niedziela, 7 sierpnia 2022

koszulowa sukienka w stokrotki


Cześć Kochani Czytelnicy! 

Jak się miewacie? Kto tak jak ja nie może się doczekać jesieni a kto jeszcze chce lato? Muszę przyznać, że mimo iż jesienna i zimowa ze mnie dziewczyna to do lata też mam jakiś tam sentyment a sierpień kocham wręcz. Sierpień to miesiąc przejścia z lata do jesieni, mimozy zaczęły kwitnąć, widzieliście już? Niesamowite, jak lato szybko mija, jak ustępuje jesieni, jak ona znienacka wchodzi w porannej mgle, szybszym zmroku i nieco już spowolnionym wschodzie słońca. Każdy dzień sierpnia przybliża do jesieni, ahh i nawet z niektórych drzew już liście umykają. Ja już z niecierpliwością czekam na jesienne kolekcje w sklepach a w międzyczasie jeszcze tworzę letnie, ale już z lekkim akcentem przyszłej zmiany pory roku. Dziś czas na sukienkę w stokrotki, uwielbiam ją bo jest taka lekka i urocza, a w połączeniu ze sportowymi butami tworzy świetną stylizację na co dzień. Serdecznie Was pozdrawiam, do usłyszenia ❤️
 






sukienka / Cropp

opaska / Sinsay

buty / Sprandi

***

51 komentarzy:

  1. mam sukienkę w podobnym stylu, tylko że z kolorowymi kwiatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sierpień za jego aurę, ale to też ostatni miesiąc wakacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się kończy i coś nowego się zaczyna :)

      Usuń
  3. This is a cute dress and it looks lovely on you.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very Lovely :)

      Have a nice evening! :)

      Usuń
  4. Wolę żywsze kolery, ale bardzo ładna sukienka i Tobie w niej ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnemu to we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. romantycznie i dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, Iwetto! ;)

    Super stylizacja. Dziewczęca, komfortowa. Brawo! ;)

    Jestem zdecydowanie team lato. Chcę się jeszcze nacieszyć ciepełkiem, letnimi stylizacjami, odwiedzić fajne miejsca. Od przyszłego tygodnia rozpoczynam urlop, więc mam nadzieję, że lato dopisze. <3

    Pięknego tygodnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniczko :)

      Dziękuję bardzo :)

      Życzę udanego urlopu :)

      Pięknego wieczorku życzę :)

      Usuń
  8. Pięknie Ci w tej sukience . Ja tam wole lato i wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No każdy ma swoje ulubione pory roku :)

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz, bardzo dziewczęco, uroczo i lekko :) ja uwielbiam ciepło i słońce :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie Ci w tym princie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat nie znoszę jesieni i strasznie ubolewam,że lato przemija. Dla mnie mogłoby trwać wiecznie :) Piękna ta kwiecista koszula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię i jesień i zimę :)

      Każda pora roku po coś jest :)

      To sukienka koszulowa :) Dziękuję :)

      Usuń
  12. Jak dla mnie lato mogłoby się nigdy nie kończyć 😀 piękna sukienka 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz śliczną sukienkę. Ja się nie cieszę, że lato już mija...

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jesień, ale mam jeszcze niedosyt lata i chciałabym jeszcze trochę się nim nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się nim nacieszysz, lato dalej trwa :)
      Aż do 21 września :)

      Usuń
  15. Ślicznie, tak świeżo, dziewczęco i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Uwielbiam sukienki w kwiaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, super w niej wyglądasz:)
    Dla mnie lato mogłoby trwać cały czas, za jesienią średnio przepadam, a zimy nie znoszę:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Rozumiem, każdy ma swoją ulubioną porę roku :)

      Usuń
  18. Super! Bardzo lubię takiego rodzaju sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka, wyglądasz w niej niezwykle kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice dress! Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Marianela :)

      Have a nice day :)

      Usuń
  21. Lubię lato, ale podobnie jak Ty, wyczekuje jesieni- raz, że mam już sporo pomysłów na jesienne stylizacje, a dwa że robactwo daje mi się tak we znaki, że chce od nich odpocząć 😉
    Czuć już tą jesień 😀
    Pięknie i uroczo wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :)

      Tak czuć, że jesień coraz bliżej :)

      Ja też już chciałabym by te robaczki zniknęły. :)

      Dziękuję bardzo ❤️

      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Wyglądasz w niej ślicznie. Ja jestem niestety plus size i taki fason nie do końca by mi pasował. Kinga

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY