wtorek, 28 czerwca 2022

ulubieńcy miesiąca - czerwiec 2022


Cześć Moi Drodzy Czytelnicy! 

Końcówka czerwca, a jutro moje urodziny. Post urodzinowy pojawi się już 2 lipca, zaś dziś przychodzę z ulubieńcami miesiąca czerwca. Czerwiec to zielony miesiąc, tak go nazywam bo zboże rośnie w siłę, świat dookoła skąpany w zieleni, truskawki ahhh... To był truskawkowy miesiąc, żałuję, że już się sezon na nie skończył ale teraz będziemy szaleć z borówkami. Lubicie?  Teraz czas na ulubieńców czerwca, będą książki ale i coś pysznego jak zawsze zresztą :) 


" Dziewczyna z Woli" 

Z wielką namiętnością zaczytuję się w książki których akcja toczy się w czasie II wojny światowej lub tuż przed jej wybuchem. Przebieram nogami na myśl o kolejnych premierach,zapisuję na kartce kolejne tytuły i czytam, czytam ahhh. " Dziewczynę z Woli " przeczytałam w kilka dni, Pani Agnieszka ma rękę do takich historii. Ogromnie mi się podobała. Postać Basi - odważnej dziewczyny, walka o przetrwanie, walka z okupantem i na horyzoncie miłość . Niesamowita historia którą musicie poznać. 


Forum Kobiecości w Dworze Anna 

10 czerwca br. brałam udział w świetnym wydarzeniu a mianowicie w Forum Kobiecości Kuriera Lubelskiego.  Pisałam Wam o nim na blogu, wpis znajdziecie w zakładace archiwum bloga i posty opublikowane w czerwcu. Impreza była świetna, będę ją już zawsze mile wspominać. Wyniosłam z niej wiele dobrego, dowiedziałam się ciekawych rzeczy i poznałam miłe osoby.  To zdecydowanie wydarzenie tego miesiąca :) 


Sesja zdjęciowa w makach

Zawsze marzyłam o tym by zrobić sobie zdjęcia na tle maków. Uwielbiam te kwiaty chociaż jak wiecie najbardziej kocham słoneczniki. Ale maki mają też to coś co mnie przyciąga. W ogóle każde kwiaty to coś w sobie mają, coś nam mówią przez swój wygląd, swoje przystosowanie a wiele z nich ma lecznicze właściwości. A maki? Maki już zawsze będą mi się kojarzyć z Monte Cassino. 


truskawkowy buuum! 

Co jak co ale truskawki to zdecydowanie moje ulubione letnie owoce. Uwielbiam je jeść na surowo, piec z nimi ciasta i robić wszelkie koktajle czy desery. W tym roku wyszło sporo takich truskawkowych pyszności, rodzinką zadowolona ja także. Kilka woreczków truskawek zamroziłam, będą jak ulał zimą i wczesną wiosną. A w Wy lubicie truskawki? 

Urodziny 

Urodziny obchodzę 29 czerwca ale w tym roku przyjęcie zrobiłam 10 dni wcześniej. Był tort, prezenty, goście. Było przyjemnie i miło. Tort był ananasowy z  masą śmietanową i polewą czekoladową a na wierzchu truskawki. Był taki jaki sobie wymarzyłam :)

I kolejne ciekawe książki

W czerwcu przeczytałam 3 książki. Jakoś więcej się nie udaje, może dlatego, że stawiam na jakość a nie ilość? To pewnie też ale i nie zawsze jest czas czy chęć by coś czytać. " Brulion" Malwiny Ferenz i " Łabędź" Sylwii Trojanowskiej to piękne książki które czytałam fruwając na skrzydłach, dosłownie unosiłam się podczas ich lektury. Można czytać i czytać i człowiek żałuję, że to już koniec :) Obie polecam. I to gorąco :)

Muzyka 



W tym miesiącu odkryłam bardzo fajne piosenki różowowłosej wokalistki o pseudonimie Bryska. " Mam kogoś lepszego" i "Pocałuj mnie lato" tak jakoś wpadły mi w ucho i nie mogą wyjść ;) Podoba mi się to jak ta dziewczyna śpiewa a także te basy ahhh :) 

***

Lipiec za pasem, życzę Wam pięknego nowego miesiąca, słońca ale i deszczu bo sucho jak pierun ( a może u Was pada czasem, a tylko u mnie jak zaklęte nic a nic). Życzę Wam udanych wakacji, ciepła w sercu, ciepła do drugiego człowieka, miłości od Was i dla Was. A sobie? Więcej wytrwałości i mniej nerwów bo ostatnio jakiś straszny nerwus ze mnie ;) Udanego lipca dla Was ❤️

***

22 komentarze:

  1. Udany miesiąc za Tobą. Ja też uwielbiam truskawki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Życzę miłych chwil z książkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszych urodzin:) Piękny ten tort i na pewno bardzo smaczny:) Bardzo mnie zachęciłaś do przeczytania tych dwóch ostatnich książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy, Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!Tobie też życzę udanego lata :) My właśnie w trasie na wakacje,chociaż tłumy turystów mnie przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia :)

      Udanego wypoczynku życzę :)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, udanych wakacji i dalszych sukcesów w blogosferze :) ciekawe książki, chętnie przeczytałabym Dziewczynę z Woli :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Magdo :)

      Pozdrawiam serdecznie i ja

      Usuń
  7. Czyli urodzinki są dziś 😚 Zatem wszystkiego co najpiękniejsze, spełniania marzeń, radości z małych rzeczy i spotykania życzliwych ludzi 🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ mi narobiłaś ochoty na taki deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Forum Kobiecości wydaje się bardzo ciekawym wydarzeniem. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy :)

    Pięknego lipca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego (mimo iż spóźnione). Książka Agnieszki Jeż mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mimo to :) Książka bardzo ciekawa :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY