czwartek, 11 sierpnia 2022

romantycznie ze słonecznikiem

 Cześć Kochani Czytelnicy! 

Sierpień to bez wątpienia miesiąc słoneczników. Uwielbiam te kwiaty, nie bez powodu mają nazwę taką a nie inną, to słoneczne kwiaty. Niesamowite, że gdy są w cieniu to wystawiają swoje kwieciste główki do słońca. Słoneczniki to moje ulubione letnie kwiaty, w sumie w ogóle chyba najulubieńsze ze wszystkich. Co roku zasiewamy je w ogrodzie by potem cieszyć się ich pięknem przez cały sierpień. Często jeszcze na początku września radują oko. Sierpień to też miesiąc śliwkowy - robicie jakieś przetwory? U nas jeszcze ostatnie przygotowania pyszności do słoików. Uwielbiam zamykać lato do słojów, a potem cieszyć się jego smakiem jesienią, zimą i wczesną wiosną. A ja, zostawiam zdjęcia stylizacji w pudrowej sukience w delikatne kwiatuszki, dajcie znać jak Wam się widzi, pozdrawiam ❤️

A w nawiązaniu do słonecznika tak jakoś przyszedł mi na myśl Mickiewicz :

"Krągły słonecznik licem wielkiem, gorejącem, 

Od wschodu do zachodu, kręci się za słońcem "

~ Pan Tadeusz 









sukienka / Esmara

kapelusz / Sinsay

buty / lokalny sklep

***

34 komentarze:

  1. Słoneczniki też bardzo lubię- nie tylko cieszą oko, ale lubię jeść nasiona słonecznika 😁
    Rzeczywiście są intrygujące, ze względu na to, że gdy są w cieniu ,,szukają słońca"
    Fajnie że zdecydowałaś się na zdjęcia z nimi- uzupełniają, tą piękną, letnią, stylizacje 😍
    Cudownie wyglądasz😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię nasionka słonecznika :)

      Dokładnie, bardzo intrygujące :)

      Dziękuję Ci bardzo :)

      Pozdrawiam i ja

      Usuń
  2. Sukienka śliczna, słonecznik również ❤ Ja też uwielbiam słoneczniki, niestety nie mam możliwości, żeby samej ich gdzie posadzić, ale podziwiam je jak tylko gdzieś zobaczę 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ale dobrze, że chociaż lubisz je obserwować mimo iż nie możesz mieć własnych :)

      Usuń
  3. Ślicznie i klimatycznie.Uwielbiam słoneczniki.🌻

    OdpowiedzUsuń
  4. Sunflowers are gorgeous. Your dress is pretty.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sloneczniki to naprawdę piękne kwiaty, uroczo wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do twarzy Ci z tym słonecznikiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niestety żadnych przetworów się nie robi. Wszystko kupne. Stylizacja jak zwykle piękna, bo i dziewczyna w niej wspaniała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, swojskie mają zupełnie inny smak :)
      Dzięki, miło mi :)

      Usuń
  8. ale pięknie, romantycznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycam się tymi zdjęciami, wyszły przepięknie 🤩💚 aż miło oglądać. Co do słoneczników, lubię, ale to nie są moje ulubione kwiaty. Właściwie nigdy nie miałam w ogrodzie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham słoneczniki! Wspaniała stylizacja i jaki zaraźliwy uśmiech! ♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i urocza stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka, Iwetto! ;)

    Śliczna sukienka. <3 Buty świetnie zgrały się z kapeluszem. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. <3 Jest mega dziewczęca i letnia. Słonecznik cudowny. <3 Udało mi się zrobić jedną sesję na tle tych pięknych kwiatów, z czego bardzo się cieszę. ;)

    Pięknego długiego weekendu, Kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Moniko :)

      Bardzo mi miło, dziękuję za moc miłych słów :)

      Miłego wieczoru Ci życzę a jutro miłego świętowania :)

      Usuń
  13. Urocza stylizacja :) wszystko świetnie do siebie pasuje i ma romantyczny klimat :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful Sunflower post! Awesome ending shot too!

    OdpowiedzUsuń
  15. I so love sunflowers! Perfect August post!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie Ci w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY