sobota, 15 grudnia 2018

elegancja w zimowej scenerii




Cześć i czołem! ❤
Zapowiada się zima moi Drodzy. W moim regionie w nocy prognozują lekki mróz i opady śniegu.  Nawet nie Wiecie jaka jestem z tego powodu podekscytowana. Tym bardziej, że już za 7 dni Wigilia. Jak tam przygotowania do świąt moi Drodzy Czytelnicy? Pierniki upieczone, czy może nie macie kompletnie głowy do wypieków i raczej skusicie się na te ze sklepu albo cukierni? U mnie dzisiaj zaczęło się totalne piernikowe szaleństwo :-) Jego efekty już jutro na blogu. 


Zimowa aura dopisuje dlatego staram się czerpać z niej garściami. Wczoraj oprócz stylizacji w słodkiej różowej kurtce ( kto nie widział znajdzie ją TUTAJ ). A dzisiaj postanowiłam Was nieco zainspirować przed świętami Bożego Narodzenia i pokazać Wam mój elegancki look na świąteczne wyjazdy. Szary płaszczyk o klasycznym kolorze i kroju, zestawiłam z jasnymi dżinsami i czarnymi rockowymi botkami. Elegancji i kobiecości dodaje dłuuugi szalik w kolorze bordo i szary kapelusz.Jestem bardzo ciekawa jak Wam widzi się taki outfit, koniecznie podzielcie się swoimi opiniami w komentarzu ❤❤❤ Trzymajcie się ciepło w ten mroźny wieczór :-)




płaszcz / Esmara
szalik / Pepco
spodnie / Bershka
kapelusz / Reserved
buty / Jenny Fairy


25 komentarzy:

  1. Piękna zimowa stylizacja :) miałam piec pierniki ale jakoś nie potrafię się do tego zabrać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) trzymam kciuki za to by udało Ci się jakoś do tego przekonać :)

      Usuń
  2. Love the pretty snow in the back and your chic look!
    Happy Holidays!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tego śniegu :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za wytwałość w sesji zimowej :) Mnie mróz paraliżuje i zapominam o pozowaniu 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam zimę :D i może dlatego z taką frajdą lubię robić wtedy zdjęcia :)

      Usuń
  5. Cudna i prosta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się strasznie cieszę ze śniegu:)
    Świetnie wyglądasz, przepiękny płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja - zwłaszcza kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz. Świetnie ogląda się takie optymistyczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy że Ci się podobają :) miałam na celu trochę rozweselić Moich Czytelników <3

      Usuń
  9. Piekna stylizacja :) Plaszczyk przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna elegancka stylizacja z pazurem :) Wyglądasz rewelacyjnie :) Mam takie same spodnie kupione w hurtowni ubrań Sosimply.pl. Kupiłam tam też torebki, które wręczę na Święta mamie i siostrze, myślę, że będą zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 jestem pewna że Twojej mamie i siostrze spodobają się te torebki :) sama bym chciała takie dostać :)

      Usuń
  11. Uwielbiam cię w takim eleganckim wydaniu ♥
    xoxo,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY