sobota, 28 września 2024

sensualnie nad wodą...



 Hej Moi Drodzy! 

Przyszła ta chwila, że mam dla Was ostatnie kadry z kobiecej sesji zdjęciowej u Ujęcia z pasją Edyta Lis. Przygoda ze zdjęciami to zdecydowanie moje ulubione wydarzenie ubiegłego miesiąca. Cieszę się, że poznałam obie Edyty - ES Make Up wykonała przepiękny makijaż. Obie dziewczyny są bardzo utalentowane, koniecznie zajrzyjcie na ich social media. Ja z mojej strony mogę rzec, że tym akcentem kończę lato na moim blogu. Co prawda jesień zaczęła się już w poniedziałek. Następne posty będą już z pewnością jesienne, mam coś specjalnego bo sesja u Edyty nie była jedyną tak profesjonalną. Ostatnio chcę coraz więcej się szkolić w roli modelki do zdjęć. Mam nadzieję, że jeszcze wiele ciekawych zleceń przede mną...












Pozdrawiam 
Iwetta 
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY