czwartek, 25 lipca 2019

Dziewczyna w czerwonej sukience




Hej Moi Drodzy Czytelnicy!

Jak mija Wam ten tydzień? Mi dosyć pracowicie i bardzo szybko. Połowa Lipca dawno za nami, teraz już tylko z górki a za rogiem czyha nowy miesiąc – Sierpień. U mnie w okolicy powoli rozpoczęły się żniwa, wczoraj podczas przejażdżki rowerem po okolicy widziałam wielki zielony kombajn koszący dojrzałe zboża. Super, że pogoda się wyklarowała, jest ciepło i słonecznie. Idealnie na zbieranie zbóż z pól. Mam nadzieję, że utrzyma się ona na tak długo aż wszystkie pola zostaną uprzątnięte.

A dzisiaj ostatnia sesja w zbożu w tym roku. Chociaż mój tata żniw jeszcze nie robił to postanowiłam, że na 3 sesjach pośród szumiącego zboża pozostanę. Ostatnio mam niezły „kocioł” i natłok obowiązków, dlatego też rzadziej wychodzę na zdjęcia. Mimo to cieszę się, że udało mi się aż 3 razy wykonać fotki w tak pięknych okolicznościach przyrody. Tym razem w uroczej czerwonej sukience, którą dostałam w prezencie od GraceKarin i którą mogliście już podziwiać w tym poście. Jako, że jestem fanką minimalizmu dodatkiem do niej jest tylko słomkowy kapelusz i brązowe sandały. No a piosenka dołączona do dzisiejszego wpisu myślę, że idealne odzwierciedla moją stylizację ;-)














sukienka  / GraceKarin
kapelusz i sandałki / bazarek

❤❤❤

50 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka - ja nie mogę się przełamać do czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja w sumie też za nią szczególnie nie przepadam, ale na sesję wśród zbóż taki żywy kolorek super się sprawdził :)

      Usuń
  2. Gdy zobaczyłam ostatnio Twoje zdjęcie na IG w tej sukience, wyciągnęłam ją z szafy i włożyłam w niedzielę do kościoła. Dzięki za inspirację. ;)
    Do twarzy Ci w czerwieni. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wow :) Bardzo mnie to cieszy :)
      Dziękuję, miło mi <3

      buziaczki

      Usuń
  3. Czerwień chyba nigdy nie wyjdzie z mody. Chociaż na ogół jestem spokojna i stonowana, to w takim kolorze dobrze się czuję i często wybieram na jakieś ważne imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień to taki klasyk jak biel czy czerń :) Ja w sumie też ubieram się raczej w stonowanych kolorach ( przeważnie pudrowy róż ) to taka czerwona sukienka w szafie jest potrzebna :)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz dziewczyno w czerwonej sukience <3
    Też kilka dni temu robiłam sesję w zbożu, mam swój niepowtarzalny klimat <3
    Super u Ciebie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      sesje w zbożu mają to coś <3
      dziękuję ślicznie <3

      Usuń
  5. O jak ładnie! Ta czerwona sukienka idealnie pasuje do łanów zboża. I kapelusz - piękny dodatek.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Iwetko! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! <3

      ja Ciebie też pozdrawiam serdecznie Emmo :)

      Usuń
  6. U mnie lipiec był pełen zmian i wyjazdów. Ścięłam swoje długie włosy aż do ramion oraz zostałam narzeczoną! A byłam w Ustce i we Szwecji oraz na festiwalach truskawek na Kaszubach :)
    Marzy mi się zdjęcie w zbożu, więc 3 sesje to i tak dużo!
    Pięknie wyglądasz w tej czerwieni i kapelusiku :)
    Śliczny uśmiech ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że lipiec minął Ci dobrze no i wiele się u Ciebie wydarzyło :)
      O widzisz :)
      dziękuję :)

      Usuń
  7. Wyglądasz w niej bardzo ładnie, no i ten słodki kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te sesje w zbożu, pomimo paskudnej pogody patrząc na nie ciepło się robi na serduszku. Pięknie wyglądasz i śliczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka :) Ja niestety w takich długich wyglądam niekorzystnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony kolor Ci służy ;) do tego ta piękna sceneria ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka świetnie się prezentuje na tle zbóż :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka świetnie się prezentuje na tle zbóż:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia w zbożu są cudowne i maja taki 'wiejski', naturalny wręcz klimat. Świetnie pokazuje piękno polskiej natury ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Bardzo lubię takie naturalne klimaty :)

      Usuń
  14. My favorite color to wear. You look lovely!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also like red very much. Thank you for your nice comment :)

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz na tym polu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Yes, I follow you on GFC, follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do not know, but I will look at you on the blog

      Usuń
  17. Mam słabość do czerwonego :-) Wyglądasz cudownie w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio też <3 a dziękuję, dziękuję <3

      Usuń
  18. Czerwień to jeden z moich ulubionych kolorów. I muszę przyznać,że Tobie w nim przepięknie! mam bardzo podobną sukienkę i ją uwielbiam ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubionym jest różowy ale ostatnio i czerwony mi się spodobał :) Dziękuję Bardzo! <3

      Usuń
  19. Ta sukienka to u ciebie strzał w dziesiątkę, świetny krój i kolor.
    A co do tygodnia, też pracowicie i kolejny zapowiada się podobnie. Dużo pracy w pracy i po :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Przynajmniej coś się dzieje :)

      Usuń
  20. Śliczny kolor sukienki. Na pochwałe zasługuje też jej krój. Lubię takie sukienki, gdy są ładne, ale nie wyzywające :) Tydzień miałam pracowity, praca mnie całkowicie pochłonęła i obowiązki domowe, ale znalazłam czas dla rodziny i dla Męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też lubię takie fasony sukienek :) Super, że w natłoku obowiązków znalazłaś czas dla bliskich :)

      Usuń
    2. Lubie czerwone sukienki. Kiedyś miałam ich dość sporo a aktualnie została mi tylko jedna

      Usuń
    3. Ja mam tylko tą jedną czerwoną :) Myślę, że czerwień to taki klasyk i warto mieć chociaż jeden ciuszek w tym kolorze :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY