piątek, 13 sierpnia 2021

stokrotki na słomie

 Cześć Kochani Czytelnicy! 

Jak mijają Wam te piękne sierpniowe dni? Mi dobrze, ostatnio przeprowadziliśmy remont kuchni wraz z rodzinką, pogoda dopisuje także zakasamy rękawy i działamy. W międzyczasie też wybieram się na spacer po łące a przy okazji idę zbierać pierwsze maliny jakie pojawiły się na niedaleko od mojego domu znajdujących się krzaczkach. Uwielbiam też je jeść prosto z krzaka, pychota! :) Zaczął się też sezon na śliwki, te pierwsze słodkie węgierki zajadamy same albo robię z nimi ciasta. Będziemy też działać kompoty w słoikach. Jak ja uwielbiam szykować wszelkie przetwory, zamykać lato w słoikach a potem rozkoszować się nim mroźną zimą :) A dziś Kochani przedstawiam Wam możliwie najprostszą stylizację z sukienką w stokrotki. Wystarczy tylko ona, do tego brązowe balerinki, kapelusz i przeciwsłoneczne okulary. Nic więcej nie trzeba, minimalizm górą! :) A zdjęcia wykonane oczywiście na iście skerpniowym tle czyli sterta ułożona z tegorocznych belek słomy :) Pozdrawiam 







sukienka / Cropp
kapelusz / TXM
buty  i okulary / Sinsay
***

61 komentarzy:

  1. Super są takie stylizacje. Bardzo mi się podoba! Sama nie mam żadnego kapelusza ale chyba pora w jakiś zainwestować ;) malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie to cieszy :) A kapelusz warto mieć :) Chociaż jeden na lato i jeden na wiosnę i jesień :) zimą też można nosić :)

      Usuń
  2. U nas w domu też dużo robi się przetworów, jest co jeść zimą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna sukienka. Rewelacyjny look.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jakie lato 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Jejku, kiedyś też lubiłam zbierać owoce prosto z krzaka( co prawda, więcej ich lądowało w moim brzuchu, niż w koszyku 😁)
    Takiego ciasta ze śliwką, też chętnie bym zjadła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w pełni :)
      Dziękuję :)

      Ja robię to co roku :)

      Dziś upiekłam kruche ze śliwkami :) Istna pychota :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jejkuuu... maliny z krzaka <3 zawsze byly u mojej babci <3 wspominam te czasy z lezka w oku... Stylizacja rzeczywiscie bardzo urocza :) nic dodac nic ujac! tez lubie takie rozwiazania :) minimalizm przede wszystkim ;D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze, najzdrowsze i najpyszniejsze maliny pod słońcem :)

      Dziękuję bardzo :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Też uwielbiam zjadać maliny prosto z krzaczka:)
    Cudownie wyglądasz, sukienka i kapelusik śliczne<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Me encanta tu atuendo, es perfecto ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Olśniewająco! :)
    I promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięne zdjęcia, uwielbiam takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka. Mam podobną, większy rozmiar :D ale po domu noszę... Podziwiam Cię za sylwetkę i działalność blogową.

    OdpowiedzUsuń
  11. ..witam serdecznie 💝
    ..zdjęcia prześliczne! ..piękna stylizacja, sukienka w stokrotki urocza, wyglądasz rewelacyjnie, tak radośnie i olśniewająco ze swoim cudownym uśmiechem 💝 ! ..uwielbiam kapelusze, kiedyś je nosiłam nagminnie..

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie, pięknej niedzieli 💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj <3

      dziękuję bardzo za moc miłych słów <3 jest mi bardzo bardzo miło <3

      pozdrawiam równie ciepło i równie serdecznie, cudnej niedzieli życzę :)

      Usuń
  12. Piękna sukienka! Motyw stokrotek jest uroczy. Uwielbiam te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka, Iwetto! ;)

    Piękna sukienka. Niezwykle dziewczęce. ;)

    Sierpniowe dni mijają mi bardzo fajnie i szybko. Korzystam z urlopu i zwiedzam ciekawe miejsca. <3 Aż szkoda, że lato powoli się kończy. Bardzo lubię tę porę roku. ;) Ale jesień też ma swój klimat. :D

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia i życzę udanego tygodnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :D


      Dziękuję bardzo :)


      Fajnie, że korzystasz z urlopu, życzę miłego wypoczynku :)

      Ja się cieszę, że lato się kończy :)

      Pięknego popołudnia dla Ciebie miłego nowego tygodnia życzę :)

      Usuń
  14. Piękna sukienka, świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za sukienkami w kwiatki, ale Ty ślicznie w takiej wyglądasz. Dobór do niej tych okularów to strzał w 10! Jak najbardziej jestem na tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza sukienka, bardzo pasuje do Twojej delikatnej urody :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maliny prosto z krzaczka również bardzo lubię jeść :D Super sukienka i ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh so cute dress
    Great style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, u mnie ostatnio również dość intensywnie, wreszcie odmieniłam swój pokój :D A owoce prosto z krzaka czy z drzewa smakują najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Lato sprzyja remontom :)

      Tak, najlepsze są :)

      Usuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Ja dziś jestem pierwszy dzień na urlopie :) Zamierzam porządnie odpocząć ale i wykorzystać te ostatnie dni sierpnia na maxa. Byleby tylko pogoda dopisała :) Cudowna stylizacja, bardzo, bardzo mi się podoba. Uwielbiam takie urocze outfity i te sukienki bardzo wakacyjne! :) Wyglądasz super :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! :)

      Życzę Ci udanego wypoczynku :) Wyciskaj ile się da z uroków lata :)

      Dziękuję bardzo za moc miłych słów, Kochana jesteś :)

      Buziaki

      Usuń
  21. Piękna i letnia stylizacja <3 Zdjęcia na tle słomy mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna sukienka- a tych malin prsoto z krzaczka pozytywnie zadroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka :) Kapelusz mi się trochę gryzie ze scenerią, bo bardzo elegancki, ale całość sama w sobie całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam bardzo dobrze smak owoców prosto z krzaczka lub d drzewa. Rozumiem Cię doskonale w tym temacie, to cudowne uczucia. A Stylizacja przecudowna i na tle balotów pięknie się prezentuje Twoja sukienka jaki i Ty również w niej ;) To wszystko mi się kojarzy z sierpniem, którego bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie równa się temu smakowi :)
      Kupne owoce już tego nie mają :)

      Dziękuję pięknie, miło mi :)

      Usuń
  25. muszę chyba odwiedzić Sunaya, mają bardzo fajne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam wielką słabość do zdjęć przy słomie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wygladasz w tej stokrotkowej sukience. Fajnie, ze masz wlasne malinki. Ja zrobilam dzis kompot z jablek i sliw. Wyszedl bardzo dobry. Uwielbiam taki kompot domowy, chyba zrobie troche na zime. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam jak jesteś tak uśmiechnięta. Wtedy we wszystkim wyglądasz olśniewająco. Rób to zawsze! W takie jesienne dni od razu mi jakoś cieplej jak czytam stare Twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY