piątek, 3 grudnia 2021

witaj grudniu! - świąteczny sweterek



Cześć Kochani Czytelnicy! 

Grudzień zaczął się nam w środę, odliczanie do świąt Bożego Narodzenia czas start! Czujecie powoli tę świąteczną atmosferę, a u kogo spadł pierwszy śnieg? U mnie sypał wieczorem 30 listopada, czekam na piękną zimę i jak co roku marzę o białych świętach. Uwielbiam grudzień za magię jaką wnosi w naszą codzienność, kocham go za to, że jak przychodzi to z wielkim przytupem, na całego, odziany niekiedy śniegiem ale rozświetlony migoczącymi niczym gwiazdki na niebie lampkami. Grudzień to cud, cud Bożego Narodzenia, cud dla nas, że przeżyliśmy kolejny rok. To ostatni miesiąc, po nim przychodzi Nowy Rok, czy lepszy czas pokaże. Czy 2021 był dobry czy zły? Nie czas jeszcze na podsumowanie bo to pojawi się w przedostatni dzień roku. Dzisiaj chcę cieszyć się grudniem, zbliżającymi się świętami i tymi małymi cudami które zdarzają się w naszym życiu każdego dnia. Może nie zawsze je dostrzegamy, nie zawsze widzimy to jak piękne to nasze życie jest, jakim cudem jest dar życia, jak wspaniale jest być, czuć, cieszyć się. Wielokrotnie zdarzało mi się w swoim życiu narzekać, od 3 lat staram się doceniać to co mam i wierzyć, że wiele dobrego jeszcze przede mną. I wiem, że przed każdym kto czyta ten wpis też wiele wspaniałego. Trzeba wierzyć, marzyć, spełniać swoje marzenia. Grudzień to świetny czas by zmienić coś na lepsze, zmienić siebie, stać się lepszą wersją samego siebie. Dzielić się radością, dobrem z innymi. Taki właśnie jest grudzień i moim marzeniem jest by cały następny rok taki był. Na koniec zapytam : Wierzycie w cuda? Wierzycie w drugiego człowieka? 

PS. Zerknijcie proszę na pasek boczny po prawej stornie. Już 3 okienka w Blogowym Kalendarzu Adwentowym zostały zapełnione. Jeśli chcecie dołączyć wejdźcie na bloga Klaudii - Ayuny ( link tutajtam znajdziecie informację jak to zrobić oraz kod HTML by dodać ten gadżet na swojego bloga.  Dodam, że warto wziąć udział, ja robię to już 3 rok z rzędu. 





sweterek / F&F
spodnie, kapcie i skrzat/ Sinsay
***

58 komentarzy:

  1. Heja Iwetta! Ja postanowiłam, że mój grudzień będzie cudowny i wykorzystam go na maxa :D Obecnie jestem na kwarantannie, więc mam trochę czasu. Nadrabiam np zaległości tu, na blogu i jestem prze szczęśliwa! Dodatkowo mogę spędzić czas z rodzinką, w domku rodzinny. Z dwoma pieskami. No cudownie po prostu! Czego chcieć więcej? :D

    Jak tylko zobaczyłam pierwsze zdjęcie to się zachwyciłam! Wyglądasz suuper! Mega pasują Ci te kolorki. Czerwony u góry w połączeniu z bielą. Swietne ootd :D
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Ewelino! :)

      Ja też mam postanowienie by mój grudzień był cudowny :)

      Jejku to już drugi raz? Coś kojarzę, że już raz byłaś w tym roku na kwarantannie :(

      Najważniejsze, że spędzasz ten czas z bliskimi :)

      Dziękuję za moc miłych słów :)

      Buziaki i też ściskam :)

      Usuń
    2. Rzeczywiście, byłam! Ale mnie zaskoczyłaś faktem, że pamiętasz :D
      Trzymaj się!

      Usuń
    3. Tak jakoś mi się zapamiętało :) Mam nadzieję, że zdrowiem u Ciebie wszystko dobrze :)

      Trzymaj się cieplutko

      Usuń
    4. Było dobrze, a jest coraz lepiej, dzięki! Też się trzymaj, ściskam:-)

      Usuń
    5. Bardzo mnie to cieszy! Tak trzymaj :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Cudowna dziewczyna i jaki miły przyjaciel, życzę mnóstwa udanych prezentów na Mikołajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Lubelszczyźnie padał ze dwa razy śnieg, ale bardzo szybko się topił i nie dał się sobą nacieszyć :D Ja w grudniu chciałabym nieco odpocząć. To miałaby być taka nagroda za dość owocny według mnie rok, w którym sporo się działo: matura, praca, teraz studia, blog, pierwsze prace na e-bookiem itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie też ale niestety także się stopił. Życzę Ci odpoczynku, by udało Ci się znaleźć czas na wytchnienie :)

      Buziaki

      Usuń
  4. Dorastając raczej coraz mniej wierzę w cuda, jednakże w życiu nic nie dzieje się bez przyczyny :)
    Bardzo ładny sweterek :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam teraz jakoś mocniej w nie wierzyć :)

      Dziękuję i też pozdrawiam

      Usuń
  5. Sweterek świetny, kapcie genialne.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie było trochę śniegu, ale znikł.
    Nie wiem czy to dobrze, czy nie- punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia :D
    W tym roku, naprawdę jestem wdzięczna za to że przeżyłam 2021, bo nie był on dla mnie lekki...
    Uroczy ten sweterek- ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na prawdziwą zimę :)
      Wspaniale, oby Nowy Rok był dla Ciebie lepszy czego Ci życzę że całego serca :)

      Usuń
  7. Też liczę na białe święta w tym roku i chyba mamy na to wielkie szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W ludzi wierzę coraz mniej, w cuda niestety też:/
    Pięknie wyglądasz w tym sweterku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek <3. Wierzę w cuda, które najczęściej właśnie dzieją się w tym okresie. W tym roku jestem bardziej nastawiona na święta niż w poprzednim. Śnieg też wprawił mnie w dobry nastrój mimo iż już stopniał. Niedługo zacznie się przystrajanie mieszkania, jutro idę na pierwszy jarmark a za tydzień na drugi <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3

      Tak,czas świąt Bożego Narodzenia opływa w liczne cuda. :)

      Cudownie, że w tym roku bardziej czujesz klimat świąt :)

      Wspaniale, tak trzymaj! :)

      Usuń
  10. u mnie już świątecznie, i w domu, i nieco śniegu:)
    sweterek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ani świąt ani swetrów nie lubię, ale Ty wyglądasz tak rozkosznie, że chętnie kupiłabym taki sweter na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas było trochę śniegu. Dziś byłyśmy na jarmarku w Bydgoszczy z harcerzami.

    OdpowiedzUsuń
  13. ..witam Cię Iwettko 💖
    ..cudowna notka, pełna ciepełka i pięknych odczuć, uwielbiam Cię czytać! :)
    ..zdjęcia są świetne, sweterek jest uroczy, a Ty jak zawsze wyglądasz fantastycznie, śliczna Istotko! 💙

    - pozdrawiam cieplutko Kochana, moc serdeczności i uroczych chwil :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aniu! :)
      Dziękuję Ci jak zawsze za moc kochanych słów :*

      Jesteś przekochana :*

      Serdeczności i dla Ciebie i cudownego czasu przedświątecznego! :)

      Usuń
  14. Pięknie napisałaś o grudniu, aż chyba zacznę wierzyć w cuda ;) Bardzo fajny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie już śnieg za oknem i otwieram od 1 grudnia książkowy kalendarz adwentowy :)
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dzisiaj prószy śnieg :)
      Jej, to wspaniały kalendarz adwentowy masz :)

      Usuń
  16. Pięknie wyglądasz :) Takie ciepło bije od Ciebie- widać że jesteś bardzo pozytywnie nastawioną do świata osobą. Czy wierzę w cuda? Oczywiście! Trzeba tylko umieć je dostrzec w tym pędzie życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się właśnie taką osobą być :) doceniać to co mam :)

      Dziękuję bardzo :)

      Fajnie, że wierzysz w cuda :)

      Usuń
  17. U nas już spadł śnieg. Jesień piękną była. Co do kalendarza blogowego to mam go u siebie, staram się regularnie kolejne adresy blogów tam zamieszczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też, dziś sypie od rana :)
      Wspaniale! :)

      Usuń
  18. O ale uroczy sweterek :O Marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć, Iwetto! ;)

    Masz piękny sweterek. <3 Szaleję na punkcie świątecznych sweterków, a w szczególności bluz. Mam ich trochę w swojej kolekcji. Najwięcej z reniferami. Kocham je. <3

    Dostrzegłam mój blog w Blogowym Kalendarzu Adwentowym. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe wyróżnienie. <3 Sprawiłaś mi piękny prezent. ;) Tak przy okazji, uświadomiłam sobie, że Twój blog też zamieściłam pod numerem 2, he, he. Co za zbieg okoliczności. :D

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejeczka! :)
      Dziękuję Ci bardzo bardzo :) Ja mam 3 świąteczne sweterki :)

      Też kocham renifery :)

      Nie ma za co Kochana :) Lubię odwiedzać Twojego bloga :)

      Buziaki

      Usuń
  20. Przeuroczy ten sweterek :) Chyba nigdy nie miałam takiego ze świątecznym motywem, może kiedyś mnie najdzie, żeby taki zakupić :D
    U mnie już od kilku dni jest niewielka warstwa śniegu, mam nadzieję, że w tym roku Święta będą białe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sweter, bardzo fajny wpis

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY