wtorek, 3 grudnia 2019

pierwszy śnieg




Cześć Kochani!

Jak się macie? Ku mojej uciesze wczoraj wieczorem zaczął padać śnieg, padał całą noc a dzisiaj rano obudził mnie piękny widok za oknem. Może nie ma go za dużo, ale na tyle bym poczuła, że rzeczywiście jest grudzień a za 21 dni Wigilia. Do Mikołajek  tylko dwa dni. Macie już  upominki dla bliskich? U mnie co roku każdy dostaje jakiś drobiazg. Większe prezenty lądują zaś pod choinką. Wracając do śniegu, nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła zdjęć na bloga. Akurat dzisiaj miałam więcej wolnego czasu, stąd fotki i wpis nieco wcześniej niż zwykle. Padający śnieg napawa mnie pozytywną energią, cieszę się z niego jak małe dziecko. Od razu przypominają mi się lata gdy byłam malutka. Uwielbiałam sanki i lepienie bałwana. Liczę na to, że zima rozkręci się już na dobre a śnieg zaszczyci nas też swoją obecnością w święta.











kurtka / Pepco
czapka/ szalik / rękawiczki - Sinsay
spodnie / Terranova
buty / Sinsay

❤❤❤

42 komentarze:

  1. Uroczy kolor kurteczki :) Bardzo cieszę się na ten pierwszy śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieg był ale już go nie ma ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy śnieg cieszy zawsze chyba najbardziej! Czapka i rękawiczki mega urocze! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kurtka! taka dziewczęca i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka naprawdę ładna! Nigdy bym nie powiedziała, że jest z pepco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A no jest jest :) Czasem i w Pepco coś fajnego się znajdzie :)

      Usuń
  6. Ale piękna kurtka 🙂 Fajnie, że masz tam śnieg. Taka pogoda zdecydowanie dodaje uroku zimie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 O tak, czuć, że mamy grudzień :)

      Usuń
  7. Super, że spełniło się Twoje marzenie o śniegu. Widać, że sprawiło Ci to ogromną radość. <3 Co do stylizacji, to postawiłaś na moje ulubione połączenie, czyli duet różu i szarości. <3 Cudo! ;)
    Widziałaś, że tak się ciekawie złożyło, że obie w okienku nr 3 w Blogowym Kalendarzu Adwentowym, umieściłyśmy blog Klaudii? :D Przypadek? Nie sądzę! :D
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :D Dostałam już pierwszy świąteczny prezent w postaci śniegu :) Fakt, bardzo się ucieszyłam :) Czyli mamy podobny gust jeśli chodzi o kolorystykę :)
      Widziałam :) Przypadek? Nie sądzę :*

      buziaki Kochana <3

      Usuń
  8. Naprawdę sporo tego śniegu u Ciebie spadło. U mnie na szczęście jeszcze go nie widać.
    Sam biały puch jest piękny, jednakże nie przepadam za mrozami xd
    Świetna jest ta kurtka *.* Byłam ostatnio w pepco, ale takiej nie widziałam.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę go jest :) Nawet dzisiaj ma jeszcze padać :)
      Mi mrozy nie straszne :D Swetrów mam pod dostatkiem :)
      Dziękuję :) A kurtkę kupiłam na początku października.

      pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Mój pierwszy śnieg jeszcze przed mną :) W styczniu planuje upolować taką cieplutką kurtkę na wyprzedażach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki by wkrótce się u Ciebie pojawił :) Koniecznie, warto mieć taką kurtkę :)

      Usuń
  10. u mnie jeszcze nie ma śniegu, za to wilki mróz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie niedługo się zjawi :D u mnie tez mroźno :)

      Usuń
  11. Ostatnio polubiłam różowy, szczególnie bluzki na guziki takie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różowy to mój ulubiony kolor <3 o tak, bluzeczki w tym kolorku są piękne :)

      Usuń
  12. Połączenie różu i szarości to super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie zero śniegu , więc Ci zazdroszczę :-)Świetna kurtka, bardzo lubię taką długość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda :( Może wkrótce popada i u Ciebie :)
      Dziękuję Ci bardzo <3

      Usuń
  14. U mnie,tego śniegu trochę popadało ,a później zniknął 😟
    Trochę ci zazdroszczę,bo lubię śnieg i też mam ochotę na zdjęcia z nim w tle ,a tu narazie nic z tego...
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :(
      U mnie tez już nie ma śniegu :( Ale grudzień się dopiero zaczął :) Jeszcze wszystko jest możliwe :)
      Dziękuję Lili <3

      pozdrawiam

      Usuń
  15. U mnie śnieg pojawił się tylko na kilka godzin. Mam nadzieję, że w najbliższych dniach pogoda zaskoczy nas ponownymi opadami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie także już stopniał. Jakieś tam malutkie ilości gdzieniegdzie jeszcze są ;D Też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  16. U mnie śniegu jeszcze nie było - może to i dobrze, nie lubię za bardzo zimy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Your winter jacket is so perfect. I like colour so much.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/12/sensai-rouge-intense-lasting-colour-il_5.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza zimowa sesja jaką widzę w tym roku :D W Gdańsku śnieg padal ale z deszczem i jak juz wyszłam z pracy to po śniegu nie było ani sladu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak się złożyło, że spadł u mnie śnieg i zrobiłam nowe zdj :) Szkoda, u mnie też już go nie ma :(

      Usuń
  19. WOW, te ves muy linda. La chaqueta de algodón rosa es muy bonita.

    wholesale dresses

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna czapka! Myślę, że w zimę to najważniejsze, żeby było nam ciepło, a moda jest na drugim miejscu. Chociaż w magazynie dla kobiet widziałam, że właśnie takie ciepłe czapki będą modne tej zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) masz rację, moda schodzi na drugi plan :) ooo to bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  21. Wow, skąd masz zimę? Pożycz troszeczkę! Śliczna, pełna uroku, dziewczęca kurteczka. Niedawno przeglądałam ubranka, które odkładałam młodszej córce po starszej i znalazłam bardzo podobną, tylko w fiolecie, zamiast w różu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam trochę zimy na początku grudnia, sypnęło lekkim śniegiem :D Niestety teraz plucha i nie ma śniegu. Dziękuję Ci bardzo :) Ooo no to też ładna, lubię fioletowy :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY