sobota, 15 lipca 2023

25 urodziny - wspomnieniowo

 Witam serdecznie Drodzy Czytelnicy! 

Wydaje mi się, że czas funduje nam niezły rollercoster. Mamy już lipiec, w dodatku połowa, no niesamowite! :D Co u mnie? Pracuję, czytam książki, piekę ciacha z sezonowymi owocami, zaczęły się też przetwory no i spędzam też miło czas poza domem kiedy tylko się da. Lato co prawda nie jest moją ulubioną porą roku ale mimo to jest kilka aspektów które lubię w tej porze roku. Na pewno mnogość  sezonowych owoców i warzyw które można zjadać na bieżąco ale też szykować pyszności do słoików na zimę. W czerwcu  z truskawek zrobiłam dużo dżemów, uwielbiam naleśniki ze swojskim dżemem, uwielbiam truskawki choć jestem na nie uczulona :D Owsianka z truskawkami? Kocham. Tak samo domowe jogurty, makaron z truskawkami czy pierogi. Wszystko to zaliczyłam w czerwcu. A teraz w lipcu borówki, wiśnie i jagody już zacieram ręce. Uwielbiam też w lecie to, że mogę nosić sukienki, sandałki, kapelusz słomkowy, uwielbiam polne kwiaty, szumiące zboże, letni wiatr, chwilę po deszczu, chodzenie boso po plaży nad jeziorem, czytanie książki na kocyku na trawie. Mogłabym wymieniać i wymieniać, staram się korzystać z lata w stu procentach ono tak szybko mija. Plany na lipiec? Praca, a pomiędzy pracą może jakiś wypadzik? Zobaczymy :) Dziś przychodzę ze zdjęciami z moich 25 urodzin, obchodziłam je 29 czerwca :) W tym roku dostałam piękny bukiet 25 czerwonych róż, dodatkowo było sporo innych upominków a także impreza w restauracji. Był tort, pyszne jedzenie i moje ulubione Martini :) Sami zobaczcie jak to było ❤️ Ściskam mocno, do usłyszenia w sierpniu ❤️







PS. W dniu urodzin miałam też wizytę u fryzjera, podcięłam trochę końcówki a Pani fryzjer zaplotła mi francuskiego warkocza :) Dodam, że nie podcinałam włosów od pamiętnego dnia ścięcia ich na krótko równo dwa lata temu. Zdecydowałam jednak teraz je nieco podciąć. Dodatkowo francuski warkocz jest bardzo praktyczny i fajnie było w nim pojechać na noc do pracy. Zawsze to jakaś odmiana :) W tym roku w sumie jak rok temu i wcześniej urodziny spędziłam w pracy ale życzeń było co nie miara, fajnie, że ludzie pamiętają o moim dniu, serce rośnie ❤️

***

56 komentarzy:

  1. Wszystko najlepszego.❤️ Ślicznie wyglądałaś. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat z okazji urodzin:) Pięknie urodzinowo się prezentowałaś, a ten warkocz jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiek, wszystkiego najlepszego :) Spełnienia marzeń ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny bukiet róż. Wszystkiego najpiękniejszego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię domowe pierogi :D Piękny miałaś tort i śliczne róże dostałaś :D
    Z okazji urodzin życzę Ci dużo zdrowia, uśmiechu na twarzy i spełnienia wszystkich marzeń :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są najlepsze na świecie :)

      Dziekhje bardzo :)

      Miło mi dziękuję Ci :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego ❤️❤️
    Też uwielbiam truskawki ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin, dużo radości i spełnienia marzeń :) przepiękny bukiet róż :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego. Piękny bukiet róż! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że urodziny były udane :) Ja też kończę w sierpniu 25 lat, ale będę świętować dopiero w październiku w Polsce z przyjaciółmi ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤️

      Czyli jesteśmy z tego samego rocznika :)

      Wspaniale :)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia! Bukiecik cudowny, ułożył się trochę na kształt serca <3 Warkocze są mega wygodne. ;) Nie wiem dlaczego, ale myślałam, że jesteś ode mnie młodsza, a tu proszę - ten sam rocznik! W dodatku o kilka miesięcy starsza, bo ja z października jestem. :D Super, że mimo urodzinowego dnia w pracy i tak było super. Piękny torcik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że dopiero po pewnym czasie zauważyłam, że ułożył się w kształcie serca :)

      Heh nieźle :) A my jesteśmy ten sam rocznik :)

      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Lato to akurat moja ulubiona pora roku, bo kocham słoneczko i upały :) W tym roku jest ono wyjątkowe, z różnych względów. Owoce sezonowe to i moja miłość. Truskawki po porostu kocham, mogłabym je jeść cały czas i pod każdą postacią. Śliczne zdjęcia, wyglądałaś pięknie! Torcik naprawdę uroczy :) Mega, mega, mega!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana :)

      Wspaniale :)

      Truskawki ehhh już tęsknię za nimi ale mam dżemy to zimą będę się nimi zajadać :)
      Dziekhje Ci pięknie za miłe słowa ❤️Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. piękne urodziny! też kocham lato, najpiękniejsza pora roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwettko ❤
    z całego serca, zawsze, życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrówka, miłości i radości każdego dnia ❤
    uwielbiam Cię czytać, lato jest cudowne pod każdym względem, jedynie to nie znoszę upałów i nie wolno mi przebywać na słońcu..
    ..śliczne zdjęcia, wyglądasz przepięknie Kochana, cudowny warkocz ! ❤💛💙💖

    - ściskam mocno :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Kochana ❤️

      Ślicznie Ci dziękuję za miłe słowa, życzenia i moc pozytywnej energii jaka bije z Twojego komentarza ❤️

      A ja składam Ci serdeczne życzonka z okazji Twoich imienin które dziś obchodzisz 🥰

      Trzymaj się cieplutko

      Usuń
  14. Mimo,że od urodzin minęło trochę czasu życzę Ci spełnienia marzeń, zdrówka oraz wszystkiego co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione, ale szczere wszystkiego najlepszego. Ja też zrobiłam sporo dżemów, a to nie koniec :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Ja też, swoje najlepsze :)

      Usuń
  16. Ale pięknie wyglądałaś! Wszystkiego najlepszego!<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne urodziny! Wyglądałaś naprawdę zjawiskowo 🧡
    Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! 🤗🌷

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego! Wyglądałaś pięknie. Nie wspomnę o torcie! Mam nadzieję, że chociaż był smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego :)
    Powiem Ci że, w życiu nie pomyślałabym że masz 25 lat- max 20 bym ci dała.
    Śliczny warkocz- niestety sama nie umiem takiego robić, nad czym ubolewam :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia :)
      Każdy mi to mówi, fakt mam buzię jak dziecko xD

      Też nie umiem, ale lubię czasem wybrać się do fryzjera by mi takiego zrobił :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Lato mija zdecydowanie za szybko, ale też dzieje się tak dużo. Też staram się korzystać z tych pięknych, ciepłych dni na maxa 😍!!!
    Przepiękny bukiet róż 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zaraz sierpień się zacznie :)

      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  21. Piękne wyglądałaś . Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  22. Mocno spóźnione, ale Wszystkiego najlepszego, dużo radości, miłości, zdrowia, sukcesów i spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spełnienia najskrytszych marzeń Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tych marzeń to bardzo dużo mam :)

      Usuń
  24. Jak pięknie! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uśmiechu i spełnienia marzeń tych małych i tych dużych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje i najlepszego (nawet jeśli spóźnione :)

    OdpowiedzUsuń
  27. More than a month late, happy 25th birthday!!!!!!
    I hope all of your birthday wishes have been coming true!
    All of the things that you love sound delicious, delightful to the touch, and a treat for the eyes!
    The photos you posted are all beautiful, including the photographs of you in those pretty outfits!
    I love the long sleeved bell cuffed blouse, the swingy tiered navy blue mini-skirt, and the pink trousers you styled with the striped top in the last photo, also featuring the French braid.
    You look very young, healthy and beautiful.
    Happy birthday again!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY