wtorek, 18 grudnia 2018

Zimowa Kraina Czarów




Zimowa Kraina Czarów… Nie bez powodu nazwałam tak dzisiejszy wpis. Taka zaczarowana zimowa kraina jest u mnie na dworze praktycznie od piątku.  Bo już wtedy spadł śnieg. W sobotę w nocy już go tylko dopadało na tyle, że żyję jak w bajce! Tak właśnie się czuję, spacerując wśród tych ośnieżonych drzewek i wdychając to mroźne powietrze czuję przypływ pozytywnej energii. Uwielbiam zimę, śnieg i wszelkie w tym czasie aktywności fizyczne. Aż żałuję, że nie mam sanek ( wyrosłam z nich). Kiedyś jako dziecko gdy tylko spadł śnieg zaciągałam siostrę albo brata i ruszaliśmy na górkę pozjeżdżać na sankach. Albo na worku wypchanym sianem. Nawet nie Wiecie jakie mam cudne wspomnienia związane z zimą . Same najlepsze. Aż serce się raduje na samo wspomnienie. Teraz choć jestem już dorosła nadal mam w sobie tą dziecięcą radość gdy widzę za oknem padający śnieg. Wtedy nic innego się dla mnie nie liczy, jak chwycić za kurtkę i wybiec na dwór by móc radować się z tej niezwykłej magicznej chwili. I łapać na rękawiczkę te prześliczne drobne śnieżynki które spadają z nieba.


A tak w ogóle już za tydzień Boże Narodzenie. Jesteście gotowi? Czy nadal jesteście w rozsypce i nie Wiecie w co włożyć ręce? Napiszę Wam jedno – Dacie radę! Nie załamujcie się! W święta nie są najważniejsze prezenty, a nawet choinka czy stół pełen jedzenia. W święta ważne jest bycie z tymi których kochamy  i którzy kochają nas. Właśnie to czyni je takimi wyjątkowymi, na które przecież czekamy cały okrągły rok. 














kurtka / Yups
kamizelka / Bershka
spodnie / Bershka
buty i czapka / targowisko miejskie




24 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz. Czapka ma śliczny kolor i fajnie współgra z kurtką. :) U mnie śniegu jeszcze nie ma. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 uwielbiam ją :) na pewno wkrótce spadnie i będzie na święta :)

      Usuń
  2. Wspanialy outfit i cudowna aura. Mam nadzieje, ze i w tym roku snieg dotrzyma do Swiat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt święta to czas magiczny gdzie najważniejsza jest obecność bliskich osób. Spokojnych wesołych:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Także Ci takich życzę :) i białych :)

      Usuń
  4. widziałam już chyba na insta stylizację. Bardzo mi się podoba! :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dodałam na IG jedną fotkę :) a całą resztę wczoraj na bloga :) Bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  5. Ale ja bym chciała mieć śnieg w Anglii ale prawdopodobnie go nie zobaczę tylko zobaczę deszcz, chociaż i tak już pada od paru tygodni

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w Anglii zbyt często pada deszcz, szkoda że bardzo rzadko pojawia się ten śnieg

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcie. U mnie również napadał śnieg, ale nie w aż tak dużej okazałości. Tylko pozazdrościć. Oj nie mogę uwierzyć, że za mniej niż tydzień usiądziemy z rodziną do wigilijnego stołu, dzieląc się opłatkiem i odpakowując prezenty. Nie dawno to wydawało się takie odległe.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 dobre i to :) najważniejsze to cieszyć się nim :) Ja także nie mogę uwierz że za kilka dni ukochana przeze mnie Wigilia <3 i że wreszcie będziemy wszyscy razem przy jednym stole :)

      Usuń
  7. Ale super zestaw. Zazdroszczę śniegu bo u mnie nie czuje tej zimy u nie ma poczucia tych świąt. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 szkoda, śnieg nawet ten w minimalnych ilościach wprawia w świąteczny klimat <3

      Usuń
  8. Śliczne są te zdjęcia, a to futerko na kurtce to świetny pomysł ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 a tak jakoś sobie wymyśliłam taki look :D na spontanie :)
      buziaczki <3

      Usuń
  9. Przecudowna stylizacja Wyglądasz przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne futerko, uwielbiam takie, mam w domu chyba z 3 :D Zawsze to coś cieplej.. :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez lubię takie futerka :) to prawda znacznie cieplej jest :)

      Usuń
  11. Mam to samo, cieszę się jak małe dziecko, że w końcu spadł śnieg. Oby tyko pozostał aż do świąt :) Świetna stylizacja, wszystko ze sobą idealnie współgra :) Mam takie same jeasny, hurtownia z odzieżą Sosimply.pl gdzie je kupiła, ma bardzo duży i ciekawy wybór. Zawsze znajdę tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem sama z tą wielką radością ze śniegu :) Nadzieje są, ale ta dodatnia temperatura jaką nadają na weekend i święta sprawia że ona nieco gaśnie :(
      Ooo :) no to super :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY