sobota, 19 października 2019

złota jesień



Hej Moi Drodzy!

Połowa października za nami, wielkimi krokami zbliżamy się do Listopada. Najbardziej klimatycznego miesiąca w roku, w którego połowie ja już zaczynam myśleć o świętach. Aby dłużej cieszyć się magią i oczekiwaniem na Boże Narodzenie zaraz po Święcie Niepodległości zaczynam odtwarzać świąteczną playlistę. Jestem zadurzona w tych radosnych piosenkach, które pozwalają mi napawać się radością i optymizmem. Ale zanim przejdziemy do nowego miesiąca, jeszcze rozkoszuję się złotolistnym październikiem, który skradł moje serce na amen. Uwielbiam ten miesiąc za jego kolory, spadające liście, dynie z których można przyrządzić smakołyki. A pro po dyni… nie tylko są moim rekwizytem do zdjęć ale też planuję upiec z nich ciasto. A właściwie to z jednej, druga czeka na zupę. Jedliście coś z dyni? Lubicie to warzywo? Czy  może kojarzy Wam się tylko z jesienią i Halloween ? Dajcie znać w komentarzu.

A co poza tym? Skoro pogoda pozwala jeszcze chodzić w samych swetrach, aż żal tego nie wykorzystać.  Uwielbiam różnego rodzaju otulające, przyjemne w dotyku dzianiny. Kocham te z golfem i bez, te obcisłe i te obszerne. W tym ostatnim są dzisiejsze fotki. Jest to sweter dla prawdziwych zmarzluchów, czyli dla mnie. Nawet mimo ciepła jakie towarzyszy nam od kilku dni moje dłonie często są zimne. To chyba niskie ciśnienie, jak myślicie? Dajcie znać czy Wy też jesteście zmarzluchami, oraz czy lubicie swetry. Buziaki











sweter / Sinsay
legginy / Gatta
buty / Jenny Fairy

❤❤❤

54 komentarze:

  1. Jaki piękny sweterek! A zdjęcia z dyniami są super, sama mam kilka w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudoooowne <3 sweterek ładny i pasuję do klimatu i tych kolorowych liści ! Uwielbiam krem z dyni i już mnie kusi zakup dyni :)
    Pozdrawiam.

    https://raibowlifepoprostu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 O mniam, narobiłaś mi smaku na ten zupę-krem :)

      Usuń
  3. Estupenda información! Es un placer leerte! Feliz noche! 🌸🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zdjęcia utrzymane w jesiennym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi smaka narobiłaś na te świąteczne piosenki i typowy klimacik świąt :> te kolorowe liście słuzą jako swietne tło:))

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo ten klimacik do nas zawita :) Uwielbiam jesienne liście :)

      w wolnej chwili zerknę na Twojego bloga

      Usuń
  6. Amazing photos. Beautiful sweater and the background :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny sweter! Uwielbiam te za duże swetry :) to jeden z plusów jesieni jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja też je uwielbiam :) Za to kocham jesień i zimę :)

      Usuń
  8. Cudowne zdjęcia kochana! Te dynie są cudowne, sama wykorzystałam je do zdjęć ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo <3 dynie to świetny rekwizyt do zdjęć :)

      Usuń
  9. Ależ ja uwielbiam takie cieplutkie sweterki :) Cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Emanują taką ogromną radością. Przyznam się, że w ostatnim zdjęciu myślałam, że Twój sweter ma trzy rękawy. Musiałam się zastanowić, żeby ogarnąć, że to tył swetra :) Haha
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Staram się przesyłać pozytywną energię osobom które oglądają moje fotki :) Hahaha nieee :D Ten sweter ma nieco przedłużony tył :D

      pozdrawiam

      Usuń
  11. Such a beautiful Autumn photos. I love it so much. You look amazing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/ora-microneedle-face-body-roller-system_20.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dynia jako forma posiłku nie jest dla mnie-tylko jako ozdoba ,kojarzy mi się oczywiście z Haloween 😀
    Świetna stylizacja 😍
    Jesień i sweterki to idealny duet 😍
    Wyglądasz ślicznie 😍
    Przepiękne są te zdjęcia , mają urok ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dynię bardzo lubię :) Smakuje naprawdę dobrze, no ale kto co lubi :)
      Dziękuję bardzo Lili za milutki komentarz <3
      Uwielbiam je od Ciebie czytać, czuję taką pozytywną energię bijącą z Twoich komentarzy <3

      pozdrawiam :*

      Usuń
  13. Piękna jesień, świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym roku mamy naprawdę piękną jesień. Wyszły Ci śliczne zdjęcia, a sweterek masz rewelacyjny. Mam tylko nadzieję, że zbliżająca się zima będzie równie piękna co jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna jesień jest, ale mogłoby być chłodniej... Cieszę się, że podobają Ci się moje zdjęcia i mój ukochany sweter :) A zima na pewno będzie piękna jeśli napada śniegu i chwyci mróz :)

      Usuń
  15. Uśmiech <3 Widać że zadowolona z klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie tak :) uwielbiam takie okoliczności przyrody :)

      Usuń
  16. Dzień dobry Iwetto!
    To prawda i moje serce październik skradł swoimi kolorami. Po prostu nic innego tylko wychodzić z domu i robić zdjęcia! Kochana, uwielbiam dynie i co roku je sadzę. Szczególnie kocham krem dyniowy. To mogłabym jeść codziennie i nie znudziłoby mi się :) Jadłam kiedyś też sernik dyniowy i także polecam, mimo że serników jako tako nie lubię. Ano, i na zdjęciach też pięknie wygląda! Piękne zdjęcia. Czuć na nich jesień, a ten sweterek to idealny element na chłodne wieczory. Śliczny jest :) Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Pando! :)
      Czyli obie jesteśmy zakochane w październiku :) To prawda, ja staram się robić tych zdjęć jak najwięcej :) My z tatą w tym roku nie posadziliśmy dyń, ale kupiłam w sklepie prawie, że jak domowe :) Kremu z dyni jeszcze nie miałam okazji jeść, ale ciekawi mnie jego smak :) Wow, sernik dyniowy to by było coś :D Uwielbiam serniki w każdej postaci :) Dziękuję Ci bardzo kochana za tak miły komentarz, aż serduszko rośnie <3

      Ja Ciebie też serdecznie i cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  17. Jesień, w tym roku naprawdę nas rozpieszcza, oby jak najdłużej!
    Piękne zdjęcia kochana <3 Ten sweterek skradł moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny sweterek, a Ty jak zawsze uśmiechnięta! Nic dodać! :)
    www.tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo lubię się uśmiechać :)

      Usuń
  19. Połowa października za nami A ja mam wrażenie że jest sierpień. Bardzo się cieszę że jest taka piękna pogoda bo akurat mam urlop, a więc mogę korzystać z uroków jesieni. Miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo piękne zdjęcia! Ja w tym tygodniu będę robić spaghetti z dynią :) A skorupkę jakoś ładnie wyrzeźbimy i włożymy świeczkę do środka. Piękna ozdoba, a przy okazji klimatyczna :)
    Też jestem zmarzluchem i to takim , który zimą z domu nie chce wychodzić :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jej, spaghetti z dynią- to dla mnie nowość :) Ciekawe jak smakuje :) Uwielbiam lampiony z dyni, ale niestety nie mam zdolności do jej wydrążenia i wyrzeźbienia strasznego wyglądu, dlatego też zaopatrzyłam się 3 lata temu w ceramiczny lampion :D

      A ja jestem zmarzluchem ale zimę kocham :)

      Usuń
  21. Uwielbiam październik, a zupka z dyni to mój obowiązek <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) To jeden z moich ulubionych miesięcy :) O mniam zupa z dyni <3

      buziaki Kochana

      Usuń
  22. Urzekło mnie zdjęcie, na którym masz rogi z liści. Jest takie urocze! <3
    Jeśli chodzi o jedzenie z dyni, to jadłam babeczki dyniowe oraz zupę dyniową. Oba dania bardzo mi smakowały. <3

    Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! <3
      Babeczki dyniowe i zupka dyniowa- to coś co lubię najbardziej <3

      buziaki

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY