poniedziałek, 15 lipca 2019

Dobre Rady - Hit Kosmetyczny 2018 roku



Witajcie !

Pora na kolejny post kosmetyczny. Tym razem pokażę Wam zawartość paczki- niespodzianki jaka przyszła do mnie pod koniec Czerwca od czasopisma Dobre Rady. Znajomo brzmi nieprawdaż? Kiedyś, gdy byłam nastolatką szalałam za kolorowymi gazetami typu „Bravo Girl " itp. Potem w liceum miałam fazę na „ Cosmopolitan „ i „ Joy”. Teraz kupuję od czasu do czasu „ Dobre Rady” lub „ Poradnik Domowy”. Można tam znaleźć sporo praktycznych porad i informacji z którymi potem łatwiej żyć. Są tam też czasami ciekawe konkursy. I właśnie w jednym z nich wzięłam udział, stąd wspomniana we wstępie paczka z trzema kosmetykami. Ogólnie ujmując przesyłka jest moją nagrodą w wyżej wymienionym konkursie. 


Konkurs  Hit Kosmetyczny 2018 roku był w  4 numerze czasopisma „ Dobre Rady”. Było to wydanie wielkanocne z Ewą Wachowicz na okładce. Przyznam, że ot tak wzięłam w nim udział. Nie liczyłam, że wygram. Zostałam pozytywnie zaskoczona  8 maja smsem z prośbą o szybkie przesłanie swoich danych kontaktowych, ponieważ jestem jedną z setek zwycięzców. Nadal nie mogłam w to uwierzyć, dlatego weszłam na stronę internetową Dobrych Rad i w zakładce o konkursie odnalazłam swoje imię i nazwisko. Czy warto brać udział w konkursach dostępnych w czasopismach? Myślę, że warto. Po moim przykładzie widać, że nie są to buble a wygrane są jak najbardziej realne, nagrody zresztą też.  


 Co było w paczce?


Znajdziemy tu :


Kremowe mydło w płynie Pani Walewska  Sweet Romance

Co pisze producent?

Kremowe mydło w płynie idealnie sprawdzi się jako produkt codziennej pielęgnacji i higieny dłoni. Delikatnie oczyszcza skórę, pozostawiając ją odświeżoną. Otacza skórę zapachem delikatnych białych kwiatów, połączonych z soczystymi cytrusami oraz gruszkowym sorbetem. 

Ode mnie słów kilka:

Mydełko dobrze się pieni, posiada piękny zapach i co najważniejsze, że nie wywołuje u mnie reakcji alergicznej. Dla mnie kosmetyk na PLUS.


 Iwostin Hydro Sensitia  Booster
Nawilżające serum do twarzy dla skóry suchej i bardzo wrażliwej

Co pisze producent?

Chcesz wyglądać zdrowo i promiennie? Potrzebujesz widocznych efektów a sam krem nawilżający to za mało dla Twojej zmęczonej i suchej skóry? Z myślą o Tobie stworzyliśmy Iwostin Hydro Sensitia Booster nawilżający, który ugasi pragnienie Twojej przesuszonej skóry. Dodatkowo, tworząc niewidoczną, ochronną powłoczkę zabezpieczy ją przed wysuszeniem i niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Składniki aktywne serum sprawią, że twarz odzyska młodzieńczy wdzięk i blask!

Wielowymiarowa skuteczność na odwodnioną skórę:

Fucogel i kwas hialuronowy intensywnie nawilżają, wiążą wodę i tworzą warstwę ochronną naskórka.

Morski kolagen bogaty w proteiny odżywia skórę poprawiając jej kondycję i wygląd.

Innowacyjny tripeptyd w krótkim czasie wygładza skórę zmniejszając widoczność zmarszczek.

Roślinne komórki macierzyste wspomagają rewitalizujące działanie produktu. 

Produkt opracowany przez polskich dermatologów. 
Więcej o nim na iwostin.pl

Ode mnie słów kilka:

Testowałam to serum przez ok. 2 tygodnie. Przyznam, że bałam się, iż wywoła u mnie wysypkę lub inne reakcje alergiczne. Na szczęście do niczego z tych rzeczy nie doszło. Śmiem dodać, że serum dobrze się u mnie sprawdza i nadal będę je stosować. 


Ultra-napinające serum do twarzy  Lirene Folacyna Lift Intense 50+ 

Co pisze producent?

Poszukując rozwiązania dla zatrzymania efektów starzenia się skóry, poprawy jej wyglądu, a także korekcji zmarszczek, eksperci Laboratorium Naukowego Lirene opracowali autorski kompleks oparty ma połączeniu dwóch składników: kwasu foliowego i śnieżnej algi. 

Kwas foliowy ( Folacyna)  - pozyskiwany z zielonych liści, bierze udział w syntezie kwasów nukleinowych, z których zbudowane jest DNA. Zapewnia prawidłowy wzrost i naprawę starzejących się komórek skóry. Chroni DNA narażone na uszkodzenia w przebiegu procesów starzenia.

Śnieżna alga – to kriofil, żyjący w niskiej arktycznej temperaturze. W ramach adaptacji do ekstremalnych warunków życia wytwarza wyjątkowe molekuły przetrwania, których działanie wykorzystane w kremach przedłuża młodość komórek skóry. Optymalizuje metabolizm komórkowy, prowadząc do aktywacji dwóch kluczowych procesów długowieczności: pobudzenia genu KLOTO oraz regulatora energetycznego AMPK. Indukuje to tzw. proteinę młodości FOXO – co prowadzi do:

- poprawy systemów obronnych skóry i procesów detoksykacji;

- stymulacji fibroblastów, odpowiedzialnych za produkcję kolagenu, elastyny oraz kwasu hialuronowego. 

Ode mnie słów kilka:

Serum podarowałam mojej mamie. Jest dojrzałą kobietą 50 + tak więc jest ono dla niej idealne.  Testowała je tak jak ja serum Iwostin przez 2 tygodnie. U niej także kosmetyk bardzo dobrze się sprawdził i serdecznie je Wam poleca. 

Kojarzycie któryś z tych kosmetyków?

❤❤❤

31 komentarzy:

  1. Nie testowałam zaprezentowanych produktów; nie wiedziałam, że marka Pani Walewska posiada mydła - bardzo miłe zaskoczenie.
    Oczywiście gratuluje wygranej :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że i ja nie wiedziałam o mydłach Pani Walewska. Też mnie to miło zaskoczyło :D
      dziękuję bardzo i też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  2. All of these products looks great and very quality. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/07/la-mer-reparative-skintint-spf-30_15.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To mydło w płynie mnie zaciekawiło :)

    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna wygrana, gratuluję serdecznie! Ależ szczęściara z ciebie! <3 Kosmetyki jak dla mnie prezentują się wspaniale, chętnie bym je wypróbowała. I przy okazji wygrałaś prezent dla mamy - to tym bardziej super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Tak jakoś mam szczęście do konkursów :D O tak, mama bardzo zadowolona :)

      Usuń
  5. Gratulacje kochana :) Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam żadnego z tych produktów, ale lirene mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ekstra, że wzięłaś udział w konkursie i jeszcze udało Ci się wygrać. Gratuluję! :) Pani Walewska do tej pory kojarzyła mi się jedynie z perfumami. Fajnie, że mają tez inne produkty. ;)Serum z Iwostinu wydaje się ciekawe. To ostatnie serum pewnie powędrowałoby do mojej babci. Ona lubi wszelkie przeciwzmarszczkowe kremiki. :D
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D W sumie mi także ta marka kojarzyła się z perfumami, do czasu gdy dostałam w prezencie to mydełko w płynie :) Serum Iwostin stało się zbawienne w mojej pielęgnacji :-) Moja buzia bardzo je polubiła :) Wiadome, z wiekiem kobiety sięgają po takie kosmetyki :)

      buziaki

      Usuń
  8. Nie miałam okazji nic z tych rzeczy używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie to totalne nowości :-) i dlatego :-) ja też nie słyszałam o tych kosmetykach dopóki ich nie dostałam :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. ja też do czasu kiedy dostałam paczkę z nimi w środku :)

      Usuń
  10. nie kojarzę kompletnie tych kosmetyków, ale serum wydaje się ciekawe :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  11. Mydełko w płynie miałam i sprawdzał mi się rewelacyjnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie się czyta😊 Ja teraz uwielbiam bravo girl😂Powodzenia i pozdrawiam Patrycja ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ooo ja też kiedyś je uwielbiałam :) Dziękuję Patrycja ! <3

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY