czwartek, 23 lipca 2020

w stylu vintage




Dobry wieczór w czwartek!

Lipiec się nam powoli kończy. W mojej pamięci pozostanie jako miesiąc dość ciekawy, nieco nerwowy, trochę nostalgiczny ale z pewnością będę go mile wspominać.  Z niecierpliwością czekam na sierpień – lubię go za znacznie krótsze dni niż w lipcu, pola ze ścierniskiem i belkami słomy. W sierpniu bociany odlatują do ciepłych krajów, w tym miesiącu czuć tajemniczość i nostalgię. Za 8 dni 76 rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego, co prawda o godzinie „ W” na pewno jeszcze nie raz wspomnę to już teraz zachęcam Was do zatrzymania się o godz. 17:00 1 sierpnia i chociaż minutowego zamyślenia i modlitwy za duszę poległych o wolność ojczyzny Polaków. Dużo z nich było w moim wieku a nawet młodszych.  Dzisiejszy wpis jest ze stylizacją wzorowaną na latach 40-tych XX. Bardzo mi się podoba moda z tamtego okresu. Pełna elegancji, kobiecości i nonszalancji. Jestem pewna, że jeszcze wiele takich stylizacji pojawi się u mnie na blogu, wyczekujcie ich już niedługo. Zachęcam też każdego kto niedawno dołączył do grona moich czytelników do zerknięcia do wpisu z 1 września 2019 roku – tam też pojawiła się stylówka inspirowana latami z czasów wojennych.

PS. A do dzisiejszego posta dołączyłam urywek z filmu „ Noce i Dnie” z 1975 roku w reżyserii Jerzego Antczaka. W rolach głównych Jadwiga Barańska i Karol Strasburger . Rozczula mnie scena gdy Pan Toliboski w białym garniturze wchodzi do stawu by zebrać ukochanej Barbarze bukiet nenufarów. Ta scena jest niezwykle romantyczna a muzyka nazywana „ Walcem Barbary” sprawia, że przechodzą mnie ciarki po calutkim ciele. Jak dla mnie zarówno ten film, ta scena jak i muzyka to mistrzostwo.







koszula / Sinsay
spódniczka / targowisko miejskie
buty / Etereo Shoes
kapelusz / TXM

❤❤❤

53 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja i ta i z zeszłego roku:) Bardzo ładna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że obie się podobają :) Dziękuję Martyno :)

      Usuń
  2. Świetna spódnica! Bardzo mi się podoba i ten delikatny róż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, Iwetto! ;)

    Moja Mama uwielbia "Noce i Dnie", a zwłaszcza ten fragment, o którym wspomniałaś we wpisie. ;)
    Stworzyłaś piękną, romantyczną stylizację. ;) Fajnie zainspirować się, jak mogę wystylizować swoją niebieską koszulę w kropki. :D Jasny niebieski i pudrowy róż pięknie się razem prezentują. <3 Wyglądasz fantastycznie! ;)

    Życzę Ci przyjemnego wieczorku oraz udanego piąteczku! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kochana :)

      Moja też, to jej ulubiony film :)

      Cieszę się, że Ci się podoba moja stylizacja :) Dziękuję ślicznie za moc tak dobrych i kochanych słów <3

      Dziękuję <3 Życzę Ci pięknego weekendu skąpanego w blasku słońca :)

      Usuń
  4. Jak pięknie i elegancko.... tak wakacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna stylizacja! Uwielbiam modę vintage, ma swój niepowtarzalny klimat i urok ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Ja też, to kwintesencja kobiecości i nonszalancji :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Oczywiście że zerknę na Twojego bloga :)

      Usuń
  7. Wyglądasz tak zwiewnie, niczym jakaś eteryczna rusałka. Bardzo podobasz mi się w takim stylu i właściwie nawet nie wyobrażam sobie Ciebie w innym!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham vintage, ta stylizacja super oddaje ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) to cudny styl :) cieszę się że tak uważasz :)

      Usuń
  9. Spódnica to już klasyk nad klasykami! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja :)
    Pamiętam ten wpis z tamtego roku ;) Jak ten czas szybko zleciał! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ooo miło mi, że go pamiętasz :) Oj tak, zaraz sierpień :)

      Usuń
  11. Piękna stylizacja, szukałam takiej spódnicy bo robi mega wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rozejrzyj się na targowiskach miejskich :) Szczególnie we wrześniu je mają na straganach :)

      Usuń
  12. Fajny kapelusz chroni ale nie przytłacza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny zestaw i styl :) Zawsze na myśl przychodzi mi wtedy Francja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny outfit :) Jest naprawdę prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kobieca stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama miała podobną białą spódnicę na starym zdjęciu jeszcze czarno białym. Kto by pomyślał, że po czasie z powrotem będą modne. Sama bym sobie takową kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama miała kiedyś taką ale czerwoną. Żałuję, że jej ubrania z lat jej młodości gdzieś się zapodziały. Jakby tak ich poszanować miałabym teraz w czym śmigać. Fakt, moda zatacza koło :) Polecam, warto mieć taką spódnicę :)

      Usuń
  17. Kochana uwielbiam twoje stylizacje! Masz dosłownie genialny styl. Zauważyłam, że na twoich zdjęciach widać często kwiaty! Dodają jeszcze bardziej uroku całym zdjęciom. Co do urywku filmu, to go jeszcze nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Weroniko <3 Bardzo się cieszę, że mój styl Ci się podoba :) A kwiaty kocham i często mi towarzyszą podczas zdjęć :) Polecam obejrzeć, bardzo romantyczna scena :)

      Usuń
  18. Promieniejesz w tym stroju . Rok temu zatrzymałam się w hotelu w Hiszpanii i mnie recepcjonista zapytał dlaczego . Bo godzinkę W mu to wytłumaczyłam . To powiedział tylko ze szacun ze Polacy tak honorują swoich bohaterów .


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, Polacy pamiętają o swoich bohaterach. Oby już zawsze tak było i by ta pamięć nie zginęła.

      Usuń
  19. Ten styl bardzo mi się podoba. Zawsze wygladasz rewelacyjnie w każdym looku. Super

    OdpowiedzUsuń
  20. Plisowana spódnica to ponadczasowy ciuch. Bardzo mi się podoba ta stylizacja chociaż kolor bluzki nie do końca pasuje do spódnicy. Ale to oczywiście moje zdanie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Dzięki, no mi pasuje tutaj wszystko, ale wiadomo każdy ma inny pogląd :)

      Usuń
  21. Piękna stylizacja! Trochę retro i bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zestawienie kolorów i forma ubioru są również piękne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze powiedziawszy to za tym filmem nie przepadam, jednak stylizacja jak najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja nawet mi się podoba, ale ten kapelusz mi tutaj za bardzo nie pasuje :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ajj! Jestem zakochana w twoich stylizacjach ^^ są takie inne i zjawiskowe

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY