czwartek, 20 grudnia 2018

top 10 świątecznych sweterków





Czym były by przygotowania do świąt bez klimatycznego sweterka z reniferem, choinką, bałwankiem albo po prostu z wybranym motywem nawiązującym do świąt Bożego Narodzenia. A że sama w tym roku w takowy sweterek się zaopatrzyłam postanowiłam pierwszy raz na moim blogu zaprezentować Wam moje top 10 świątecznych swetrów które znajdziecie w najbardziej znanych sieciówkach i oczywiście, które możecie jeszcze przygarnąć do swojej szafy. Macie jeszcze w sumie jakieś 3 dni na ostatnie świąteczne zakupy, w tym oczywiście na zakup tzw. „Ugly sweaters”. 

Żakardowy sweter - Czerwony/Renifer - ONA | H&M PL 1


Dzieci - Sweter - czerwony




outfits Tunic Graphic Textured Sweater - MULTI M


sweter długi rękaw damski   dopasowany czerwony - SSW2587 TOP SECRET




Żakardowy sweter - Ciemnoniebieski/Czerwony - Dziecko | H&M PL 1


Sweter z puszystym kotem - granatowy - UG764-59X - Sinsay - 6


ÅšwiÄ…teczny sweter - CZERWONY - TW231-33X - Cropp - 2


ÅšwiÄ…teczny sweter z reniferem - CZERWONY - TW223-33X - Cropp - 2
A TY - który sweter wybierasz?
❤❤❤

23 komentarze:

  1. Przesłodkie te wszystkie sweterki świąteczne - jestem wielką fanką! <3 Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się sweterek z tymi metalicznymi choinkami :D ale wszystkie są śliczne :D
    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, że piękny? :) to prawda, każdy ma w sobie jakiś urok :)

      Usuń
  3. These sweater are so cute! I really like all of them!

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=WK-tO9N3A6c&t=220s

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterki z reniferami są niesamowite ♥

    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 5, 6 i 1 najbardziej mi się podobają. <3 Twój świąteczny sweter też jest cudowny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są świetne i mogłabym przygarnąć z chęcią je wszystkie :) Sama mam sweter z reniferami i bardzo go lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to prawda :) wszystkie są cudowne :) takie swetry dodają pozytywnej energii i momentalnie poprawiają humor :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Ja niestety tym roku nie zdążyłam kupić! Ale za rok zrobię to dużo wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku postawiłam tylko na świąteczne piżamki 😂😈

    OdpowiedzUsuń
  9. I want them all. They're all so adorable!
    Happy Holidays!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's true, they are very cute. I wish you a happy Christmas! <3

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY