poniedziałek, 22 lipca 2019

garść inspiracji #7 - Lipiec 2019



Hej Kochani Czytelnicy!

Jak Wasze humorki? Mi jak na razie pozytywne samopoczucie dopisuje i mam nadzieję, że ta dobra energia pozostanie ze mną na dłużej. Wakacje i lato w pełni, chociaż zdaję sobie sprawę z tego, że spora część osób ma już urlop za sobą. Jak go wspominacie? Wiem też, że znajdzie się jeszcze ktoś kto dopiero na upragniony wypoczynek się dopiero wybiera. Gdzie pragniecie spędzić wakacyjne dni? Ja osobiście marzę o wakacjach nad polskim morzem, ale jak na razie fundusze na to nie pozwalają. No ale może kiedyś się uda. Byłam raz nad Bałtykiem trzy lata temu i bardzo mi się tam podobało. Przed nami jeszcze Sierpień- może wtedy coś się z tego marzenia wykrzesi ?

W międzyczasie pora na kolejną garść inspiracji miesiąca. Tym razem postawiłam na same wakacyjne obrazki, które w całości pochodzą z portalu zszywka.pl  Flamingi, palmy, letnie stylizacje i widoki zapierające dech w piersiach. Wiem, że takowe wpisy spotykają się z dużym i bardzo pozytywnym odzewem z Waszej strony. A ten post będzie już 7 częścią serii  garść inspiracji miesiąca.  A kolejne już za miesiąc ;D









Miłego tygodnia wszystkim życzę !

❤❤❤

39 komentarzy:

  1. Piękne te inspiracje, takie wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja nie cierpię flamingów? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjecia rozmarzylam sie

    OdpowiedzUsuń
  4. te róże w pudełku to ja takie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje, szczególnie podoba mi się flaming :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Flamingi, palmy, kwiaty, cudne widoki, chustki we włosach. <3 Wiesz, co mi się podoba. :D
    Jak zawsze przygotowałaś wspaniałe inspiracje. ;)Trzymam kciuki, żeby udało Ci się pojechać nad morze i wypocząć w pięknym otoczeniu. ;)

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy bardzo podobny gust :)
      Bardzo dziękuję <3 Bardzo, bardzo bym chciała wyjechać choć na trochę nad morze :)

      dziękuję za słoneczne pozdrowienia ja też przesyłam masę słonka dla Ciebie :)

      Usuń
  7. Piękne inspiracje, już nie mogę się doczekać mojego urlopu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) trzymam kciuki by był udany :-)

      Usuń
  8. Jak ja bardzo chciałabym mieć zrobione takie zdjęcia <3 są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkam w Trójmieście całe życie wiec morze mam pod nosem, tyle że całe 2 tygodnie urlopu prawie lało albo wiało albo chmurzyło więc po urlopie nadal jestem blada hehehe
    We wrześniu jadę za to w góry które koooocham! <3
    Świetne inspiracje, taka pozytywna letnia energia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę <3 Marzę o wakacjach nad morzem <3
      Góry też kocham i też chciałabym tam pojechać, najchętniej zimą by podziwiać te cudne widoki i popijać góralską, rozgrzewającą herbatkę :)

      dziękuję <3

      Usuń
  10. Ja pokochałam te motywy z flamingami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowne zdjęcia znalazłaś! i wsyztsko w takim fajnym ciepłym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie inspiracje są urocze. Najbardziej podobają mi się ich miłe, delikatne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia wybrałaś do tego wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje💙💚

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne inspiracje, szczególnie ostatnie zdjęcie przy fontannie Di Trevi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też mi się ono bardzo podoba <3

      Usuń
  16. Ja już niestety po wakacjach, muszę sie nacieszyć jedynie jeziorkiem.
    Sama często zaglądam na tą stronke po inspiracje :)
    Buziaki i zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że miałaś możliwość gdzieś wyjechać :)
      Oj ja też, bo piękne tam fotki :)

      buziaczki

      Usuń
  17. Such a beautiful photos. They are really so inspiration and gorgeous. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/07/giorgio-armani-acqua-di-gioia_89.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia z realizacją mażenia o wakacjach nad morzem :) Sama też bym chętnie pojechała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem dopiero przed urlopem :) Tak więc najlepsze jeszcze przede mną! :) Dokładnie od niedzieli po 15 godzinie będę mogła wykrzyknąć "jestem wolna" :) cudowne inspiracje, kocham takie, często je przeglądam gdy mam wolną chwilę. Dobrze inspirują, zawsze coś tam podpatrzę i wykorzystam w swoim stylu :) śliczne te kadry, takie wakacyjne :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super Kochana, że urlop już niedługo :) Życzę Ci wspaniałego wypoczynku :)
      Ja też jak mam czas z chęcią oglądam takie piękne, inspirujące zdjęcia :) No i ja dokładnie jak Ty też czasem jakieś inspiracje wykorzystuję w swoim stylu :)
      Super, że Ci się podobają :)

      także ciepło pozdrawiam

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY