czwartek, 13 grudnia 2018

prezenty do 50 PLN & moda świąteczna - Pepco




Coraz bliżej Gwiazdki. W tym roku czas do świąt nie pędzi mi tak szybko jak rok temu. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ chcę jak najdłużej cieszyć się magią przygotowań do Bożego Narodzenia. A tych mam jeszcze co nie miara. W sobotę planujemy z siostrą upiec świąteczne pierniczki. W przyszłym tygodniu planuję ostatnie porządki i wielkie świąteczne zakupy. Potem już tylko pieczenie i gotowanie. Jak dobrze pójdzie uwinę się z tym raz dwa, by po wszystkim móc usiąść z kubkiem gorącej aromatycznej herbaty i ( jeśli uda mi się podkraść kilka ) pierniczkami. Muszę przyznać, że uwielbiam ten magiczny czas oczekiwania na święta. Na to właśnie  czekamy cały okrągły rok, warto sprawić by świąteczne przygotowania były nie tyle obowiązkiem, jedną wielką harówą i gorączką a przyjemnością i wielką frajdą.

Dlatego w moim domu przygotowania do Gwiazdki zaczynają się już od początku grudnia. Najpierw prace porządkowe później w połowie grudnia świąteczne zakupy. Na koniec kilka dni przed Wigilią szykujemy te wszystkie pyszności na świąteczny stół.  A co z prezentami? Kompletuję je już w połowie listopada ;-)

Pomysły na prezent z Pepco!

Szukasz gwiazdkowego prezentu do 50 zł? A może nie lubisz wydawać majątku na upominki dla swoich bliskich? Jesteś w dobrym miejscu, bo dzisiaj przedstawię Ci prezentowe inspiracje ze sklepu Pepco. Nie stracisz fortuny a jestem pewna, że wywołasz wielki uśmiech na ustach swoich najbliższych.

Znalezione obrazy dla zapytania pepco święta  moda

Nie wiesz w co ubrać siebie i swoich bliskich na święta? Szukasz czegoś efektownego ale niezbyt drogiego? Zerknij na najnowszą świąteczną kolekcję Pepco stworzoną specjalnie na Gwiazdkę. Wszystko dla Niej, dla Niego i dla dzieci w pepcowo niskich cenach.


 Prezenty dla dziecka
 do 50 PLN









Prezenty dla Niej i dla Niego do 50 PLN








Świąteczna moda za mniej
niż myślisz






Więcej świątecznych inspiracji na

❤❤❤

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Pepco, bo mają fajne rzeczy, dekoracje do domu w przystępnych cenach. Świąteczne skarpety wyglądają uroczo. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :D praktycznie za każdym razem gdy jestem w mieście z wielką przyjemnością tam zaglądam :) To prawda mają genialne rzeczy do dekoracji domu jak i bardzo fajne ciuszki i dodatki :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam Pepco. Zazwyczaj wchodzę po świeczkę a wychodzę z torbami znając życie jak się za niedługo tam wybiorę to też tak będzie. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo :D co ja poradzę na to że "wszystko" mi się podoba :D
      także serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Pepco ma świetny asortyment!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile fajnych rzeczy, szczególnie termos i kubki mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY