piątek, 17 stycznia 2020

mroźny, zimowy dzień




Piątek, piąteczek, piątunio!

Tak to już dzisiaj.  Jakie macie plany na weekend? Uczniaki mają ferie zimowe, szczęśliwce z Was, tylko pozazdrościć tego dwutygodniowego wolnego. Pamiętam jak kiedyś ja miałam ferie. Szczególnie te z lat szkoły podstawowej, jeszcze wtedy w styczniu był śnieg. Jej, piszę to tak jakby śnieg był teraz jakąś rzadkością, ale nie oszukujmy się ta pogoda jest jakaś jak zaklęta. Na termometrze dominują dodatnie temperatury, a śniegu w ogóle nie widać na horyzoncie. Coś się tutaj nieźle pokręciło. Mam tylko nadzieję, że wkrótce się to odkręci, bo nie wyobrażam sobie braku zimy w styczniu.  Ale dzisiaj spotkała nas istna niespodzianka. W nocy był mróz, który tak pięknie osiadł na drzewach, że nie pozostało mi nic innego jak zrobić kilka klimatycznych fotek na bloga. Przy okazji pokażę Wam w całej okazałości dwurzędowy płaszcz w kratkę jaki kupiłam sobie ostatnio na zimowych wyprzedażach. Moim zdaniem jest on klasykiem, który warto mieć w szafie. Świetnie sprawdzi się na zimę ( zakładając pod spód gruby sweter), na wiosnę do lekkich sweterków oraz na jesień. Płaszcz jest w ponadczasową kratę, ma też modne dwurzędowe zapięcie. Od dawna o takim marzyłam, ale ich ceny sięgają nawet 300 zł. Niestety jak na razie nie stać mnie na taki wydatek, dlatego ucieszyłam się gdy podczas zakupów z moją siostrą udało się jej znaleźć dla mnie ten płaszczyk za 100 zł. Radości było co nie miara, a i mój rozmiar się znalazł. Dodatkowo kupiłam sobie jeszcze śliczne różowe rękawiczki z futerkiem i uroczymi brokatowymi łapkami na wewnętrznej stronie dłoni.  One także były przecenione. Tegoroczne wyprzedażowe zakupy uważam za udane, a Wy? Byliście już na promocjach? Co udało się Wam kupić? 










płaszcz/ Cropp
szalik, czapka, rękawiczki / Sinsay
spodnie / Esmara
buty / Jenny Fairy

❤❤❤

62 komentarze:

  1. Ja tej zimy to śnieg widziałam chyba na 5 minut :D uwielbiam płaszczyki w kratę. W fajnej cenie udało Ci sie go kupic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był kilka razy ale było go jak na lekarstwo :( Ja też :) Są świetne :)

      Usuń
  2. O tak.. dzisiaj bez śniegu ale mrożno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choć trochę zimowo się zrobiło :D

      Usuń
    2. Trochę :D Ślicznie Ci w tym płaszczyku :)

      Usuń
  3. Ja już zapomniałam, co to ferie i jak wygląda śnieg 🤣
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Zgadzam się z Tobą;taki płaszcz to absolutny must have 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja miałam ferie jeszcze w 2017 :D Jak kończyłam liceum ;)
      Dziękuję Lili :*

      także pozdrawiam

      Usuń
  4. Sesja jest mega. Planów na weekend nie mam, ale na promocje wybieram się jutro. Mam nadzieję, że uda mi się coś zdobyć ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ale będą zakupy :) Trzymam kciuki by udało Ci się coś fajnego kupić :)

      Usuń
  5. Taaak, pamiętam te faktycznie mroźne zimy, kiedy nie dało sie przejsć, bo leżało tyle śniegu. Teraz nie narzekałabym na dodatnią temperaturę, gdyby nie był to negatywny efekt ://

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne wspomnienia mamy :) Niestety śnieg teraz bywa rzadkością :(

      Usuń
    2. Tak... klimat tak drastycznie się zmienia..

      Usuń
  6. To prawda, prawdziwej zimy teraz nie ma. Pięknie wygląda na tobie ten płaszczyk :) Rękawiczki są super! Też mam takie na jeden palec, tyle, że w sweterkowy wzór. Uważam, że takie rękawiczki są najcieplejsze :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bynajmniej nie w tym roku :( Ale może jeszcze się pojawi, mam taką nadzieję. W sumie Luty to też zimowy miesiąc, może wtedy spadnie śnieg. Dziękuję Klaudio :) Ja też bardzo lubię te na jeden palec :) Fakt są bardzo ciepłe :)

      buziaki :*

      Usuń
  7. W stolicy też bez śniegu, piękny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jaki piękny płaszczyk, bardzo mi się podoba :) U mnie tak samo brak śniegu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podoba <3 Szkoda, że śniegu brak :(

      Usuń
  9. piękny masz płaszczyk! :) ja też mam ferie, jako nauczycielka można tak powiedzieć haha ale planów nie mam ani na ferie ani na weekend ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) O no to masz fajnie :D A najlepiej na spontanie :D Z tego najlepsze wypady wychodzą itp :)

      Usuń
  10. Piękny jest ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też było wczoraj tak mroźno, dzisiaj już od rana świeci słoneczko :) Bardzo mi się podoba Twój płaszczyk. Co do planów na weekend to jadę na badania prenatalne, potem do teściów, a w niedzielę do rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli pogoda podobna jak u mnie :) Dzisiaj też słonko było :) Bardzo mnie to cieszy :) o to plany bardzo fajne na weekend masz :)

      Usuń
  12. Piękny płaszcz ;) No właśnie gdzie jest śnieg ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też chciałabym to wiedzieć ;D

      Usuń
  13. Piękna stylizacja. Też tęsknię za śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i super stylizacja! Plany na weekend to nauka, bo ferie dopiero rozpocznę za tydzień :D
    Zbytnio nie przepadam za płaszczykami w kratkę, ale na Tobie leży świetnie :D
    Czapka bardzo mi się spodobała :D Na śnieg w tym roku już raczej nie ma co liczyć :/
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aby do ferii :D
      Ja bardzo je lubię :) A dziękuję bardzo :)
      Uwielbiam tę czapkę :D ja nadal mam nadzieję ;)

      pozdrawiam

      Usuń
  15. Przepiękny płaszcz!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi, I follow you on gfc # 287 , follow back?

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. UWielbiam kraciaste ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam płaszcze i mam też jeden w kratę ;) W Cropp w tym roku kupiłam kurtkę podczas trwających wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Są bardzo eleganckie :) ooo super :) W Croppie zawsze można coś fajnego kupić :)

      Usuń
  19. Zazdroszczę tej namiastki zimy, u mnie cały czas słońce i zero jakichkolwiek oznak zimy.
    Stylizacja bardzo mi się podoba, szczególnie płaszczyk. Uwielbiam kratę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzisiaj u mnie mgliście i okropnie zimno.
      Bardzo mnie to cieszy Olu :) Ja też uwielbiam kratę :)

      Usuń
  20. Love your look! This coat is so beautiful and it also looks so warm.
    Kisses,
    E.
    https://www.withcapitale.com/2020/01/every-princess-needs-crew_17.html
    https://www.instagram.com/withcapitaleofficial/

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie wyglądasz! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie świetne fotki ♥ piękny płaszcz ♥
    Buziaki,
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz! <3 Super, że udało Ci się upolować wymarzony płaszczyk w niższej cenie. Będziesz w nim teraz zadawać szyku. ;) Piękne zdjęcia, gratuluję! Mnie nie udało się załapać na takie prawie zimowe zdjęcia, ale może jeszcze się uda. :D U mnie w piątek wcześnie rano był szron, ładnie to wyglądało. Chciałam zrobić kilka fotek, ale wolałam się nie spóźnić na autobus. :D Dlatego podziwiałam ten krajobraz tylko oczami. ;)

    Życzę Cu udanego tygodnia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko bardzo :) Uwielbiam takie płaszcze :) O tak szyk będzie ;) Jestem pewna, że zima nas jeszcze zaskoczy i będziesz mogła wykonać piękne zimowe fotki :) O tak szron wygląda niesamowicie na drzewach :)

      Ja Tobie także tego życzę :*

      Usuń
  24. Super płaszcz, moje kolory 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. I like your winter outfit and these shades of grey. You look so beautiful.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/biobaza-exclusive-eye-gel_19.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety śnieg jest rzadkością - przynajmniej u nas w Wielkopolsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Lubelszczyźnie też w tym roku tak jest :(

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY