poniedziałek, 10 czerwca 2024

migawka z weekendu

Witajcie Kochani Czytelnicy! 

Ostatnio zbierałam się do napisania nowego wpisu ale jakoś nie mogłam się zebrać. Brakuje mi motywacji do wielu rzeczy które kiedyś przychodziły mi z jakąś taką lekkością. Teraz dni zlewają się w jedną całość i mijają tak szybko, że mamy już czerwiec. Ósmego czerwca minęło 7 lat odkąd powstał mój blog, 29 czerwca będę obchodziła 26 urodziny. Czerwiec to zdecydowanie mój miesiąc. W dodatku piękny bo zaczyna się niebawem lato. Przeraża mnie jednak to, że pół roku za nami. A dopiero co zaczął się 2024. Ten rok jest totalnie przełomowy w moim życiu. Niecałe te sześć miesięcy wiele mnie nauczyło. Ale jak to mówią co przeżyłam to moje. Dzisiaj mam dla was kilka zdjęć z minionego weekendu. Było bardzo przyjemnie i wesoło :) 





Pozdrawiam

Iwetta

***

12 komentarzy:

  1. W takim przełomowym roku na pewno sporo się u Ciebie dzieje. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dzieje się naprawdę dużo. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Czasem motywacja do rzeczy, ktore lubimy spada. myśle ze taka jest kolej rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze to robić to, co się czuje. Nic na siłę kochana. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podwójnie wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas mija zdecydowanie zbyt szybko 😅!!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i kolejnej rocznicy prowadzenia bloga 😊!!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY