sobota, 21 września 2024

mała czarna nad wodą


 Cześć Kochani Czytelnicy! 

Sporo się ostatnio u mnie dzieje. Przewroty życia, przeplatane sesjami zdjęciowymi i pracą. Czasami wręcz nie wyrabiam... Sesje zdjęciowe to ostatnio moje ulubione zajęcie gdy mam czas. Uwielbiam być modelką zarówno do makijażu jak i do zdjęć. Chciałabym rozwijać się w tej kwestii, zbudować portfolio. Cieszę się, że kilka projektów już za mną, a kilka przede mną. To nie bywała radość gdyy możesz robić coś co lubisz. A ja uwielbiam modę, makijaż i piękne kadry. Ujęcia z pasją Edyta Lis i ES Make Up obie dziewczyny wykonują kawał dobrej roboty. Dziś mam dla Was kolejne kadry z sesji zdjęciowej u Edyty Lis, z makijażem w wykonaniu Edyty Skoczylas. Tym razem ubrana jestem w małą czarną...






Pozdrawiam 

Iwetta 

***

5 komentarzy:

  1. The eye-makeup and lipstick by Edyta Skoczylas looks pretty, and these photographs of you by Edyta Lis are wonderful. You look very pretty and attractive modelling the pretty black dress in that scenic locale!
    Best wishes for your the future and for your modelling career throughout all of the months and years ahead!

    My blog: https://full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Na początku myślałam, że będziesz w długiej sukience do ziemi, co tutaj też by fajnie wyglądało. Zaskoczyło mnie, ale równie pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, bardzo fajnie że robisz to, co lubisz!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY