poniedziałek, 1 czerwca 2020

Zara Nude Bouquet



Dobry wieczór!

Witam Was serdecznie pierwszego dnia miesiąca czerwca, który zarazem jest Dniem Dziecka. Życzę wszystkim dzieciom wszystkiego co najlepsze, dużo uśmiechu i radości. Cieszcie się z bycia dzieckiem póki czas, a ten tak szybko mija więc nim się obejrzycie a staniecie się dorośli. Potem nie jest już tak kolorowo, sama nie raz chciałabym wrócić do beztroskich lat kiedy była malutka. Piękne to były czasy, kiedy nie było jeszcze smartfonów, Internet był ale nie dla każdego a moim ulubionym zajęciem była gra w klasy czy zabawa w chowanego. Mam wspaniałe wspomnienia z lat kiedy byłam dzieckiem, radzę Wam byście też gromadzili je sobie w głowie i w sercu. „Co przeżyjesz to Twoje” – mawiała moja śp. babcia. Dużo w tym prawdy czyż nie?

W ostatnim poście wspomniałam Wam o perfumach Zara Nude Bouquet. Kupiłam je w maju, a właściwie zamówiłam na stronie online tego sklepu. Wcześniej posiadałam tylko perfumetkę teraz zdecydowałam się na flakonik o pojemności 100 ml . Perfumy pachną obłędnie, tak elegancko a zarazem świeżo, kobieco i wiosennie. Chociaż powiem Wam, że zimą też ich używałam ( jak miałam perfumetkę). Moim zdaniem one są idealne na każdą porę roku i na każdą okazję. Ja praktycznie non stop ich teraz używam, uwielbiam otulać się tym pięknym zapachem. Dzisiaj opowiem Wam o Nude Bouquet pokrótce, dlatego ten wpis będzie w pełni kosmetyczny.


Woda perfumowana Zara Nude Bouquet to połączenie nut czereśni, piwonii i wanilii. Bardzo kobiecy, delikatny i subtelny zapach, który jest odpowiednikiem kultowych perfum Dior Blooming Bouquet.  Flakonik w jakich znajdują się perfumy jest elegancki, ozdobiony uroczą kokardką w kolorze nude. Na buteleczce widnieje złoty napis nazwy zapachu zaś zatyczka u góry ma kolor nude i logo ZARA. Perfumy zapakowane były w piękne pudełeczko także w kolorze nude ze złotymi napisami. Ogólnie całość prezentuje się wręcz luksusowo. Ślicznie prezentuje się na półce czy jak ktoś ma na toaletce. Te perfumy były moim wielkim marzeniem cieszę się, że to marzenie udało mi się spełnić.  Zapach polecam wszystkim tym co lubią delikatne ale subtelne perfumy z nutką wanilii. A ta podobno jest bardzo silnym afrodyzjakiem ;-)





A Ty znasz perfumy ZARA NUDE BOUQUET? 

❤❤❤

46 komentarzy:

  1. Hejka, Iwetto! ;)

    Dziękuję i Tobie też życzę wspaniałości z okazji Dnia Dziecka! :*

    Co do perfum, to podoba mi się zarówno opakowanie, jak i sama buteleczka. Ta kokardka jest przeurocza. <3 Zgadzam się z Tobą, że całość prezentuje się bardzo elegancko i luksusowo. ;)
    Nie miałam okazji powąchać tego zapachu, ale po Twoim opisie wnioskuję, że są duże szanse na to, że by mi się spodobał. ;)

    Przyjemnego wieczorku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór! :)

      Dziękuję za życzenia <3

      Widzę, że i Ciebie urzekła buteleczka tych perfum :)

      Musisz koniecznie je powąchać :) Na pewno by Ci się spodobały :)

      Tobie też przyjemnego wieczorku życzę :)

      Usuń
  2. Nie znałam i nie jestem na 100% czy by mi się spodobało. Nie lubię zbytnio wanilii bo mnie dusi, ale jeśli jest wymieszane z innym no to może może hehe

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych perfumach akurat tej wanilii aż tak nie czuć :) Są rześkie nie duszące :)

      pozdrawiam

      Usuń
  3. Twoja ś.p. babcia mówiła mądre słowa to co człowiek przeżyje jest tylko i wyłącznie jego :)
    Flakonik tych perfum naprawdę świetnie się prezentuje :D Jestem bardzo ciekawa zapachu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Mądra kobieta z niej była, szkoda że już jej nie ma :(
      Super, że Ci się podoba :) Polecam to sprawdzić :)

      pozdrawiam

      Usuń
  4. Nie znam tego zapachu ale kiedyś w żarze oglądałam kilka ich zapachów i były bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych perfum, ale myślę, że spodobałaby mi się, bo mają w składzie wanilię 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam prefum z Zary i bardzo miło je wspominam. Co do tych nie wiem czy mi by sie podobał zapach bo wanilia może byc tak duszący zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Od razu piszę - zapach nie jest duszący :) Jest taki subtelny, elegancki :)

      Usuń
  7. Tego zapachu nie znam, zaintrygowałaś mnie bardzo swoim opisem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam poznać :) Jest nieziemski <3 Bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  8. Mam jeden zapach z Zary, który dobija dna. Mam nadzieję, że uda mi się go kupić na letniej wyprzedaży 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle :D Trzymam kciuki by tak się właśnie stało :)

      Usuń
  9. Nie wiedziałam, ze Zara ma perfumy. Ale z tego co Opisujeszz to raczej jest to zapach idealny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no ma :) I to całkiem sporo :) Myślę, że tak :)

      Usuń
  10. Mnie ogólnie ostatnio wszystkie perfumy Zary bardzo ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam z Zary te czarne perfumy Black Amber i bardzo je lubię, tych Twoich niestety nie znam, ale jak będę w Zarze na pewno przejdę się je obejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak będę w galerii zajrzę do Zary i je powącham :) Nie znam tych Twoich :D A moje polecam :) Są naprawdę cudowne :)

      Usuń
  12. Myślę, że każdemu, kto otrzyma te czarne bursztynowe perfumy, na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć kochana :-)

    Buteleczka prosta, ale dzieki temu piekna - w końcu piekno czesto tkwi w prostocie :-) Jestem ciekawa zapachu tych perfum xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana :)

      Zgadzam się :) Piękno tkwi w prostocie :) Polecam wypróbować :)

      Usuń
  14. Niestety nie znam ale pewnie pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam cyh zapachów od Zary ;) Ale moja koleżanka je zawsze uwielbiała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych perfum. Mijałam je już kilka razy, chętnie sprawdzę. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie je poznać :) Są piękne :)

      ja Ciebie też serdecznie pozdrawiam i życzę Ci dużo zdrówka :)

      Usuń
  17. Nigdy nie miałam perfum z Zary, kosmetyków kolorowych też nie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem pewna czy u mnie w okolicy jest zara, nigdy w jej nie bywałam więc nawet nie wiedziałam, że mają tam perfumy. Wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają i to sporo tych perfum :)
      Super, że Ci się podoba :)

      Usuń
  19. Również życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka 😘
    Co prawda, trochę późno ale...😉
    Oj tak ,doskonale Cię rozumiem- sama nieraz chciałabym wrócić do tych beztroskich chwil ,kiedy to inni za mnie decydowali (chociaż wtedy nie byłam z tego zadowolona, teraz chciałabym tak 😆)
    Czekałam na tą recenzje - flakonik ładny, nazwa też mi się podoba...
    Gdy będę w Zarze sprawdzę ich zapach ale myślę że je polubie 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) E tam, że spóźnione ważne, że są :)
      To były piękne lata :D Kiedy byłam mała :D

      Cieszę się, że moja recenzja sprostała Twoim oczekiwaniom :)

      Polecam zerknąć :) Jestem pewna, że Ci się spodobają :)

      pozdrawiam Cię Lili :)

      Usuń
  20. Opakowanie, jak i sama buteleczka są tak ładne, że mogą nadać się idealnie na prezent dla miłośniczki takich zapachów. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam tych perfum, ale jeśli zapas jest chociaż w połowie tak śliczny jak buteleczka to zdecyduję się na ich zakup ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calutkie perfumki są śliczne :) Serdecznie polecam :*

      ja Ciebie też cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Nie znam tego zapachu, ale ja jako miłośniczka perfumow napewno je zdobędę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cari post :) Ti piace seguirti su fc?

    Mask With Valve

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY