wtorek, 17 kwietnia 2018

MADEMOISELLE RASBERRY - ISANA





Witajcie!

Dziś postanowiłam podzielić się z Wami cudownym balsamem do ciała jaki znalazłam w drogerii Rossmann za jedyne 9,99zł. Zakup był spontaniczny, nie planowałam go. Wzięłam z ciekawości a zakochałam się gdy tylko poczułam jego zapach. Malinowy, słodki, delikatny. Przywołuje na myśl upalne lato i słodkie maliny. Ładnie się rozprowadza, szybko się wchłania pozostawiając skórę nawilżoną, gładką i pachnącą malinami. 

DZIAŁANIE PIELĘGNACYJNE:
Z nawilżającym pantenolem.
Z ekstraktem z malin i masłem shea.
Jego tolerancja na skórę jest potwierdzona dermatologicznie. 

Wyprodukowano: w Niemczech









PODSUMOWANIE

NAWILŻENIE:  ❤❤❤❤

ZAPOBIEGANIE PRZED SUCHOŚCIĄ: ❤❤❤

ZAPACH: ❤❤❤❤❤

KONSYSTENCJA: ❤❤❤

CHŁONNOŚĆ: ❤❤❤❤❤


Jak na drogeryjny produkt balsam spełnił moje oczekiwania. Moja skóra jest gładka, nawilżona i pięknie pachnie malinami. Kosmetyk fajny dla osób lubiących dobre ale nie drogie produkty do codziennej pielęgnacji skóry.


61 komentarzy:

  1. Musi pięknie pachnieć ;)

    Zapraszam do mnie
    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie muszę mówić, że kocham takie rzeczy. Zawsze interesowłam się takimi w miarę naturalnymi kosmetykami, najlepiej wyglądają i dają najlepszy efekt na skórze, mało w nich chemii.

    Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/pan-wyposazony-lauren-blakely.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem i po przeczytaniu Twojej recenzji doszłam do wniosku,że muszę go mieć. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. coś mialam kiedyś z tej serii . fajne produkty mają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że produkt Ci się sprawdził, a w dodatku jest w fajnej cenie ;)

    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny wpis ! Bosko, że o tym napisałaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 dobre produkty warto polecać :)

      Usuń
  8. Oj chyba niedługo pojawię się po ten produkt w rossamnnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę wypróbować ♥️😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten balsam :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Już gdzieś o nim czytałam. Ta malina rzeczywiście kusi 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Byc może skuszę się, gdy skończę obecny

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet lubię ten balsam :) Ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie zapachy. Na pewno mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ma przepiękny kolor i zapach w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainspirowałas mnie do kupna :)

    Zapraszam do siebie
    http://antoszewskaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zapachy od Isany! Zawsze są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wypróbować :) Uwielbiam zapach malin :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę chyba kupić ten balsam, bo jest tani, a po twojej opini twierdzę, że na prawdę dobry 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj :) jest niedrogi wiele nie stracisz jeśli by Ci się nie spodobał :) groszowe sprawy :)

      Usuń
  20. Muszę przetestować koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś Isana niestety do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego uważasz że to źle ? Wg mnie fajnie że sprawdzono jak działa na skórę i mamy pewność że jest bezpieczny :)

      Usuń
  23. Uwielbiam takie zapachy! A jeszcze jak produkt spełnia oczekiwania to w ogóle super! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już sama mam w sowim domu no i uwielbiam! Coś czuję, że zostanie ze mną na dłużej.

    Buziaki,
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  25. musi mieć piękny zapach<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Już słyszałam,że zapach jest cudowy a działanie ma całkiem dobre - niebawem poszukam go w Rossku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wszystko co pieknie pachnie więc pewnie go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja :D też kocham piękne zapachy :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY