niedziela, 13 października 2019

podsumowanie akcji rabatowej w drogerii Rossmann



Dzień dobry w niedzielę!

Słoneczną niedzielę, wyborczą niedzielę i po prostu pierwszy dzień nowego tygodnia. Jak się macie? Zagłosowaliście już czy jeszcze uważacie, że macie na to czas? Ja jeszcze nie, ale wieczorem wybieram się do lokalu wyborczego. Wiecie? Czuję dumę, że mogę uczestniczyć w wyborze nowego parlamentu na kolejne 4 lata. Może to tylko okruszyna, bo wiadome iż jeden mój głos aż tak wiele nie znaczy, ale w sumie gdyby nie ten mój mały głos być może szala przechyliłaby się na rzecz innej partii a tak wygra ta na którą planuję oddać swój głos. Bądź co bądź będą to już moje 3 wybory w których biorę udział i bardzo mnie to cieszy ;-)  Ale nie tylko o wyborach dzisiaj w najnowszym poście ale o podsumowaniu akcji rabatowej w drogerii Rossmann jaka miała miejsce w dniach 16-30 września. Jakie kosmetyki kupiłam, jakie polecam, o tym w dzisiejszym poście ;-)

PS. W ogóle to od tygodnia idę na nową sesję zdjęciową i dojść nie mogę. W poniedziałek, wtorek i środę było zbyt zimno by wyskoczyć w samym swetrze bez kurtki czy płaszcza. W czwartek popadało i odechciało mi się zdjęć a od piątku wieje jak szalone. Mam jednak nadzieję, że albo jeszcze dzisiaj albo jutro albo w ogóle w tym nowym tygodniu uda mi się wyskoczyć na fotki tym bardziej, że aby dotknąć a wszystkie liście opadną z drzew. A jak Wiecie jak kocham zdjęcia na tle kolorowych liści ;-) Trzymajcie kciuki by mi się udało :-)

matowa pomadka Lovely K Lips odcień  Neutral Beauty

To już moja hmm... 10 pomadka od przeszło dwóch lat. W 2017 roku swoją pierwszą K Lips dostałam w prezencie na Walentynki no i po prostu się w niej zakochałam. Od tamtej pory jest moją ulubienicą zarówno na co dzień jak i od święta. Neutralny kolor nude jaki posiada ta pomadka świetnie sprawdzi się też np. do szkoły. Ogólnie pomadka bardzo ładnie rozprowadza się na ustach, ładnie się "zjada", utrzymuje się do ok.5-6 godzin.  Pomadka na promocji kosztowała 15,49 zł. 


tusz do rzęs Lovely lash extension 

Muszę przyznać, że jest to mój pierwszy tusz do rzęs z Lovely. Jak dotąd kupowałam jedynie te z Rimmell lub Wibo, jednak podczas promocji postanowiłam "zaszaleć" i wypróbować coś innej marki. Nie wiem jak wygląda szczoteczka tego tuszu, bo nie otwierałam go jeszcze. Jak na razie w swoim makijażu używa tuszu do rzęs z AVON, nie lubię otwierać kosmetyków tylko po to by je otworzyć, a jak Wiecie po otwarciu jest określony czas danego produktu. Na opakowaniu mamy taki mały rysunek otwartego słoiczka i np. napisane jest 12 M. Oznacza to, że po otwarciu możemy korzystać z tego kosmetyku 12 miesięcy i ani miesiąca dłużej. Nie tyczy to oczywiście tuszów do rzęs, bo te powinniśmy zmieniać co 6 miesięcy :-) Za ten tusz zapłaciłam na promocji coś ok. 8 zł.


puder w kremie ISANA Young

Kolejny kosmetyk, tak jak matowa pomadka K Lips od Lovely bez którego nie wyobrażam sobie mojego makijażu. Puder w kremie to świetna alternatywa dla klasyczne podkładu, za który osobiście nie przepadam. Zdecydowanie wolę puder w kremie. Ten w odcieniu Mittel świetnie wtapia się w moją karnację, ukrywa zaczerwienienia i niedoskonałości. Czyni moją buzię gładką, bez efektu maski i po prostu naturalnie ładną. Na promocji ten puder kosztował coś ok. 7 zł. 


puder transparentny Rimmel Stay Matte

Bez tego kosmetyku także nie wyobrażam sobie mojego makijażu. Na początku stosowałam ten w odcieniu 001 teraz zdecydowałam się na 003. Ten pierwszy jest wręcz biały, zaś ten drugi ma taki ciepły brzoskwiniowy odcień. Według mnie znacznie lepiej wygląda na skórze, ładniej wtapia się w twarz i matuje, szczególnie tzw. strefę "T", czyli nos, czoło i podbródek. Dla osób z cerą mieszaną i tendencją do świecenia się właśnie owej strefy taki puder jest wręcz niezbędny. Cena regularna pudru to coś ok. 30 zł, na promocji 15 zł. Zakupiłam sobie aż 8 sztuk :-)


paletka perłowych cieni do powiek Eveline ROSE

Jest to moja pierwsza paletka cieni do powiek od Eveline. Jako, że była w promocji, aż żal było jej nie kupić i nie przetestować. Wszystkie cienie posiadają drobne brokaciki, plusem jest to, że nie są matowe. Nie znoszę matowych cieni do powiek. Uwielbiam perłowe, kiedy tak pięknie mienią się na powiekach. Wybrałam klasyczną kolorystykę z beżami, różami i brązami. Idealne zarówno do codziennych makijaży jak i tych wieczorowych. Cena paletki na promocji 25 zł, bez 45 zł. 


Kolory tej paletki są od najjaśniejszego, prawie, że bezbarwnego co myślę jest swego rodzaju bazą pod pozostałe cienie do powiek do najciemniejszego idealnego do wykonania makijażu "smoky eye". Do paletki, w sumie jak do każdej dołączona jest pacynka do nakładania cienia.  Cienie ładnie się blendują, utrzymują się na powiece naprawdę długo. Z czystym sumieniem mogę Wam ją polecić. 


Jestem bardzo ciekawa czy Wy też wzięliście udział w akcji rabatowej w drogerii Rossmann 

jaka miała miejsce w dniach 16-30 września. Dajcie znać w komentarzu :-)

❤❤❤

33 komentarze:

  1. Piękny kolor pomadki i super paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że ja też ostatnio jakoś nie mogę się wybrać na sesję, bo albo pogoda nie sprzyja, nie mam czasu lub nie ma mi kto zrobić zdjęć. Nie ma jednak co narzekać, tylko muszę się lepiej zorganizować (chociaż z pogodą może być trudno :D). Trzymak kciuki, żeby udało Ci się pójść na zdjęcia. ;)
    Ja już dawno oddałam swój głos. Warto korzystać z tej możliwości. ;)
    Tym razem nie wzięłam udziału w tej promocji, akurat niczego nie potrzebowałam, ale fajnie było zobaczyć, co Tobie udało się upolować. ;)
    Pozdrawiam i życzę Ci wspaniałego tygodnia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem sama z tym zdjęciowym problemem :D
      Też trzymam kciuki by udało Ci się wyskoczyć na fotki :)
      Ja po 18 głosowałam, teraz czekam na wyniki a do nich już tylko 10 min :D
      Fakt, ja też jak nie mam potrzeby to nic nie kupuję, szkoda kasy :)

      Także Cię pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :*

      Usuń
  4. Mnie promocje nie skusiły :) Ładna kolorystyka palety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami i tak jest :) mnie też się bardzo podoba :)

      Usuń
  5. Niby to tylko jeden głos ,ale może zmienić bardzo dużo -tez wypełniłam ten obywatelski obowiązek ☺
    Trzymam kciuki za zdjęcia 😘
    Ja tym razem nie skorzystałam z promocji w Rossmanie-najpierw byłam na "nie" ,później na "tak ",aż koniec końców zapomniałam o tej promocji
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto brać udział w głosowaniu :) Też zagłosowałam :)
      Dziękuję :)
      Następna promocja będzie na początek wiosny :)

      pozdrawiam

      Usuń
  6. Lovely set of products. I love the shades on that palette.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szczęście się powstrzymałam przed zakupami, ponieważ mam już za dużo kosmetyków i muszę wykorzystać swoje zapasy.. Z przedstawionych przez Ciebie kosmetyków mam pomadkę w płynie, którą uwielbiam. Bardzo spodobała mi się paletka - świetne kolory idealne na jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się troszkę pokończyły kosmetyki, dlatego zrobiłam sobie zapasy :) Szkoda potem wydawać hajs skoro można kupić coś taniej na promocji i po prostu schować do szafki by było na potem :)
      Ta paletka to moja miłość <3

      Usuń
  8. Ja nie skorzystałam z tej promocji, ale Tobie udało się kupić świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz sporo kosmetyków, a szkoda wydawać kaskę :-)
      Ja bardzo się cieszę, z tych które kupiłam :)

      Usuń
  9. Ja mam paletę cieni Burn z Eveline i sztosik :) Znam jedynie pudry bo oba miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ją w Rossmannie :) Ma piękne odcienie :)

      Usuń
  10. Gdyby się tak cienie nie błyszczały to bym kupiła na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a beautiful products. Shades in palette look stunning. Thank you so much for sharing and review.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/dr-brandt-do-not-age-transforming-pearl_14.html

    OdpowiedzUsuń
  12. produkty idealne na jesień, piękne, klimatyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie wiedziałam o promocji, fajnie że Ty upolowałaś świetne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( a no mi się udało :D i bardzo się z tego cieszę :)

      Usuń
  14. Chyba skusze się na tą pomadkę :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te cienie. Idealnie trafiają w moja kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pomadki z lovely uwielbiam ! mam wszystkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY