piątek, 2 grudnia 2022

początek grudnia z koszulką Disney

 Cześć Kochani Czytelnicy! 

Grudzień, grudzień zdmuchnął listopad z piedestału, wkroczył tak nagle i oto jest. Dwunasty miesiąc roku, ostatni roku 2022 ale co z tego? Cieszmy się nim, bo to miesiąc gdy możemy się stać lepsi. To miesiąc gdy bardziej niż w całym roku otwieramy nasze serca na innych. Chociaż ja uważam, że powinniśmy to robić przez cały rok, mieć w sercu tę magię i moc Bożego Narodzenia. Przez calutki rok ją pielęgnować, te uczucia związane ze świętami powinny w nas żyć a nie budzić się dopiero w grudniu raz na rok. Pomoc potrzebującym, miłość okazana bliskimi i obcym. Na tym polega właśnie magia świąt, a Boże Narodzenie to święta miłości, w sumie to święta z miłości dla miłości. Cieszę się, że to już niebawem. I ja zdecydowanie jestem wesołym Fredem - siostrzeńcem Ebenezera Scroooge'a. Co roku staram się radować ze świąt. Szkoda tylko, że w tych czasach tak wielu jest takich Scroooge'ów. Ahh jakby to było pięknie gdyby tak ich odwiedziły 3 Duchy, zupełnie jak w mojej ukochanej " Opowieści Wigilijnej". Tak wiem powtarzam się z tą książką ale cóż poradzę na to, że to klasyk który kocham miłością wielką? :) 

PS. Pierwszy raz robiłam zdjęcia samowyzwalaczem, jakoś do tej pory nigdy się na to nie odważyłam aż do tego czasu :) 






koszulka / Sinsay
spodnie / targowisko miejskie
***

27 komentarzy:

  1. Dużo książek udało Ci się przeczytać świetnie. Piękny stroik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna. Człowiek od razu się uśmiecha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszulka, od razu pozytywnie nastawia do życia :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Świetna jest ta koszulka :)
    Zdjęcia również wyszły ci bardzo ładnie- nie pomyślałabym że to samowyzwalacz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, świąteczne ciuszki mają w sobie tyle uroku ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, swiateczny klimat! Uwielbiam ♥ Ja musze poszukac mojej koszulki Swiatecznej, bo wiem ze taka mialam, ale boje sie, ze przejela ja moja siostrzenica :P
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna wesoła koszulka. Man kilka rzeczy ze sklepu sinsay i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie takie koszulki

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem zdania, że bycie dobrym człowiekiem powinno nam towarzyszyć przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Opowieść wigilijną też uwielbiam! :) Świetna świąteczna stylizacja! Już odliczam dni do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem przekonana, że Opowieść wigilijna to ponadczasowa historia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesoła koszulka, świetne zdjęcia wprowadzające w świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz, piękne długie włosy. Niestety u mnie się nie sprawdzają.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY