sobota, 19 sierpnia 2023

sukienka w groszki

 Witajcie! :) 

Sierpień - mam sentyment do tego miesiąca w sumie od dzieciaka. Jak chodziłam do szkoły to sierpień był zawsze miesiącem kupowania książek, zeszytów i innych rzeczy na nowy rok szkolny. Cieszyłam się na powrót do szkoły, w podstawówce najbardziej. Sierpień był ostatnim miesiącem wakacji, teraz sierpień to kolejny miesiąc w ciągu roku. Chociaż miewam urlopy, albo wolne dni od pracy to jednak miesiące zlewają się w jedną całość. Nie widzę tutaj żadnych różnic, za dzieciaka było inaczej i szczerze tęsknię za tym, nawet bardzo. Sierpień to miesiąc który przybliża nas do jesieni, miesiąc słoneczników, a także nawłoci żółtej zwanej "mimozami". Ja dziś mam dla Was zdjęcia w sukience w groszki, dodatkowo towarzyszą mi słoneczniki. Wspominałam już, że to moje ulubione kwiaty? :) Zdecydowanie wiele razy na tym blogu się to przewinęło. Sporo sesji zdjęciowych wykonałam z tymi właśnie kwiatami, co roku zasiewam je w ogrodzie by potem móc robić z nich bukiety. Do usłyszenia we wrześniu ❤️ Buziaki. 






sukienka, kapelusz, buty / Sinsay

***

55 komentarzy:

  1. Pieknie wyglądasz w tej sukience. W połączeniu z kapeluszem bardzo dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie sukienki w groszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię motyw groszków na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając początek Twojego postu, czułam się, jakbym czytała samą siebie- niestety mi też dni, miesiące „zlewają się”, a sierpień jest właśnie kolejnym takim miesiącem...
    Pięknie wyglądasz :)
    Bardzo mi się podoba, ta sukienka- uwielbiam ubrania „w groszki” :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt szybko mija czas, zbyt szybko ehh...

      Dziękuję bardzo ❤️

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie sukienki :) Idealne na lato z odpowiednią nutą elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W podstawówce też najbardziej cieszyłam się na powrót do szkoły, a potem ten entuzjazm jakoś zaniknął xd Piękne słoneczniki i super sukienka w groszki :) Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, podstawówka była zdecydowanie najlepsza i najmilej ją wspominam :)

      Dziękuję bardzo :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Ta stylizacja bardzo mi się podoba, groszki zawsze są na czasie... A z tymi słonecznikami, wygląda to po prostu bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia :) w tej stylizacji wyglądasz uroczo, sukienka w groszki, to zawsze świetny i ponadczasowy strój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka i te słoneczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. That Sinsay puffy-sleeved polkadot dress polkadot looks very swingy airy, comfortable and very fashionable. It looks fabulous styled with the wide-brimmed straw Sinsay hat and the comfortable and fashionable looking light blue Sinsay shoes. You look very pretty and happy holding the bouquet of sunflowers in that lovely country setting!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoneczniki i kapelusz to zdecydowanie atrybuty sierpnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny, romantyczny zestaw, przepięknie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle piękna stylizacja. Mam ten sam kapelusz. Jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały zestaw i te słoneczniki tak pięknie się z Tobą komponują 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka i ten kapelusik pasują do siebie idealnie. Urocza stylizacja 🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja. Taak sierpień to już jesień. Kiedyś kojarzył się z początkiem nowego roku szkolnego, a teraz z jesienią. Chociaż dla mnie też chwilowo nasuwa jedno - początek nowojorskie toku i pracy 😅.

    OdpowiedzUsuń
  17. Iwettko ❤️
    uwielbiam słoneczniki, kapelusze i wszystkie groszki na tkaninach .. prześliczna stylizacja, znakomicie dopasowana .. Kochana wyglądasz przecudnie w tej pięknej sukience na tle lasu.. zauroczył mnie Twój bukiet słoneczników 💗

    - pozdrawiam Cię najcieplej i ściskam najserdeczniej :*
    życzę samych dobrych dni i cudownych chwil 💚💛💜💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aniu ❤️

      Dziękuję Ci za moc miłych słów słoneczko ❤️❤️❤️

      Usuń
  18. Witaj kochana ♥
    Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się kapelusz. Mam do nich słabość, choć sama nie mam ani jednego, haha!
    Sierpień ... też mam do niego sentyment. Tak jak mówisz, kiedyś czas leciał inaczej, a teraz mimo wolnego czasu dni , tygodnie, miesiące ... zlewają się w jedną całość.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana ❤️
      Dziękuję bardzo :)

      Ja mam 2 letnie kapelusze i 1 na jesień :)

      Teraz ten czas zasuwa jak wariat :(

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Byłam pewna, że pisałam tu komentarz ale coś nie widzę go, blogger mnie oszukuje znowu :D
    Ja bardzo lubiłam szkołę. Robienie wyprawki było super :) Kochałam wybierać zeszyty, ołówki, bloki... ogólnie cały ten szkolny rozgardiasz :) Fajne wspomnienia :)
    Wyglądasz prześlicznie, cudowna słoneczna stylizacja! Bardzo ładnie, bardzo inspirująco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, pewnością tak jest, blogger potrafi zaskoczyć i to czasem niezbyt mile.


      Ja też ale najbardziej szkołę podstawową :)

      Dziękuję bardzo, miło mi :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  20. Cała stylizacja piękna! A jak fajnie pasują do niej te słoneczniki :) Lubię te żółte odcienie na koniec lata!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja. Nie ma jak klasyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka i bardzo fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja za to szkoły tak nie znosiłam, że do tej pory smutno mi się robi pod koniec sierpnia gdy czuję ten zbliżający się wrzesień. No trauma ;p
    Ciesze się jednak, że we wrześniu taką wakacyjną pogodę mamy i aż tak nie czuć zbliżającej się jesieni. Słoneczniki są piękne, prześliczna Twoja sukienka i przepiękna Ty jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znosiłam ale gimnazjum...

      Pogoda bardzo ładna i trzeba korzystać :)

      Dziękuję bardzo bardzo ❤️

      Usuń
  25. Very beautifuls photographs taked in this Green área. Wonderful dress, cup, flowers and model. All is a Joy. Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię grochy. Szczególnie na czerwieni i granacie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeurocza stylizacja 😍💛
    Słoneczniki to też moje ulubione kwiaty... może dlatego, że urodziłam się w sierpniu 😊!!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY