piątek, 4 października 2019

futrzana kamizelka



Piąteczek, piątunio!

W dodatku jesienny, kolorowy i chłodny. Jesień przyszła już do nas na dobre. Liście zaczynają się złocić i spadać z drzew. Stanowią one świetne tło do zdjęć. Już dwie sesje z nimi wykonałyśmy razem z mamą. Jedną z nich możecie zobaczyć dzisiaj zaś druga pojawi się niebawem. Kocham jesień właśnie za te piękne kolorowe liście, dzięki którym wszystko wydaje się takie piękne, magiczne i wyjątkowe. Mamy październik, jeden z najpiękniejszych moim zdaniem miesięcy. Pogoda jak do tej pory była dla nas bardzo łaskawa, temperatura zresztą też. Ochłodziło się, ale to nie szkodzi. Ciepłe kurtki i płaszcze mam już w szafie, zapas herbatek jest, książki leżą na stosiku przy łóżku, kocyk w pogotowiu a i miękkie swetry czy skarpetki też się znajdą. Jesień mi nie straszna ;-)










kamizelka / Bershka
spodnie / Bershka
sweter / Cropp
koszula / House
botki  i czapka / bazarek

❤❤❤

37 komentarzy:

  1. Świetna jesienna stylizacja :) taka w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Mam dwie takie futrzane kamizelki :) Uwielbiam je zakładać na ramoneske :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :) też mam dwie: tę i jeszcze czarną :) na ramoneske tez super wyglądają :)

      Usuń
  3. Pasuje Ci taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak ja kocham jesień - głównie właśnie za te liście 😍
    Wyglądasz ślicznie 😍
    Uwielbiam takie futrzane kamizelki 💗
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Lili, to zupełnie jak ja <3
      Dziękuję Ci bardzo <3
      ja też je uwielbiam :)

      pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Ta kamizelka jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jesienna stylizacja :) Lubię takie :) Futrzana kamizelka to sztos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Kamizelka mega, ale szczerze mówiąc bardziej czapka zwróciła mój wzrok. Przypomniała moje czasy, kiedy nosiłam podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobnego futrzaka mam i ja :) Jak dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a beautiful outfit. I really love it, especially your fur. You look so beautiful.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/tom-ford-lip-color-rouge-levres-08_5.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie futrzane ubrania, a kamizelka jest po prostu cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, ja tylko zawsze sztuczne futerka 🍀🖤

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem fanką futrzanych kamizelek, bardzo ładna stylizacja :)
    A tło...po prostu bajka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja :) Dziękuję <3
      uwielbiam kolorowe, jesienne liście :)

      Usuń
  13. Uwielbiam takie kamizelki, sama nie nosze, bo mam wrazenie ze mnie pogrubiaja ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł. Mnie jednak chyba byłoby zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Fakt, na dzisiejszą pogodę nie wybrałabym takiej stylizacji ale na nieco cieplejsze jesienne dni może być :)

      Usuń
  15. Bardzo fajna ta kamizelka. Juz od jakiegoś czasu sie zastanawiam nad kupnem takiej :) nie dość ze grzeje to jeszcze fajnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Warto zakupić :) Ja swoją mam już dwa lata :)

      Usuń
  16. Pięknie to wszystko razem wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się futrzane kamizelki, ale niestety nie są stworzone dla mnie ;) Bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY