sobota, 1 lutego 2020

kawa w paryskim stylu




Dzień dobry w sobotę!

Na dodatek w pierwszy dzień nowego miesiąca jakim jest Luty. Jak się mają moi wspaniali czytelnicy? Mi powoli przeszła ta zła energia jaka nawiedziła mnie pod koniec stycznia. Nie było łatwo, ale jakoś udało się ją przezwyciężyć. A tak z innej paki: kto tak jak ja lubi obszerne, oversizowe swetry w połączeniu z plisowaną midi spódniczką? Bo właśnie taką, w iście paryskim stylu stylizację dla Was dzisiaj przygotowałam. Paryż i ogólnie Francja interesują mnie praktycznie od dzieciaka. Od dawna marzę o podróży do tego miejsca i jak na razie na marzeniach pozostanę. Jak na razie namiastkę Paryża mogę mieć i w Polsce. Jak? Wystarczy dobra kawa, stolik, wygodna kanapa, pyszne, domowe ciastko a do tego elegancka stylizacja w iście paryskim stylu. To kto pisze się na kawę w takich francuskich okolicznościach?  Na dziś to już wszystko, pędzę piec ciasto i ogarniać dom na niedzielę. Buziaki :*









sweter / Cropp
spódniczka i botki / targowisko miejskie
opaska na włosach / zwykły sklepik z pasmanterią


A po fajne swetry zapraszam Was tutaj

Title : sweter damski

❤❤❤

69 komentarzy:

  1. Stylizacja naprawdę interesująca, ale niestety nie w moim stylu. Ja bym się w niej źle czuła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że ja się w niej dobrze czuję ;)

      Usuń
  2. Uroczo wyglądasz w beżowym i różowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten zestaw... jest taki kobiecy, elegancki, delikatny, niepozorny a Ty świetnie w nim wygladasz... taki zestaw na każdą z pór roku :)

    Zauwazyłam, że masz bardzo jasną cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Tak mam bardzo jasną cerę, dobrze zauważyłaś ;)

      Usuń
    2. A jak latem? Słonko łapie? :)

      Usuń
    3. niestety ze słońcem mi nie po drodze i latem raczej go unikam :)

      Usuń
    4. Nie mozesz? To tak jak ja ;)

      Usuń
    5. przyzwyczaiłam się do tego, że muszę latem używać pianek brązujących ciało :D

      Usuń
  4. Piękny look taki romantyczny . Dobrze, ze się pozbyłaś tego złego 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja chociaż ja nie zdecydowałabym się na połączenie takiego sweterka ze spódnicą :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Stereotypy są po to by je łamać :D Dlatego też postawiłam na takie a nie inne połączenie :)

      Usuń
  6. U mnie na uczelnie ostatnio przyszła wykładowczyni w różowym sweterku i takiej midi spódnicy- wyglądało to obłędnie. I szczerze, chociaż wcześneij takie ootd niezbyt mi się podobały, to ten mnie przekonał. Sweterek miała włożony w spódnicę, no cudo, serio :D

    Mój kanał

    Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się taki połączenie podoba :) Spróbuję tak jak piszesz zrobić też stylizację z włożonym w spódnicę sweterkiem :)

      Usuń
  7. Bardzo przepiękny sweterek <3 Uwielbiam takie kroje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja świetna! Ślicznie wyglądasz :)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, klasyczna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się klimat Twoich zdjęć, Iwetto! <3 Pasuje Ci! <3 Spódniczka jest śliczna. ;) Jeśli chodzi o styl paryżanek, to najbardziej podoba mi się połączenie bluzki w paski, trenczu i beretu. To jest moim zdaniem kwintesencja paryskiego szyku. <3 Co do oversizowych swetrów, to ja za takimi nie przepadam, natomiast podobają mi się u innych. ;)

    Życzę Ci pięknej niedzieli! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszy mnie to, że moje zdjęcia Ci się podobają :) Bardzo mi miło <3 Planuję taką francuską stylizację ale to bliżej wiosny, bo teraz za zimno na trencz :D A ja kocham wielkie swetry :D

      Ja Tobie także Moniko <3

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba Twoje zestawienie bieli z pudrowym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no no nieźle, super styl :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bardzo elegancko, tak delikatnie.. mega mi się podoba ten zestaw na Tobie! Prześlicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I hope you enjoyed it!! I always love this kind of tea/coffee moments.
    Love your look, specially this skirt.
    Have a wonderful day.
    Kisses,
    E.
    https://www.withcapitale.com/2020/01/swan-lake-ballet-with-floral-dress.html
    https://www.instagram.com/withcapitaleofficial/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. I am glad that you like my styling. I am very pleased.

      kisses E.

      Usuń
  15. Great post, love it!
    I will be glad if you follow me.
    Write in comments and I will follow you back. :)
    --> http://beautyshapes3.blogspot.com/2020/02/book-favorites.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much. I am very pleased and warm at heart.

      kisses

      Usuń
  16. Rzeczywiście klimat Paryża, Bardzo Ci się udał 😘
    Ten fason spódnicy nie jest w moim stylu ,ale sweterek baaaaardzo mi się podoba 😍
    Cieszę się że zła energia już Cię opuściła 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz <3

      także pozdrawiam

      Usuń
  17. Masz piękny uśmiech :) klimat paryski jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się piszę! :D Połączenie sweterka ze spódnicą naprawdę prezentuje się cudownie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zapraszam :) cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  19. Fajna stylowka. sweterek jest sliczny i świetnie wygląda z ta spódnicą ale ja pewnie wybrałabym jasne buty do jasnej stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ja wybrałam czarne by dodać tej delikatności pazura :D

      Usuń
  20. plisowana spódnica plus sweterek wyglądają pięknie :) ja też uwielbiam obszerne swetry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że Ci się podoba :) Ja też takie uwielbiam :)

      Usuń
  21. Piękna stylizacja, sweter i spódnica wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Las fotos son preciosas ! Que bonito te queda todo! Feliz semana! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much. nice that you think so.
      I wish you a beautiful week too.
      xoxo

      Usuń
  23. Swietna stylizacja! Chetnie zrobilabym sesje zdjeciowa w takim stylu... :)

    U mnie nadchodza noworoczne zmiany! Zapraszam do obserwowania <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino :)

      Z chęcią będę śledzić Twojego bloga <3

      Usuń
  24. Śliczna, dziewczęca stylizacja- bardzo ładnie Ci w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do twarzy Ci w tej stylizacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Paryską stylizacją mnie zachwyciłaś - prześlicznie Ci w niej.
    Życzę Ci aby cała pozostała część roku obfitowała wyłącznie w sukcesy oraz pozytywne zdarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, uwielbiam takie połączenie sweterek, midi spódniczka i botki. Niestety nie jest to dla mnie. Tobie jeszcze bereciku brakuje i do Paryża w sam raz :) Mam przyjaciółkę, która jest zafascynowana Francją, kulturą, językiem francuskim, "francuskimi ciasteczkami" i nie chodzi mi o słodycze. Ja jak na razie z Francją mam tyle do czynienia co nic: brałam udział w konkursie wiedzy o Francji, uczę się języka francuskiego w liceum, a w gimnazjum będąc na wymianie polsko-niemieckiej zahaczyliśmy o Strasburg m.in. o parlament europejski i katedrę Notre-Dame. Trzymam kciuki za Ciebię, aby udało Ci się spełnić marzenie, bo marzenia się spełnia, same się nie spełnią :)

    Buziaki,
    Amelia
    Gangstyle


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Amelio,
      Dziękuję za tyle miłych i ciepłych słów :) Berecik mam :D Na wiosnę planuję kolejną francuską stylizację :) Wow, czyli Twoja przyjaciółka jest tak samo zafascynowana tym krajem jak ja :) Ja to uwielbiam zajadać się croissantami :) To moje ulubione rogaliki :D W liceum uczyłam się języka francuskiego :)

      Zazdroszczę Ci tej wymiany, to świetna sprawa. Można poznać inne kraje :) Ahhh katedra Notre-Dame - śni mi się po nocach :D i zdjęcia na tle wieży Eiffla :D

      Dziękuję Ci bardzo. Masz rację marzenia trzeba spełniać :)


      buziaki :*

      Usuń
  28. Bardzo podoba mi się kolorystyka stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No Francja elegancja :D śliczny styl. Mnie też ta zła energia często łapie. Pogoda ma na to niestety duży wpływ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Oj tak, pogoda taka fikuśna jest. Dopiero ciepło już zimno to i człowiek humorzasty ;)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY