wtorek, 6 grudnia 2022

sweterek w renifery

 Witajcie Kochani Czytelnicy! 

Jak się miewacie? Przygotowania do świąt rozpoczęte czy jeszcze czekacie z nimi na ostatni moment? Ja przyznam, że staram się co roku by jednak zacząć wcześniej. Lubię powoli delektować się tym klimatem świąt, czerpać radość z przygotowań, uśmiechać ma myśl o świętach. Kocham Adwent i cały ten radosny czas oczekiwania na przyjście Pana. Cenię sobie też roraty, to niezwykłe przeżycie móc wziąć udział w porannej mszy świętej z lampionem roratnim w ręku. Chodzicie na roraty? Dziś czas na zdjęcia w świątecznym sweterku, przy okazji pokaże Wam kolejne świąteczne książki :) 

PS. Dziś Mikołajki, życzę Wam z tej okazji wielu radości i uśmiechu ❤️🎅





sweterek /F&F

***


Pozdrawiam 

***

42 komentarze:

  1. Bardzo ładny i klimatyczny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  2. W swojej szafie nie mam jeszcze takiego sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy w takim sweterku można świętować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy sweterek :) idealnie pasuje do świątecznej atmosfery :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim sweterku, to od razu czuje się świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very cute outfit darling
    Nice books

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sliczny sweterek, też muszę sobie kupić jakiś świąteczny. My w tym roku odpuściliśmy roraty... młoda najpierw chora, teraz złapała ospę, więc chcąc czy nie chcąc, nie możemy w nich uczestniczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek! Uwielbiam tą całą świąteczną otoczkę :) Dziś nawet śnieżek pruszy! Mam nadzieję, że to będą białe święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) U mnie jest duuużo śniegu :)

      Usuń
  9. Ależ świątecznie się zrobiło u Ciebie :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)
    U mnie przygotowania do Świąt, zazwyczaj są w ostatniej chwili- zazwyczaj grudzień mam bardzo pracowity, i dlatego kilka dni przed Świętami, zaczynam przygotowania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czuć już święta :)

      Rozumiem, mimo to życzę udanych przygotowań :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Staram się przygotowywać do świąt wcześniej, ale najczęściej jest tak że robię wszystko na ostatnią chwilę. Zawsze miałam problem z organizacją :D Poza tym grudzień jest dla mnie najbardziej pracowitym miesiącem w roku. Cudowne zdjęcia kochana, pięknie wyglądasz w tym sweterku, uwielbiam takie klimatyczne ubranka! Naprawdę bardzo uroczo :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale fajnie, że mimo ok nastrajasz się już na święta :)

      Dziekhje Ci pięknie ❤️

      Usuń
  11. Czuć już zimę i słychać z oddali zaprzęg reniferów ze Świętym Mikołajem. Będzie dużo prezentów.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejszym prezentem jest obecność :) I uśmiech no i zdrowie :)

      Usuń
  12. Super sweterek. Kiedyś chętnie nosiłam podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam przekonana, że komentowałam Ci post ze sweterkiem w renifery ;D gdzieś uciekło chyba ;) lubię u kogoś czerwień, u siebie nie bardzo. Ogólnie te świąteczne ubrania są świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wygląda, ale fajnie, że tutaj jesteś :)

      Usuń
  14. Od 1 grudnia codziennie robimy z dziewczynkami coś związanego ze zbliżającymi się świętami. Nie powiem, żebym była na nie gotowa 😅, ale atmosferkę czuć już bardzo.
    P.S. Prześliczny masz ten sweterek 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, tak trzymajcie dziewczyny :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  15. Piękny jest ten sweterek, uwielbiam czerwony kolor! Ja czekam, kiedy przyjdzie mój sweterek, podobny do tego, ale różowy. Czerwone były już wyprzedane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Różowy na pewno też jest uroczy, mam nadzieję, że pokażesz go na blogu :)

      Usuń
  16. Podoba mi się ten sweterek, jest faktycznie świetny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny sweterek :)
    Ja kupiłam sobie piżamę w renifery :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten sweterek jest cudowny, pasuje Ci czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny look! Ja lubię czerwień, choć niekoniecznie w wydaniu świątecznym

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY