piątek, 20 kwietnia 2018

Pierwsza współpraca w życiu




Miesiąc temu napisała do mnie e-maila firma tosave.com z propozycją podjęcia ze mną współpracy. Zastanawiałam się kilka dni, wyegzekwowałam wszystkie za i przeciw, miałam pewne obawy ale mimo to postanowiłam zaryzykować i zgodziłam się na przysłanie mi pierwszej paczki. Do dyspozycji miałam 15 $, musiałam wybrać coś z działu moda/uroda. Kompletnie nie wiedziałam czego potrzebuję, czego jeszcze nie mam, co było by totalną nowością zarówno w mojej szafie jak i kosmetyczce. Ostatecznie wybrałam szary sweter z ozdobnymi warkoczami, skarpetki-kabaretki i zestaw tęczowych pędzli do makijażu.  Dodam, że jest to moja pierwsza taka współpraca w życiu, z czego jestem ogromnie dumna i zadowolona.





Zestaw pędzli do makijażu - pędzelki mają bardzo przyjemne w dotyku włosie. Nie miałam jeszcze okazji ich zastosować, nie wiem jak nakłada się nimi makijaż. Są urocze, mają piękne tęczowe rączki i pięknie się prezentują.






Szary sweter z ozdobnymi warkoczami - miły w dotyku, bardzo ciepły i przyjemny. Klasyk w szafie każdej kobiety.






Skarpetki - kabaretki - fajny dodatek do wielu stylizacji, dodają pazura nie jednemu lookowi.



A tutaj przedstawiam Wam  przykładową stylizację z rzeczami z TOSAVE.COM




















sweter - KLIK
spodnie - TOM & ROSE
skarpetki - KLIK
torebka - Sinsay
okulary - Sinsay
buty - Sinsay


Dziękuję TOSAVE.COM za piękne rzeczy! ❤



46 komentarzy:

  1. Prezentujesz się super, no i za taką cenę to po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy :) bardzo ładnie się prezentują :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek w moim ulubionym kolorki.
    Trampki też super, a co do pędzl i to urocze są 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę że Ci się spodobały ❤

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy i życzę kolejnych 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! ❤

      Usuń
    2. Świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się ten ostatni sweterek na twoim zdjęciu, masz piękne włosy ❤️

      Makijazagi.blogspot.com

      Usuń
  5. ja już myślałam, że trampki masz ze strony i już chcialam brać haha :d , ale sweter prześliczny. bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trampki mam z SInsay :) skarpetki są od Tosave :) ten sweterek to prawdziwa perełka :)

      Usuń
  6. hej ! super, że podjełaś współprace ! pierwsze koty za płoty! oby tak dalej :P trzymaj się i pozdrawiam ! zapraszam do mnie :P http://patrycjawitkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter wygląda świetnie. Idealny do różnych stylizacji. A te pędzle są urocze. Gratuluję 1 współpracy, oby tak dalej 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję pierwszej współpracy, mam nadzieję, że będziesz ich mieć z czasem dużo dużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 mam nadzieję że jeszcze jakieś z czasem się pojawią :)

      Usuń
  10. sweter super :D Gratuluję pierwszej współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Un post davvero molto interessante. E tu sei bellissima ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy. Pędzelki i sweterek najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kabaretki są cudowne i pasują do wielu stylizacji! Cudownie wyglądasz ♥
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta stylizacja mi się podoba... Widziałam też na zdjęciu cudowne pędzle. Lubię takie błyszczące i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie cieszy że Ci się spodobała ta stylizacja :)

      Usuń
  15. Skarpetki wyglądają naprawdę fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kabaretki są teraz bardzo modne i fajnie wyglądają :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez mam te skarpetki :) sa hitem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetnym dodatkiem do wielu stylizacji :)

      Usuń
  18. Jeśli interesuje Cię świat mody, urody i zdrowego stylu życia, koniecznie polecam nowoczesny portal dla kobiet, który oferuje najnowsze trendy, porady kosmetyczne, inspiracje stylizacyjne oraz wiele ciekawych artykułów dotyczących zdrowia, siłowni, fitnessu i podróży. Znajdziesz tam wszystko, czego potrzebujesz, aby cieszyć się pełnią życia i być piękna zarówno od środka, jak i na zewnątrz tak jak ja!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY