środa, 22 września 2021

O jesieni jesieni


 Dzień dobry Moi Kochani! 

Ogłaszam wszem i wobec, że otóż dziś zaczęła się astronomiczna jesień a jutro wkroczy kalendarzowa. Moje serce raduje się niesamowicie, w głowie co i raz rodzą się pomysły na stylizacje, sezon na herbatę z cytryną i sokiem malinowym już dawno rozpoczęłam tak samo jak na ciasta ze śliwkami czy cynamonową szarlotkę. Jesień pachnie goździkami, mokrym runem leśnym, pieczonymi ziemniakami w ognisku, pachnie deszczem, ciastem marchewkowym, grzybami. Jesień wiruje kolorowymi liśćmi, smaga chłodnym wiatrem policzki, szczypie je lekko pierwszymi przymrozkami. Jesień to jeż niosący jabłko na grzbiecie, wiewiórka zbierająca orzeszki na zimę, to mgła o poranku, deszcz na szybie, otulające swetry,grube koce, stos książek, kakao w ulubionym kubku. Jesień to ja nachylona nad książką, opatulona kocem w grubych skarpetach na stopach i ciepłym swetrze. Jesień to stan umysłu...







kapelusz / Sinsay

sweterek, spódniczka / Sinsay

***

55 komentarzy:

  1. Zgadzam się, smak pieczonych ziemniaków z ogniska na długo pozostaje w pamięci, lubię śliwki, ale brak mi będzie innych owoców jak truskawki czy porzeczki
    Stylizacja bardzo sexy choć nie wiem czy nie będzie za chłodno na dłuższe wyjście?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :)
      Za rok znów będą truskawki i porzeczki :)

      Teraz zdecydowanie trzeba by już szalik narzucić ale jak robiłam zdjęcia było ciepło :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, bardzo ładny strój, muszę dorwać taki sweter w Sinsay jak tam będę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najlepiej zamów na sinsay.com bo w sklepie stacjonarnym już może go nie być.

      Usuń
  3. Temperatura za oknem już jednoznacznie wskazuje na to, że nadeszła jesień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jesień to czas walki z katarem moich dzieci, więc ja z niecierpliwością czekam na mroźną zimę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt o infekcje nie trudno :)
      I ja na zimę czekam :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna i klimatyczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mi się marzy taki biały sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię jesienne dni, nawet jeśli pada i pada, generalnie o tej porze roku jestem mega kreatywna, ale i też sympatycznie zamyślona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Kocham jesień, jest piękna, bardzo inspirująca :)

      Usuń
  8. Nice outfit, it's perfect for autumn. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my new post soon. Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love autumn :)
      Thank you very much :)

      Have a nice day :)

      Usuń
  9. Piękna Pani Jesień :*
    Cudowna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Złota polska jesień jest piękna, niestety później już robi się szaro-buro, przydadzą się kolorowe stylizacje :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wszystkie odcienie jesieni :)

      Pozdrawiam równie serdecznie

      Usuń
  11. Optymistyczna, piękna stylizacja.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ..fantastyczna sesja Iwetto, prześlicznie wyglądasz, jak zawsze, ze swoim uroczym uśmiechem! 💖
    ..piękny biały sweterek, piękna spódnica i oczywiście kapelusz, buty też są super!
    ..cudownie napisałaś o jesieni ..jesień to czas boskich zapachów, kolorów i niezwykłości 💚🍀

    - pozdrawiam cieplutko Kochana, ściskam mocno :*
    - życzę moc pięknych chwil każdego dnia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za moc miłych i kochanych słów :)

      O tak, jesień to pora roku niezwykła i piękna :)

      Dziękuję, ja życzę Ci dużo radości z jesieni i uśmiechu oraz uroczego dnia :)

      Usuń
  13. I jak tu nie kochać jesieni?! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka ma niezwykle piekny kolor, bardzo jesienny!

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze zestaw już mocno jesienny, ten sweterek wymiata❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo mamy już jesień :)
      Miło mi :)

      Buziaki i pozdrawiam serdecznie ❤️

      Usuń
  16. Ale z ciebie jesieniara hihi a ja sie cieszę, że weekend ponoć ma być cieplejszy, bo już wmarznąć zdążyłam :P Dajesz radę tak w spódniczce bez kurtki? (w czym ja w zimę będę chodziła ;p)Nie no pożartowane ale stylizacja prześliczna <3 Idealnie kojarzy się z jesienią <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jak na całego :)
      He he mi tam pogoda nie straszna :)
      A zdjęcia robiłam 9 września, wtedy było ciepło i bezwietrznie :)

      Dziękuję ❤️

      Usuń
  17. Pięknie piszesz o jesieni, nawet o deszczu, na który ja ciągle narzekam, ale to prawda, jesień to piękna pora roku, tylko trzeba się dobrze nastawić.
    Ślicznie wyglądasz, bardzo fajne połączenie i te kolorki super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją lubię i tak jakoś te słowa same popłynęły :)

      Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  18. "Zobacz, ile jesieni!
    Pełno jak w cebrze wina,
    A to dopiero początek,
    Dopiero się zaczyna"...

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz, Ty to byś chyba nawet reklamówkę albo worek na ziemniaki zaprezentowała ładnie. Nie wiem czy istnieje ciuch, w którym wyglądałabyś brzydko. Jak zawsze cudownie!!! A ta bluza-sweterek genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he aż tak? :D
      Dziękuję serdecznie, bardzo mi miło :)

      Usuń
  20. ALe pięknie się wkomponowałaś w tło z tym outfitem - prześlicznie w nim wyglądasz mega kobieco i świeżo. Spódniczka jak i sweterek cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. oh jak pięknie! i jesiennie! i energicznie! nie noszę kapeluszy, ani nawet czapek, ale bardzo lubię stylizacje, w których są zawarte ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że zabawa modą sprawia Ci dużo przyjemności :) I ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię początek jesieni, za takie właśnie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz, super stylizacja ;)
    Pozdrawiam :*

    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesień ma swoje uroki :D Super stylizacja!
    Podoba mi się ten sweterek :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że ma :)
      Dziękuję bardzo i też pozdrawiam

      Usuń
  26. Podoba mi się połączenie spódniczki ze sweterkiem. ;)

    Mnóstwo jesiennych przyjemności dla Ciebie, Iwetto!; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i życzę tego samego! :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY