wtorek, 14 lipca 2020

biała koszula & marynarka w kratkę




Dzień dobry Drodzy Czytelnicy!

Co prawda mamy już wtorek ale zapytam: jak minęła Wam sobota i niedziela? Mi ta pierwsza bardzo szybko bo w pracy a w niedzielę wzięłam sobie wolne. W sumie miałam 3 dni wolnego ( można rzec, że to prawie jak mały urlop) a jutro już śmigam na 6 rano do roboty. W sumie moje życie jak na razie kręci się wokół pracy, w międzyczasie oczywiście pracuję nad nowymi postami na bloga, spędzam czas z bliskimi i czytam poezję. Ostatnio coraz więcej po nią sięgam, kończę już tomik Haliny Poświatowskiej, następny będzie ks. Twardowskiego. Wypożyczyłam sobie w bibliotece publicznej jeszcze Gałczyńskiego, Norwida i Baczyńskiego. Tegoroczny lipiec jest u mnie niezwykle liryczny ;-)

Opisując dzisiejszą stylizację można rzec, że jest prosta, minimalistyczna i utrzymana w stonowanych kolorach. I taka właśnie jest, nie lubię zbytnio kombinować z fasonami i wzorami. Stawiam przede wszystkim na prostotę i elegancję. Tym razem wybrałam klasyczną białą koszulę, do niej marynarkę w kratkę i jasne jeansy. Smaczku dodają buty na słupku w kolorze pudrowym a także szara torebka i klasyczne okulary przeciwsłoneczne. Dajcie znać jak widzi Wam się taka nieprzekombinowana stylizacja. Ściskam Was mocno








koszula / House
spodnie / Bershka
pasek / Reserved
marynarka / Sinsay
buty / Etereo Shoes
torebka / Reserved
okulary / Sinsay

❤❤❤

64 komentarze:

  1. Bardzo fajny, uniwersalny zestaw! Marynarka w kratkę jest prawdziwą wisienką na torcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponownie bardziej na poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja 😍 Lubię elegancki outfit

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz. Tak elegancko a zarazem inaczej niż typowy outfit

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie właśnie wszystko gra! Nic nie jest przekombinowane <3 Z chęcią bym się tak ubrała <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo :) Jest mi bardzo, bardzo miło <3

      Usuń
  6. Jak zwykle zakochałam się w marynarce :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo a mam mega podobną marynarkę z tally weijl :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna elegancka stylizacja, okulary bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna stylizacja :D super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka, Iwetto! ;)

    Bardzo fajna, klasyczna stylizacja. Pasuje Ci taki styl. ;) Najbardziej spodobał mi się duet butów i spodni. <3

    Weekend minął mi dobrze, ale nie było za bardzo pogody. Za to dzisiaj wróciło lato i wybrałam się z koleżanką na spacer. ;)

    Życzę Ci pięknej środy! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka :)

      Cieszę się że stylizacja Ci się podoba :)

      Świetnie że wykorzystujesz ładną pogodę na spacery :)

      Ja także życzę Ci wspaniałej środy :)

      Usuń
  11. Kolejna przepiękna stylizacja! Marynarka w kratę cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie tego typu stylizacje, bo sprawdzają się w różnych sytuacjach. Masz świetne wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) są ponadczasowe :) dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  13. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się płaszcz ;)
    Mi weekend minął szybko, ale spokojnie w sumie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale to marynarka jest :)
      Czyli tak jak mi :)

      Usuń
  14. Widziałam tę marynarkę ostatnio w sieci i się nad nią mocno zastanawiam czy nie zamówić

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja, idealna do pracy, trochę elegancji i trochę luzu, świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna stylizacja, masz taką urodę, że dobrze Ci w bardziej 'oficjalnym stroju', jak i w letnich dziewczęcych sukienkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się marynarka! Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że sięgasz po takie klasyki literackie :)
    Super outfit.

    Zapraszam na nowy post, w którym zabiorę Cię na spacer po Amsterdamie.
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka zawsze w cenie :) Warto poczytać trochę dzieł naszych rodzimych poetów :)

      Dziękuję :)

      Oczywiście, że zerknę na Twojego bloga :)

      Usuń
  19. No npo ktoś nam tu dorasta :) Poważne stylizacje, praca, poezja ale mam nadzieje, że szalona dziewczynka ciągle w Tobie tkwi ;) Świetny look. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :D No 22 stuknęło to i inaczej się myśli i wgl :D Ale powiem Ci, że ta szalona dziewczynka we mnie jest i ma się dobrze i oby była jak najdłużej :) Dziecięcą radość warto mieć nawet w dorosłym życiu :) Ona pomaga przetrwać te złe chwile całej tej dorosłości :)

      Dziękuję Kochana, ja Ciebie też pozdrawiam i przesyłam buziaki

      Usuń
  20. Idealny look do pracy i na wyjście. Bardzo podobasz mi się w tym wydaniu. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Chociaż ja w mojej pracy mam mundurek to jak ktoś pracuje w biurze to taka stylizacja to super sprawa :) Bardzo, bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  21. Stylizcja jak najbardziej na tak- idealna do pracy, ale nie tylko. Faktycznie bardzo lirycznie u Ciebie i w dodatku Grechuta w tle :-*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :) Poezja to lekarstwo na duszę :) A Pana Grechutę uwielbiam słuchać, w sumie równie mocno jak Janusza Radka <3 Obydwaj pięknie interpretują śpiewająco wspaniałe polskie wiersze :)

      pozdrawiam

      Usuń
  22. Choć lubię bardziej dopasowane do sylwetki marynarki oraz koszule nie pod samą szyję, Ty w tej odsłonie wyglądasz świetnie. podoba mi się też dobranie butów do całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam jak koszula jest zapięta pod samą szyję :) Cieszę się, że moja stylizacja Ci się podoba :)

      Usuń
  23. Czasem mniej, znaczy więcej i to doskonale sprawdza się w Twoim dzisiejszym zestawie :)
    Ja bardzo lubię taką elegancką nonszalancję, więc absolutnie nic bym tu nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Cieszy mnie że stylizacja się spodobała.

      Usuń
  24. Wyglądasz super, fajna marynarka❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta koszula wygląda genialnie ;)
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klasyczna :) ale ma w sobie urok :)
      bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  26. Love your outfit! It´s elegant and stylish! And shoes are lovely! ❤

    Would you like to follow each other? Lemme know!

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przyznać, że ta stylizacja jest bardzo w moim stylu :D
    Podoba mi się marynarka :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super połączenie. Stylizacja wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY