piątek, 29 stycznia 2021

Zimowa Kraina Czarów

 Cześć Kochani Czytelnicy i Kochane Czytelniczki!

Jak się macie w to piątkowe popołudnie? Zima wróciła do mojego regionu ze zdwojoną siłą. W poniedziałek od wczesnych godzin porannych, kiedy jechałam do pracy, a potem cały dzień i całą noc sypał gęsty, mokry śnieg. Nasypało go coś ok.40 cm. Śniegowa pierzynka okryła pola, drzewka iglaste i wszelkie inne roślinności. Świat dookoła wygląda jak z bajki. Istna Zimowa Kraina Czarów, uwielbiam to! Jest tak pięknie, czysto, powietrze zdrowe, pogoda idealna na wszelkie zimowe aktywności a także spacery i oczywiście robienie zdjęć w plenerze. Kolejna zimowa stylizacja, tym razem w kolorach pudrowego różu w połączeniu z szarością i przełamana grantem spodni i czernią butów. Uwielbiam cukierkowe odcienie z szarym, są urocze a z bielą śniegu pięknie się komponują. A tak w ogóle ostatnio naszło mnie na maślane ciasteczka, na piekłam 4 blachy, włożyłam do słoika i jest co pod gryzywać do herbatki :-) 

PS. Życzę Wam miłego popołudnia! I radości z zimy, która wreszcie, po latach jest taka jak powinna być.















Mam na sobie:

kurtka / House

czapka, szalik i rękawiczki / Sinsay

spodnie / Sinsay

buty / Deichamann

***

52 komentarze:

  1. Extra kurtka, jak i cała stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj naprawdę zimowa sceneria. Świetnie wyglądasz w tej scenerii. Widzę że lubisz roz , super w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka super! Piękny kolor ma:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zimowy strój, uwielbiam takie połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylowka.
    U mnie wakacyjna garderoba jakaś łatwiejsza mi się wydaje, właśnie parę bluzek, 3 razy shorty, 2 narzutki, 2 pary butów i czuję że zawsze mam co włożyć. Sprawa komplikuje się zimą, mam różne fasony spodni i za nic nie umiem do nich dobrać pasujących uniwersalnych butów....

    Dążę jednak do swojej idealnej szafy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja letnich ubrań mam sporo jednak zimowych znacznie mniej dlatego teraz na wyprzedażach uzupełniam garderobę :)

      Trzymam kciuki by Ci się udało :)

      Usuń
  6. ja jeszcze troszeczke i bede miescila sie w swoja garderobe :) przez to, ze przytylam, baaardzo szybko, przestalam miescic sie nawet w swoje spodnie... ale juz niedlugo ;) mam nadzieje, ze do lata mi sie uda :D PRZEPIEKNA KURTECZKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale :) Trzymam mocno kciuki :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Prześlicznie wyglądasz :)
    Zima jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :*
      Moja ulubiona pora roku to jesień i zima :)

      Usuń
  8. PIĘKNE WIDOKI <3 a ta kurteczka! skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te zdjęcia! To prawda, że zima ma w sobie coś magicznego :D
    Sporo u Ciebie tego śniegu napadało :D Mam nadzieję, że u mnie również go trochę jeszcze nasypie,
    bo koniecznie muszę wybrać się na zimowe zdjęcia :D Podziwiam za upieczenie 4 blach ciasteczek :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) otóż to :)
      A no napadało i dziś też sypie :)
      He he no ja jak się zawezmę to zaczynam i kończę jak w przypadku tych ciasteczek :)

      Usuń
  10. W Gdańsku prawie cały styczeń jest śnieg :) Pięknie to wygląda, ale cieszę się, że przy takiej pogodzie pracuję zdalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Ty pięknie wyglądasz w takim pochrowcu zimowym w pastelowym różu!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię pudrowy róż :-) Ślicznie Ci w tym kolorku :-) Jaka piękna zima u Was, u nas tylko troszkę pośnieżyło, synek zawiedziony, bo na sanki za mało jednak tego śniegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to jeden z moich ulubionych kolorów :) Dziękuję :)

      U nas sypnęło porządnie :) Myślę, że i u Was spadnie więcej śniegu, trzymam mocno kciuki :)

      Usuń
  13. Prześlicznie wyglądasz! :)
    Piękne zdjęcia zimowych pejzaży
    U mnie też napadało dużo śniegu, od soboty, ale nie tak dużo jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      Bardzo bardzo mi miło :)
      U mnie jak zaczęło sypać w poniedziałek nad ranem tak skończyło dopiero późno w nocy :)

      Usuń
  14. Ależ tam u Ciebie pięknie :) U nas śniegu mniej, ale i tak cieszy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetnie, tak zimowo :) Pewnie, że tak trzeba się cieszyć póki zima trwa :)

      Usuń
  15. Droga Iwetto,
    Twój opis otaczającej Cię okolicy wywarł na mnie wielkie wrażenie! Pięknie to opisałaś, bardzo poetycko mam wrażenie :) U mnie było podobnie; zima wróciła ze zdwojoną siłą i trzeba było biegać z łopatą, aby nadążyć z odśnieżaniem drogi przed domem :D Przepiękne zdjęcia! Faktycznie Kraina Czarów - uwielbiam ten klimat.
    PS narobiłaś mi teraz ochoty na maślane ciasteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pando! :)

      Lubię poezję, czasem jak piszę tekst na bloga to puszcza wodze fantazji i jakoś tak poetycko wychodzi :D

      U nas też łopaty poszły w ruch :D

      Ja też uwielbiam :)

      W takim razie musi koniecznie upiec :)

      Usuń
  16. Cudna różowa kurtałka! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja :) piękne zdjęcia, taka zima zachęca do spacerów :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się, nic tylko korzystać :)

      Ja też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  18. Pięknie. U nas też zima w pełni. Minus 10 na termometrze. Brr🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U nas wczoraj rano było minus 20 dziś w dzień jest plus 2.

      Usuń
  19. Tylko taka zima ma sens :) Śliczna kurteczka :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię taką zimę! U nas do niedawno było równie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Dziś lekka odwilż ale opady śniegu nadają jeszcze na piątek :)

      Usuń
  21. U mnie zima nie tyle wróciła, co nie odeszła. Śniegu nie mam aż tyle co u Ciebie, ale jest biało. Za to wiem, że muszę sobie kupić czapkę, bo moja ulubiona z kocimi uszkami ;) gdzieś przepadła, a ta z Sinsey wygląda świetni. Btw. też mam różową kurtkę, więc widzę, że będzie mi pasować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze wróci. Prognozują dwa ataki zimy w tym miesiącu :)
      U mnie śnieg się topi, niestety przyszła odwilż nad czym ubolewam.
      He he ja też mam czapkę z uszkami, pudrową :D
      Różowe kurtki zimą rządzą, piąteczka :))

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY