czwartek, 30 grudnia 2021

to nie był aż tak zły rok



Witajcie Drodzy Czytelnicy! 

Przedostatni dzień 2021 roku, niesamowite, że to już dziś, że jutro sylwester a pojutrze Nowy Rok. Jak co roku gdy zasiadam do tego typu posta nie wiem od czego mam zacząć. Istny mętlik w głowie, bo tyle się działo, tyle dobrych ale i złych rzeczy, tyle radości ale i smutku. Jak każdego roku zresztą różne emocje mi towarzyszyły i teraz za bardzo nie wiem jak to ładnie ubrać w słowa by " jakoś" to wyszło. Może najlepiej spróbuję by to co zaraz napiszę o 2021 roku popłynęło prosto z serca, tak chyba tak będzie najlepiej. A więc do dzieła:

Rok 2021 zapisze się w mojej pamięci jako rok dobry ale czasami irytujący, męczący i czasem zły. Zdrowie długo dopisywało ale jak potem czepiły się jakieś infekcje to dość często mi one towarzyszyły. Co do innych spraw to były fajne i miłe chwile ale były też i te mniej przyjemne. Na pewno plusem jest zmiana miejsca pracy jakiej dokonałam w czerwcu 2021 r. Plusem jest także rozwój bloga i masa pomysłów jakie miałam i mam na posty. W tym roku mój blog obchodził 4 urodziny, to już 4 lata jak tutaj jestem i nie mam zamiaru nigdzie odchodzić. W 2021 roku przeczytałam masę książek, 2 stycznia 2022 pojawi się wpis z podsumowaniem czytelniczym na który już dziś Was zapraszam. Pokażę książki jakie czytałam oraz podam dokładną liczbę przeczytanych. Styczeń zapowiada się ciekawie u mnie na blogu bo mam już sporo zaplanowanych postów. Mam też nadzieję, że zima dopisze i będę mogła zrobić dużo zdjęć na tle białego puchu. Wracając do 2021 roku to w lipcu scięłam włosy co uważam za swego rodzaju akt odwagi i chęci zrobienia czegoś inaczej niż zwykle. W tym roku zdecydowanie ten fakt iż zrezygnowałam z długich włosów należy do wydarzenia minionych miesięcy. Nie wykluczam iż w przyszłości także zmienię fryzurę ale teraz zapuszczam włosy :) Dużo się działo oj dużo ale co przeżyłam to moje. 

2021 rok mija, niedługo odda władzę młodemu 2022 życzę Wam by był lepszy, zdrowy, pomyślny, taki jaki chcecie by był. Bo od nas zależy jakimi wspomnieniami zapiszemy puste kartki, co będziemy robić. Postanowień na Nowy Rok nie mam, nigdy się nie sprawdzały dlatego od paru lat z nich rezygnuję. Życzę Wam szczęścia, spełnienia marzeń a raczej spełniania marzeń bo to od nas zależy czy dane marzenie czy pragnienie się spełni. Życzę Wam samych dobrych i życzliwych ludzi na swojej drodze, życzę miłości i tego by nieodpowiedni ludzie Was omijali szerokim łukiem i nie psuli Wam życia. Życzę Wam niezmąconej wiary i nadziei oraz dużo czasu dla siebie i bliskich. Życzę tego by pieniądz nie przysłonił Wam oczu, by nie zamkną serca na bliźnich i zwierzęta. Życzę Wam dobroci na każdym kroku i samych szczęśliwych chwil! 

Dosiego roku Kochani, trzymajcie się ciepło, radujcie się i cieszcie, świętujcie sylwestra i Nowy Rok jak tylko chcecie i korzystajcie z tego co los Wam ofiaruje! Zdrowia przede wszystkim, słyszymy się w 2022, będzie to 5 rok mojego przebywania tutaj w blogosferze :) Buziaki gorące przesyłam, ściskam Was mocno




sukienka / Orsay

***

39 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. W długich włosach będzie ci ładniej. Oby infekcje już się nie czepiały. Sukienka wystrzałowa. Baw się dobrze w Sylwestra i Do Siego Roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :D
      Chciałabym żeby zdrowie dopisało :D
      Dziękuję bardzo, przyda się :) Do siego Roku :)

      Usuń
  4. oby kolejny rok był dla ciebie jeszcze lepszy :D Wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wiec by zima dopisała - ciekawe zdjęcie jestem jakie chcesz zrobić . Wszystkiego dobrego na Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo :)

      Wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  6. Piękna sukienka, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Iwetta!
    Sukienka wystrzałowa! Podobasz mi się w tych krótkich włosach;) Życzenia piękne- Tobie życzę tego samego. Spełniajmy nasze marzenia i bierzmy życie w swoje ręce. Pięknego 2022!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      I dla Ciebie pięknego 2022 życzę :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie na kolejne lata. Oby się wiodło.

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety, ja o 2021 roku nie mogę dobrego słowa napisać- dlatego na ten temat, nic nie będę pisać.
    Natomiast cieszę się że choć dla Ciebie, miniony rok był dobry :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w 2022 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro :(

      Mama nadzieję, że Nowy Rok spełni Twoje oczekiwania :* Czego Ci życzę :)

      Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok :*

      Ściskam

      Usuń
  10. Hejka, Iwetto! ;)

    Wystrzałowa sukienka na sylwestrową zabawę. ;) No i do tego dopasowana do tematyki piosenka. Brawo!

    Gratuluję Ci, że odważyłaś się zmienić miejsce pracy i jesteś z tej decyzji zadowolona. Podziwiam też, że ścięłaś włosy. Przypuszczam, że nie było łatwo się na to zdecydować. ;)

    Dziękuję za piękne życzenia i Tobie też życzę kolejnych blogowych sukcesów, dużo możliwości rozwoju, powodzenia w pracy, życzliwych ludzi wokół, spełnienia marzeń oraz dużo zdrowia (żeby infekcje omijały Cię z daleka). ;)

    Do siego roku! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Moniś :*

      Dziękuję bardzo, wiesz zawsze marzyłam o takiej błyszczącej i wreszcie mam :)

      Wiesz to wszystko nie było łatwe ale nie narzekam :) To były dobre decyzję :)

      Dziękuję za życzonka :***

      Do siego Roku :*

      Usuń
  11. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ledwo przezylam ten rok, mialam transuzje krwi i powazna operacje.Ciesze sie ze 2021 dobiega konca bo byl dla mnie wyjatkowo trudny. Tobie Zycze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, wygladasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro :(

      Życzę dużo dużo zdrowia :*

      Dziękuję :*

      Usuń
  13. Dobre podsumowanie, super wyglądasz w tej sukience❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo radości! Fajna kiecka. Myślę, że ten rok będzie dużo lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeuroczo jest Ci w tej sukience! Dodaje blasku! ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że mimo wszystko uważasz, że nie był to aż taki zły rok. Życzę Ci mimo wszystko, aby 2022 był jeszcze lepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie niestety był najgorszym rokiem w moim życiu, bo naznaczony był tragedią, z którą nie każdemu dane się mierzyć. Dlatego wierzę, że kolejny będzie lepszy, szczęśliwszy, spokojniejszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro :(
      Życzę Ci by Nowy Rok był dla Ciebie dobry i piękny i szczęśliwy! :)

      Usuń
  18. Mój był dobry, bo zmieniłam swoje życie w pewnych kwestiach i to było najlepsze co mogło mnie spotkać. I poznałam wielu wartościowych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz jak zawsze cudownie :-) Oby ten rok był taki jaki sobie zaplanujesz :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY