sobota, 18 listopada 2023

pierwszy śnieg

 Dzień dobry w sobotę! 

Mamy osiemnasty dzień listopada, w dodatku dziś w nocy spadł pierwszy śnieg. Obudziłam się rano, od ciągnęłam rolety z okna a mym oczom ukazał się biały krajobraz. Śnieg pada dalej, cieszę się jak małe dziecko. Od najmłodszych lat uwielbiam śnieg i zimę. Bardzo lubię wszelkie zimowe aktywności, ale uwielbiam też spacery wśród wirujących płatków śniegu. Dlatego też mam dla Was zimowe zdjęcia, dziś je zrobiłam :) Cały świat skąpany w bieli robi niesamowite wrażenie, chciałabym by już tak zostało do wiosny :) Uwielbiam też usiąść przy oknie z kubkiem kakao z bitą śmietaną i rozpieszczać wzrok tym pięknym krajobrazem za oknem :) 







Miłego popołudnia życzy 
Iwetta 
***

55 komentarzy:

  1. U nas też spadł pierwszy śnieg, ale od razu się rozpuścił. Zima się zbliża.

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że nie tylko u mnie napadało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas jeszcze nie ma śniegu fajnie że sie cieszysz miło widzieć uśmiech i radość

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dodałam komentarz wczoraj i znów go coś zjadło:( dlatego napiszę jeszcze raz piękne zimowe zdjęcie i mega podobają mi się rękawiczki. U nas teraz pada drobiuteńki śnieżek 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zimowe zdjęcia :) fajnie, że mogłaś się nim nacieszyć zanim się roztopi :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To Ci się udało. Piękne zdjecia. U mnie dzis troche posypało ale zaraz zaczął padać deszcz i tyle ze śniegu... Mam nadzieję, że jeszcze wróci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ile śniegu! 😍 We Wrocławiu niestety tylko deszcz...
    Pięknie wyglądasz na tle zimowego krajobrazu.
    Serdecznie pozdrawiam 🤗🧡

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas padało w ciągu dnia i też się ucieszyłam jak dziecko. Niestety nie ma już po nim ani śladu. Ale będę teraz czekać na białe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo wow u Ciebie już śnieg . U mnie tylko deszcz . Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. Piekna zima, piękna Ty... U nas też napadalo a od poniedziałku wróciła jesień, brzydka... Jak ostatnio. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie! Ja niestety załapałam się na śnieg podczas trasy samochodem, a gdy dotarłam na miejsce już go nie było, więc nie mialam nawet jak zrobić jednego zdjęcia. :D Przepięknie wyszłaś na zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki by udało się złapać śnieg w kadr jeszcze nie raz :)

      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Z pewnością jeszcze będzie okazja. <3

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach 😍
    Też lubię śnieg 😍
    Jest troszeczkę tej białej kołderki i nadaje ona klimat, radość , szczególnie w takich miesiącach jak listopad, grudzień, styczeń, luty 🙂
    U mnie popadało trochę śniegu w niedzielę, ale w poniedziałek znikł...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie zima mogłaby być tylko w grudniu, a potem już wiosna 😉!!! Zdecydowanie wolę ciepełko 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś zawsze tak pięknie uśmiechnięta..To rzadko spotykane..Pozdrawiam serdecznie,Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też spadł już śnieg. Jestem tylko ciekawa czy zaraz się nie stopi ;p
    Super zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Iwettko ❤️
    uwielbiam zimę i śnieg .. ślicznie wyglądasz, jak zawsze, z pięknym uśmiechem w zimowej śnieżnej scenerii .. uroczo dobrałaś szarą czapkę i rękawiczki do granatowej kurtki..❤️

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej Kochana, życzę pięknych dni i ogrom cudownych chwil ❤️❤️❤️
    ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję Ci bardzo kochana za moc miłych słów :***

      Usuń
  17. Także lubię śnieg. Noce są takie jasne. U mnie jak posypało, to w dalszym ciągu jest. Masz super rękawiczki, lubię takie nosić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, od śniegu jest o wiele jaśniej :)

      Dziękuję bardzo :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  18. Ja nie lubię śniegu, ale Twoje śnieżne zdjęcia zawsze mi się podobają:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful photographs of this snow lands. In a few days more will arrive the christmas.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, zrobiło zimę na całego, zwłaszcza u mnie na południu :D Ciekawe czy utrzyma się do Świąt :)
    Sesja jak zwykle piękna, cudownie wyglądasz w takim zimowym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym żeby tak zostało :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  21. Ten pierwszy śnieg też mnie ucieszył. W miniony weekend znowu napadało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, mój komentarz się dodał, czy wpadł do spamu? Blogger znów mi to robi :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne zdjęcia :) Śnieżek uwielbiam! Od razu robi się weselej za oknem, wręcz magicznie. Fajnie by było, żeby wrócił na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna kurtka i dodatki!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY