wtorek, 14 maja 2024

majowy botanik

 Hejka we wtorek! 

Jej, to już 14 dzień maja, a co dopiero się ten miesiąc zaczął. Uwielbiam maj za jego pełen rozkwit, maj wybucha wręcz kwiatami ale i alergenami. Mój nos nie jest z tego zadowolony ale cóż coś za coś ;) Mam nadzieję, że u was wszystko dobrze, że miło spędzacie te urocze majowe dni. Ja gdy mam wolne staram się korzystać z pięknej pogody. W niedzielę byliśmy w Ogrodzie Botanicznym w Lublinie. Byłam tam kiedyś z wycieczką szkolną, fajnie było teraz wybrać się tak prywatnie. To mega urocze miejsce, polecam szczególnie osobom które lubią obcować z naturą :) 











Pozdrawiam 

Iwetta 

***

20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam jest przyjemnie. Cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne miejsce,od razu można odetchnąć pełną piersią 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogrodzie botanicznym byłam kiedyś we Wrocławiu. Byłam pod wrażeniem, piękne i ogromne miejsce. Było co zwiedzać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowiez jestem alergikiem ale i tak wacham kwiaty z bliska :-) W Lublinie nigdy nie bylam, cudowny ogrod!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :) A Lublin jest niedaleko mnie :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia :) Maj to jeden z cudowniejszych miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne miejsce. Z pewnością kiedyś je odwiedzę 😊!!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY