sobota, 17 czerwca 2023

lekko i dziewczęco

 Witajcie Kochani Czytelnicy! 

Stęskniłam się za Wami bardzo! :) Cieszę się na dzisiejszy wpis, mamy już czerwiec, kiedy to zleciało? W dodatku zaraz zacznie się kalendarzowe lato, kto się cieszy? Ja osobiście do lata nie mam wielkiego sentymentu, alergia niestety krzyżuje mi wiele planów ale, ale najważniejsze to radować się z tego co się ma czyż nie? Jestem ciekawa co u Was, bo u mnie ogólnie wszystko w porządku. Ostatnio odkryłam u siebie talent pisarski, próbuję swoich sił w pisaniu, co z tego wyniknie czas pokaże. Czy w ogóle ukończę moje "dzieło" tego nie wiem ale póki co wena jest. A już za 12 dni moje 25 urodziny, choć ja czuję się jakbym miała 18 :D Uściski Kochani ❤️





sukienka / Esmara
kurtka i trampki / Sinsay
gumka do włosów / AliExpress
***

53 komentarze:

  1. Świetna stylizacja. Uwielbiam taki dziewczęcy look.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie. Powiew młodości.

    OdpowiedzUsuń
  3. również mam 25 lat i nigdy bym nie pomyślała, że jesteśmy w tym samym wieku, wyglądasz bardzo młodo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, młodzieżowa stylizacja. A z tą kokardą we włosach, bardzo dziewczęco i radośnie. Co u mnie słychać? Chyba piszę o tym na blogu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Muszę koniecznie do Ciebie zajrzeć na bloga, dawno tam nie byłam :)

      Usuń
  5. 25 lat!!! W tej dziewczęcej stylizacji wyglądasz jak nastolatka 🤩!!! Życzę weny pisarskiej... ciekawa jestem , to tworzysz 🙂!!! Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement :)

      Przyda się, myślę, że jak wena będzie trzymać to może wyjdzie coś fajnego :)

      Pozdrawiam serdecznie i ja :)

      Usuń
  6. Hej Iwetta!
    Meega dziewczęco! Podzielisz się z nami swoim dziełem, jak już skończysz? ;)
    Oj tak, czas leci, gna.. nieubłaganie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ewelino :)

      Dziękuję bardzo :) Myślę że tak :)

      Czas zasuwa zbyt szybko, już zaraz połowa lipca...

      Usuń
  7. Zgadzam się z Tobą, że trzeba się cieszyć z tego co się ma :D Ja akurat lubię lato i słoneczną pogodę :D
    Piszesz jakieś opowiadanie? :D Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nadal jesteś chętna do wzięcia udziału w Blogowych Pogaduchach to koniecznie napisz do mnie na e-mail: blogowee.pogaduchy@interia.pl :D Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Zdecydowanie tylko czasem człowiek nie docenia tego co ma :)

      Zaczęłam coś pisać, zobaczymy co z tego będzie :)

      Usuń
    3. Oki odezwę się :)

      Usuń
  8. Śliczny look i ta kokarda we włosach dodaje uroku

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, niebieska lekkość bytu zodiakalny raczku.
    25 to tyle, co cena pysznych czereśni na rynku ;)
    100 lat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka fajna. Sama ostatnio kupiłam sobie podobną jeansową bluzę oraz nakładam ją na siebie bardzo często. Jest wygodna oraz pasuje do wielu stylizacji.

    hhttps://bycgwiazda.pl/moda/sandaly-na-slupku-czyli-styl-i-wygoda/

    Do tego typu sukienek jednak rzadko zakładam buty sportowe. Uważam, ze o wiele lepiej wygladają sandałki - na przykład takie na słupku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Fakt sandałki też by fajnie tutaj pasowały :)

      Usuń
  11. Iwettko ♥
    zdjęcia są, jak zawsze, śliczne a Ty wyglądasz po prostu cudownie !
    ..wspaniale, że odkryłaś w sobie talent pisarski, najważniejsze, że sprawia Ci to radość i czujesz się
    z tym dobrze, trzymam kciuki Kochana za ukończenie Twojego 'dzieła' ! ❤️ :)
    ..fantastycznie jest odkrywać w sobie coś nowego, niekiedy niespodzianki mogą nas miło zaskoczyć i to jest piękne ❤️

    - pozdrawiam Cię Iwettko najcieplej i najserdeczniej, ściskam mocno :*
    życzę moc uroczych chwil każdego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Kochana ❤️

      Ślicznie Ci dziękuję ❤️

      Bardzo bardzo mi miło Kochana ❤️

      Buziaki przesyłam uroczych chwil życząc :*

      Usuń
  12. Nice outfit and photos, Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lekkość i wdzięk. Bardzo do twarzy Ci w tej stylizacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, tak lekko i dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza stylizacja. Wyglądasz cudownie! 💖
    Rozumiem Cię. Sama jestem alergikiem i pyłki od wiosny "umilają" mi czas ;)
    Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)

      Czyli znasz ten ból :)

      Usuń
  16. Przepięknie wyglądasz! :) Rzeczywiście jak nastolatka. Ja lato uwielbiam i jak dla mnie mogłoby się nigdy nie kończyć :) Łapię je teraz garściami, póki można!

    OdpowiedzUsuń
  17. This post perfectly captures the essence of light and feminine fashion! I love how you effortlessly blend style and comfort. Your outfits are truly inspiring. Keep up the amazing work and keep spreading those fashionable vibes! 👗💃✨
    For shopify experts india Visit:- https://www.artattackk.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale wyglądasz :) lekko i dziewczęco :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze prezentujesz się bardzo dziewczęco, delikatnie i subtelnie.
    Ciepło pozdrawiam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. The outfit you styled and were wearing in the lovely photographs above looks delightfully feminine and pretty!
    I love the airy design and floral print on that pretty dress from Esmara,
    and the pink ribbon in your long beautiful hair!
    I hope your birthday was a very happy one, and that all of your birthday wishes have been coming true!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo udana stylizacja, taka "romantyczna" , idealnie do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka, cudownie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że strojem można odejmować sobie lat. Ja też to robię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylówka, taka młodzieżowa :D A 25 lat to nie tak wiele ;) Sto lat

    OdpowiedzUsuń
  26. You look fabulous modelling both of these fashionable outfits!
    The lovely pink shirt contrasts very nicely with the black shorts
    The fabric of that Cream dress from Sinsay looks like it feels soft and smooth -
    you look beautiful wearing it!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY