środa, 17 lipca 2019

sukienka w paski & szumiące zboże




„A oczy jej błękitne, jak niebo lipcowe, uśmiech niczym bukiet polnych kwiatów polnych i dłonie delikatne jak zboże jeszcze dojrzewające…”

Dzień dobry Moi Drodzy!

Jak się macie? Jak mijają Wam lipcowe, letnie dni? Wstając dzisiaj rano, patrząc w kalendarz, zaskoczyło mnie, że to już 17 dzień Lipca. Lato mija w ekspresowym tempie, warto więc wykorzystać je w 100 % nawet jeśli jest chłodne i deszczowe. Zawsze znajdzie się sposób na fajny wypad za miasto, a nawet nad wodę by popływać na łódce w tle zachodzącego słońca. Przyznam, że marzę o takim „rejsie”, mam ogromną nadzieję, że kiedyś to marzenie się spełni. W międzyczasie planuję na dniach wypad nad jezioro. Liczę na to, że tego lata chociaż  jeszcze jeden raz się tam wybiorę.

A dzisiaj kolejna porcja zdjęć na tle dojrzałego zboża. Tym razem pierwsze skrzypce w stylizacji gra sukienka w żółte i białe paski – mój nabytek z  wyprzedażowych zakupów na jakich byłam 10 lipca. Dobrałam do niej ładnie kontrastującą na tle zboża jasną jeansową kurtkę i słomkowy kapelusz nadający całości sielskiego klimatu. Wybrałam też jasnobeżowe sandałki a smaczku dodaje mała czerwona torebeczka. A moją poprzednią stylizację na tle zboża znajdziecie tutaj ❤











sukienka / Bershka
katana / Tome & Rose
sandałki / Jenny Fairy
torebka / Pepco
kapelusz / bazarek 


❤❤❤

53 komentarze:

  1. Paski zawsze są w modzie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, amazing post. Would you like to follow each other?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi sie zdjecie w zbozu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie pospiesz się bo żniwa tuż tuż :)

      Usuń
  4. Fakt to lato leci zdecydowanie za szybko :) Ale i tak wyglądasz bardzo wakacyjnie i wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo uwielbiam czerowne torebki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Your striped dress from Bershka looks very pretty styled with the light blue denim jacket, and you look very pretty wearing it!

    https://full-brief-panties.blogspot.com/2018/10/last-minute-halloween-excuse-post-with.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor sukienki świetnie pasuje do scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka. Mi czas także szybko uciekł.. Teraz ma być już cieplej niż przez ostatnie dni, więc będzie trzeba skorzystać z pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety tak już się mamy z tym czasem :/ Fakt, trzeba je jakoś uczcić :D

      Usuń
  9. Bardzo ładna sceneria! Wyglądasz cudownie w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja i to otoczenie zboża bardzo do niej pasuje. Jeansowe kurtki są świetne, bo są bardzo uniwersalne. Dobrze wyglądają z sukienką i w stylizacji z shortami i koszulką z nadrukiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kurtka i cudowna sceneria! :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <e także serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Sceneria świetna, wybrana idealnie pod Twoją stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie wakacyjne klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. takie wakacyjne stylizacje to sztosik ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz przepięknie <3
    Spodobał mi się Twój blog, obserwuje ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam okazję wybrać się w taki rejs po morzu egejskim i polecam to każdemu, niesamowite przeżycie!
    Pięknie wyglądasz! Stylizacja i miejsce do zdjeć jakie wybrałaś świetnie pasują :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie zazdroszczę takiego rejsu :) J to kiedyś tylko płynęłam barką po Wiśle i to było to dawno temu,bo byłam jeszcze dzieckiem :D
      Dziękuję za miły komentarz :)

      pozdrawiam

      Usuń
  18. Such a beautiful dress and outfit. I love how you style it with red bag and denim jacket. Thank you for inspiration.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/07/sarah-chapman-skinesis-massager-tools_19.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zdjęcia w zbożu! <3 Super, malownicze tło :) Sukienka mi się podoba, szczególnie w połąćzeniu z tym kapeluszem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słomkowe kapelusze są idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka rzeczywiście idealnie dopasowana do tych łanów zbóż! Jak zwykle zadbałaś też o dodatki w klimacie. I lubię czerwone torebki!
    Życzę Ci bardzo, żeby jeszcze udał Ci się tego lata wypad nad jezioro, i nawet niejeden! Jeszcze sierpień przed nami. A ja akurat wolę, że jest chłodniej, bo po prostu lepiej się czuję. No ale - co kto lubi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Emmo! <3
      Wybieram się chyba jutro nad to jeziorko :D Fakt, sierpień przed nami i sporo szans na taki wypad :) A wiesz, ja też lubię jak jest chłodniej :) też się znacznie lepiej czuję :)

      Usuń
  22. I love the pop of color in the bag. Cute outfit!

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie takiej sukienki szukam - coś nieprzekombinowanego, co pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja, taka luźna :) Lubię takie!
    U mnie wakacje mijają pracująco, ale jeszcze tylko miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też :)
      czyli szykuje się urlop? :)

      Usuń
  25. Przydałaby mi się taka kurtka. Do wszystkiego pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, to taki klasyk, który warto mieć w szafie :)

      Usuń
  26. Jeansowa kurteczka zawsze fajnie dopełnia stylizację. <3 Super, że udało Ci się zrealizować kolejną sesję na zbożowym polu. ;)
    Życzę Ci pięknego weekendu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) W tym roku udało się aż 3 razy :D trzecia pojawi się wkrótce na blogu :)

      Nawzajem Kochana <3

      Usuń
  27. Super prezentuje się to połączenie

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY