wtorek, 16 kwietnia 2024

wiosna w Poleskim Parku Narodowym

 Hejka Kochani Czytelnicy! 

Wygląda na to, że wracam do systematyczności w dodawaniu wpisów na bloga. Cieszy mnie to bardzo, bo uwielbiam to robić i tutaj mam swoje miejsce gdzie mogę dzielić się z Wami swoim stylem i nie tylko. Bo dzisiaj mam dla Was fotorelacje z niedzielnego wypadu do Polskiego Parku Narodowego. Z pewnością o nim słyszeliście bo to jeden z największych parków w Polsce. Ja byłam tam pierwszy raz w życiu. Podobało mi się przeogromnie. Budząca się do życia przyroda robi mega wrażenie. Kaczeńce i zawilce pięknie kwitnące, świeża zieleń listków drzew i trawy, jezioro, błękitne niebo choć czasem zachmurzone. To był niezwykły czas, relaks na maxa, w lesie było ciepło a nad jeziorem wiał przyjemny wiaterek. Pogoda też dopisała. I wiecie co wiem jedno. Wrócę tam latem ❤️
















Pozdrawiam 
Iwetta 
***

12 komentarzy:

  1. Pięknie, świetnie wyglądasz🙂❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne miejsce, a o tej porze roku to już w ogóle idealnie<3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne miejsce! uwielbiam takie wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, dziękuję za cudowną wycieczkę! Miło popatrzeć na te wiosenne kadry, mam wrażenie że czuję zapach, piękny zapach tego miejsca przez monitor! Ślicznie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że jesteś z nami :) czekałam aż wrócisz. Czasem przerwa jest potrzebna. A zdjęcia są cudowne, uwielbiam te soczystą zieleń, kiedy aż razi w oczy i jest po prostu najpiękniejsza! Z checia odwiedziłabym to miejsce, może kiedyś się uda.

    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna zieleń *.* Chętnie wybrałabym się do takiego parku :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwettko jak fajnie, że wróciłaś! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. A wycieczka piękna! Uwielbiam takie zielone miejsca! Taka cudna ta zieleń. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia . Wiosna jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. Byliśmy w Poleskim Parku Narodowym z malutkimi dziewczynkami. To przepiękne miejsce!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie tam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY