych uczynków.A dziś pora na myślę, że ostatnie jesienne zdjęcia. Czekam na śnieg by powstały już iście zimowe, mam nadzieję, że się doczekam. 






płaszcz / Cropp

sweter i czapka / Sinsay

spodnie / Pepco

buty / Deichmann

***

57 komentarzy:

  1. Połączenie szarości z pudrowym różem bardzo ładnie wygląda i też je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam i szary i pudrowy róż, piękne zestawienie <3 już się zbliża ten magiczny czas. Hmm może zakupię sobie kalendarz z czekoladkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Dziękuję :) Ja mam już kupiony :)

      Usuń
  3. Iwetto piękna i klasyczna stylizacja. Mnie osobiście szarości nie przekonywują bo wydają mi się takie smętne zwłaszcza zimą i jesienią. Jednak na tle tej pięknej scenerii prezentuje się bardzo ładnie. Ten różowy sweterek dodaje takiego uroku. W ogóle cały strój wydaje się taki puchaty i cieplutki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie pudrowego różu z szarym kolorem jest mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. .. witam Cię Iwettko! 💛
    ..prześliczny post, taki pozytywny i przyjemny, jak zawsze piękne zdjęcia <3
    ..uwielbiam szarości w każdym odcieniu! ..urocze zestawienie szarego z różem, świetna stylizacja!
    ..fantastycznie wyglądasz Kochana, jak zawsze z cudownym uśmiechem 💖

    - pozdrawiam Cię najcieplej i ściskam najserdeczniej, moc cudowności :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo! :)

      Uwielbiam Twoje komentarze, są kochane <3

      Cudowności dla Ciebie moja Droga :*

      Usuń
  6. piękne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarości i pudrowy róż to dla mnie najlepsze połączenie. Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie połączenia kolorów. Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie! Myślę, że te kolory wspaniale ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Iwetta! Prawda, czas leci nieubłaganie. Ale bardzo się cieszę na tegoroczne święta. Na czas spędzony z najbliższymi. Fajny klimat zdjęć. Róż i szary to jedno z moich ulubionych połączeń. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ewelino! :)


      Niesamowite, że zaraz święta :)

      Ja też się cieszę, na spędzenie czasu z rodziną :)

      Dziękuję bardzo ja Ciebie też pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz :)
    Ciekawe kiedy przywita nas pierwszy śnieg... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3

      Czuję, że stanie się to na dniach :)

      Usuń
  12. to zdecydowanie moje kolory, więc ja tę stylizację kupuję w całości <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sesja zdjęciowa :D Gdzieniegdzie już zapowiadają opady śniegu.
    Podoba mi się Twoja czapka z Sinsay :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      U nas prószył we wtorek :)

      Czekam na większe opady :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Lubię ten czas odliczania do świąt :) Cieszę się, że Boże Narodzenie zbliża się do nas wielkimi krokami. To magiczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie kolory dobrze się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość bardzo mi się podoba, od zawsze było to moje ulubione połączenie kolorów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)

      Ja Ciebie też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  17. myślałam o takiej czapce, ale nie wiem, czy pasowałaby do kształtu mojej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie Ci w tych szarościach, mega jest ten płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne połączenie :) Wczoraj skorzystałam na promocji w Sinsay ale w dziale męskim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Super, czasem warto skorzystać z promocji :) Mnie nic tym razem nie urzekło :)

      Usuń
  20. Przepiękny płaszczyk! :) Też już odliczam do Świąt i nie mogę się doczekać tego świątecznego klimatu :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/11/bezowa-sukienka-w-jesiennej-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie odliczamy razem :)

      Usuń
  21. Uwielbiam te dwa kolory właśnie teraz w sezonie jesienno zimowym Pudrowy róż super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobno już w najbliższy weekend ma sypnąć śniegiem :)
    Uwielbiam połączeni szarego i pudrowego różu :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na to :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Buziaki

      Usuń
  23. Szarości i pudrowy róż to połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz to do świąt zleci migiem! Uwielbiam połączenie szarości z pudrowym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Narobiłaś mi ochoty na Pleśniaka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jasny szary i pudrowy róż to, moim zdaniem, połączenie idealne. Wprost je uwielbiam. <3

    Pięknie wyglądasz, Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY