sobota, 27 stycznia 2018

Jak pasja i blogowanie wpływa na życie?







Pasja. Każdy ma inną, jednakże każda jest ważna i wnosi wiele w naszym życiu. Dziś opowiem Wam jak  moją osobę  odmieniło  blogowanie i co dała mi moja modowa pasja.
O tym, że od dawna interesuję się modą chyba nie muszę Wam przypominać . Ci co znają mnie czy to ze szkoły czy nawet członkowie mojej rodziny wiedzą że od zawsze lubiłam eksperymentować z ubiorem i dodatkami. Jak wspominałam Wam w moim pierwszym poście jaki tutaj opublikowałam, już jako mała dziewczynka przebierałam lalki w własnoręcznie wykonane z białych, chusteczek higienicznych sukienki, które pomalowane były oczywiście kolorowymi flamastrami. Byłam niezwykle kreatywnym dzieckiem. Potrafiłam nawet wyczarować papierowe skrzydła dla mojej Barbie i udawać że jest ona magiczną wróżką ;D ot takie dziecięce zabawy. Moda od dawna daje mi wiele radości. I choć jak każda kobieta rano gdy staję przed swoją szafą zdarza mi się, że nie mam co na siebie włożyć ;-) Każdego dnia staram się poprzez mój ubiór wyrazić siebie. Jednego dnia mam kaprys bycia tzw. „rebel girl” innego już słodkim aniołkiem ;-) To tylko kwestia humoru, pogody oraz innych czynników które zobowiązują do danego ubioru. Ale „ubrać się” nie oznacza „przebrać się”. Przebrać możemy się na imprezę halloweenową lub na karnawałowy bal. Na co dzień staram się tak stroić by nie wyglądało to komicznie. Stawiam na prostotę z nutką elegancji i kobiecości.  Preferuję ubrania w odcieniach pudrowego różu ale kocham też czerń. Jestem też wielką fanką sportowych setów. Kocham kupować nowe buty. W mojej szafie królują liczne swetry, spódnice i spodnie. Mało mam sukienek i obcisłych topów. Jeśli chodzi o buty najbardziej lubię klasyczne trampki. Zapytacie: A nosisz szpilki? Moja odpowiedź brzmi: Bardzo ale to bardzo rzadko. Jak już musze to zakładam. Dla mnie najwygodniejsze buty świata to tylko te sportowe w których mogę okrążyć prawie cały świat a moje stopy nie odczują zbędnego zmęczenia.

 

No dobrze opisuję Wam mój styl ale nie przeszłam do najważniejszego: Co zatem dało mi założenie bloga i jak pasja wpłynęła na moje życie? Otóż dzięki własnej mini stronce internetowej po części odnalazłam siebie. Zrozumiałam co tak naprawdę chcę robić w życiu. Postanowiłam rozwijać się w tej branży, urozmaicać wpisy, zachęcać większe grono czytelników do obserwowania mojego bloga. Blogowanie sprawiło, że otworzyłam się na nowości, na obcych ludzi którzy śledzą moje wpisy, bardzo mile je komentują co daje mi mocnego kopa do dalszego realizowania swoich marzeń. To dzięki moim Czytelnikom zrozumiałam, że to co robię ma sens, że warto dalej w to brnąć. I tak oto dobiliśmy ponad 13 tys wyświetleń. Buzia sama się śmieje. Ale to jeszcze nie koniec. Mam nadzieję, że będę miała na tyle pomysłów by co kilka dni się nimi tutaj z Wami dzielić. Wracając do tematu pasji: uważam, że posiadanie pasji jest bardzo ważną rzeczą w życiu każdego człowieka. Wnosi ona wiele kolorów, urozmaica nas, czasem też zmienia pogląd na otaczający nas świat. 

„Mając pasję masz prawie wszystko. Nie masz pasji nie posiadasz nic.”


„W życiu wygrywa tylko ten kto pokonał samego siebie … Pokonał swój strach, swoje lenistwo, swoją nieśmiałość”


„ Żadna inna rzecz nie da Ci tyle wolności, co pasja. Szczęście, które dostajesz zupełnie za darmo”




 Lubisz gry komputerowe? Kochasz gotować i piec ciasta? A może uwielbiasz robótki ręczne i wykonujesz DIY? Koniecznie załóż bloga. Zobaczysz w jak szybkim czasie rozwiniesz swoje hobby a nóż może staniesz się dla kogoś inspiracją. Moja rada dla wszystkich którzy wahają się nad założeniem własnej mini strony brzmi: Próbuj! Uwierz w marzenia i biegnij w ich kierunku, bo nagroda na końcu przebije twoje najśmielsze oczekiwania ;-)  Najważniejsze by w swoim hobby pozostawać sobą. Nic innego się nie liczy. To jest właśnie klucz do całego, wielkiego sukcesu. Pozostać sobą a jednocześnie dać coś od siebie. Jest to chyba najpiękniejsza rzecz jaką człowiek w sobie ma. Nie dajmy tego zatuszować. 

Ps. Jestem bardzo ciekawa jak Was odmieniła Wasza pasja i co ona wniosła w Waszym życiu. Podzielcie się swoimi doświadczeniami w komentarzu. Chętnie poczytam, może znajdę jakąś nową inspirację :-)

45 komentarzy:

  1. ja także odkryłam dzięki blogowaniu siebie i stało się to moją ogromną pasją <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy wpis

    https://iamemilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinno się iść w kierunku swoich pasji i realizować marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasja jest jedno z piękniejszych rzeczy jaka może nas spotkać w życiu. Warto jej poświęcać czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez niej życie było by nudne :)
      zgadzam się :)

      Usuń
  5. Gdy założyłam bloga pod koniec marca ubiegłego roku miałam wiele obaw ale wiesz co? Dostałam skrzydeł i pomysły zaczęły mi się płodzić jeden po drugim! Czasem są kryzysy ale to normalne, warto robić to co się kocha i to jakna najczęściej :) A moją jedna w wielkich miłości jest pisanie, mam wiele planów a jeden z nich na razie takie marzenie to napisać książkę :)
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę powodzenia! <3
      chętnie bym przeczytała Twoją książkę :) życzę wytwałości w dązeniu do tego celu :)
      pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  6. Jak napisała Pani Kostyra wyżej, początek pełen obaw, ale teraz już na pewno, wiem że to jest TO! Pasja, pasja i jeszcze raz pasja!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis- każdy powinien mieć jakąś pasję.
    Też lubię blokować i sprawia mi to
    radość 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. blog rozwija to prawda :)
    Życzę sukcesow!
    mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzięki blogowi nauczyłam się i dowiedziałam wielu ciekawych rzeczy i mam nadzieję, że będę to robić dalej. Często myślę, że robię wszystko źle, że się do tego nie nadaję, że znajomi będą się śmiać, ale staram się mieć to gdzieś i robić swoje (:
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grunt to robić swoje :) i się nie przejmować opinią innych :)

      Usuń
  10. Pasje potrafią wnieść wiele radości do naszego życia. Blog jest idelnym miejscem, by się nimi dzielić z innymi. Jednocześnie pomaga nam też je doskonalić i rozwijać. Prowadzenie bloga potrafi dużo dać i nauczyć, a nawet popchnąć w kierunkach, o których wcześniej byśmy nie pomyśleli. Co mi daje blogowanie i pasje? Na pewno więcej pewności siebie, radość. Dzięki temu, że zaczęłam prowadzić bloga, dziś umiem też kręcić i montować proste filmy, coraz lepiej radzę sobie z obróbką zdjęć, a nigdy bym nie pomyślała, że kiedykolwiek się za takie rzeczy zabiorę i będę mieć z tego satysfakcję :)
    Super, że twoją pasją jest moda. Ja też od dziecka przebierałam/ubierałam lalki (i siebie), dzięki czemu też moim jednym z największych marzeń od dziecka jest zostanie projektantką i założenie własnej marki :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że pasja daje Ci tak wiele radości co i mi :)
      życzę powodzenia w tym marzeniu! <3
      pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Bardzo wartościowy post. Dla mnie pasją staje się powoli, malutkimi kroczkami blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę ! <3 życze powodzenia w dalszej działalności :*

      Usuń
  12. Jesteśmy bardzo podobne, ale to nic dziwnego, gdyż każda kobieta uwielbia zakupy! :)
    Cieszę się, że Twój blog, to Twoja pasja. Tak waśnie powinno być. Nie jestem w stanie pojąć tego, jak można prowadzić bloga dla korzyści :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tego nie rozumiem :/ niestety różni ludzie są i różnie myślą ;)
      pozdrawiam :*

      Usuń
  13. Fantastycznie trzeba dążyć do marzeń pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo marzenia sprawiają że życie nabiera barw :)
      również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Świetny post ;D Każdy powienien spełniać Marzenia ... bo warto :P Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma prawo do marzeń :) nie wolno nam o tym zapominać :)
      pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  15. Nice post! Your blog is amazing!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh! Thanks <3 I am very happy that you liked my blog. of course I will follow you ;)

      Usuń
  16. Pasja jest najwazniejsza rzeczą w życiu. A gdy możemy się tym dzielić z innymi, cóż chcieć więcej?

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze chciałam podzielić się z kimś moją pasją do makijażu, postanowiłam więc założyć bloga którego mam zamiar rozwijać w końcu pasję i marzenia są po to aby właśnie je rozwijać i spełniać ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki za Twoją makijażową pasję :)! i życzę powodzenia :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Bardzo mądry wpis :-) Pasja to coś, co nas wyróżnia z tłumu, to coś dzięki czemu mocniej bije nam serce, to coś, o czym możemy mówić czy pisać godzinami... Wiem coś o tym, sama prowadzę bloga i myślę, że bez pasji nie podołałabym temu zadaniu :-) Pozdrawiam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasja pozwala choć na chwilę oderwać się od rzeczywistości :) pisząc post na bloga zapominam o problemach, czuję wielką radość i frajdę z tego co robię i czym dzielę się z moimi czytelnikami :)
      również serdecznie pozdrawiam ! <3

      Usuń
  19. Moją pasją jest muzyka rockowa i z tej pasji powstał blog www.vaibewitched.wordpress.com, na który zapraszam Cię serdecznie. Wszystkie cytaty, które wybrałaś, trafiają w punkt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam muzykę rockową ! <3
      z wielką przyjemnością zerknę na Twojego bloga :)

      Usuń
  20. Pięknie kochana wypowiadasz się o swoich pasjach :)
    Moda i blogowanie to również moje hobby.
    To prawda, człowiek bez pasji jest taki pusty, ograniczony.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! <3
      bez pasji człowiek żyje tak jakby wgl go nie było ;) jest niewidzialny,osamotniony i zdruzgotany, pasja zaś go rozwija, daje radość i dodaje skrzydeł :)
      pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  21. Blog i moda to moja pasja i nie odkryłabym jej gdybym nie założyła bloga.
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesamowite jak bardzo podoba jest Twoja blogowa historia do mojej :)

      Usuń
  22. Ladny post :) Masz dobry gust co do dopasowania stroju, bo z ostatnich postow kilka stylizacji mi sie spodobalo :) dobrze, ze robisz to co lubisz:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że podobają Ci się moje outfity :)
      dziękuję za miłe słowa :)
      pozdrawiam i chętnie do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  23. Great post dear :)
    I'm following you, visit my blog ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY