poniedziałek, 24 czerwca 2019

kosmetyczni ulubieńcy miesiąca - Maj / Czerwiec 2019



Cześć wszystkim!

Zbliżamy się do końca miesiąca tak więc pora na ulubieńców wśród kosmetyków. Jako, że w Maju nie dałam rady takowego wpisu Wam zmalować postanowiłam, że zrobię jeden duży post w Czerwcu i po prostu wyszczególnię  jaki kosmetyk polubiłam w którym miesiącu. Z tego miejsca obiecuję, że w przyszłym miesiącu bez jakichkolwiek przeszkód pojawią się kosmetyczni ulubieńcy miesiąca ale już tylko jednego miesiąca a będzie nim oczywiście Lipiec. Ostatnio mam niezły chaos z blogiem, staram się nad nim panować. Nazbierało mi się już tyle materiałów na posty, że powoli gubię się w tym co dodałam a co jeszcze nie. Postaram się z tym powalczyć i ogarnąć na tyle na ile będę mogła. W tym tygodniu moje urodziny. Szykuję już dla Was urodzinowy post, obmyślam tekst, może jakąś niespodziankę. Co do stylizacji mam ją ułożoną w głowie, oby tylko pogoda dopisała na zdjęcia. Ale wracając do kosmetycznych ulubieńców miesiąca w dzisiejszym poście będzie ich aż 9. Cztery z Maja i pięć z Czerwca.

MAJ


Matowa pomadka do ust Maybelline Stay Matte  INK w odcieniu 60 Poet

Pomadkę zakupiłam jeszcze w kwietniu, ale to dopiero w Maju zaczęłam ją częściej używać i zakochałam się w tym odcieniu bez pamięci. Lekki, delikatny różowy kolorek, który ładnie podkreśla usta czyniąc je pięknymi i przyciągającymi uwagę. Dodam, że szczegółowa recenzja tej pomadki pojawi się na blogu już w Lipcu. Opowiem Wam wtedy więcej na jej temat a także przedstawię  plusy i minusy jakie wyżej wymieniony kosmetyk posiada.


Mydło w płynie Isana o zapachu morskim

O tym, że polubiłam się z mydłami w płynie Isana już Wiecie, bo niejednokrotnie pojawiały się one tutaj na blogu. Pora na kolejny zapach. Tym razem wybrałam orzeźwiającą morską bryzę. Mydełko jest świetne szczególnie na Lato. Taki świeży zapach niezwykle ochładza. 


Szampon do włosów Garnier Bothanic Therapy Zielona Herbata & Eukaliptus & Cytrusy

Ten produkt kupiłam pod koniec Kwietnia w Rossmannie za ok.13 zł. Jest on przeznaczony do włosów z tendencją do często przetłuszczania się ( moje niestety takową mają). Ogólnie szampon bardzo polubiłam, pięknie pachnie, dobrze się pieni, nie podrażnia ale… No właśnie jest jedno ale. Po dłuższym użytkowaniu pojawił się u mnie łupież. Dlaczego więc dodałam go do ulubieńców? Mimo, że wywołał łupież po dłuższym myciu tylko nim to fajnie orzeźwiał włosy, a po umyciu były lekkie i lśniące. Plus pięknie pachniały.


Mleczko do demakijażu Mixa PRO- Tolerance

Ten kosmetyk kocham całym sercem i nie zamienię go na żaden inny. Jako, że mam bardzo wrażliwą i alergiczną skórę wiele produktów do demakijażu mi ją dodatkowo podrażniało, często wywołując także zaczerwienienia i krostki. Koniec z tym odkąd stosuję mleczko od Mixa. Świetnie zmywa makijaż zarówno z twarzy jak i powiek. Nie posiada żadnego zapachu, jest delikatne. Dodatkowo przebadane dermatologicznie i alergologicznie. Polecam je z całego serduszka. 

Czerwiec


Żel pod prysznic Orfilame Discover Costa Rican  Exploler

Świeży, rześki zapach żelu idealny na Lato. Żel pod prysznic o zapachu tropikalnych kwiatów i owoców, który przeniesie cię do bujnej dżungli Kostaryki. Wyobraź sobie orzeźwiającą bryzę wodospadów, oszałamiającą egzotyczną florę i tęczę smakowitych aromatów... Ciesz się ich pięknem we własnej łazience!


 Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon
Polubiłam się bardzo z tym kremikiem do stóp. Posiada piękny zapach lawendy, regeneruje popękany naskórek czynią stopy niezwykle gładkimi. A co o samej kuracji pisze AVON?
Twoje stopy nie prezentują się dobrze, potrzebują nawilżenia i regeneracji? Marzysz, aby założyć odkryte buty i czuć się niezwykle komfortowo? Prezentujemy znakomitą, nawilżającą kurację lawendową do stóp wzbogaconą o witaminę E. Dzięki niej Twoje stopy będą wyjątkowo miękkie, skóra stanie się gładka i odpowiednio nawilżona. Rewelacyjna bomba witaminowa ukoi Twoje nogi podczas snu, rano obudzisz się wypoczęta i zrelaksowana. Kuracja Lawendowa do stóp od Avon polecana jest do codziennego stosowania.



Pasta do zębów Alterra z miętą BIO

Ostatnio bardzo polubiłam się z tą pastą. Posiada mineralne substancje czyszczące, delikatnie usuwa osady nazębne przyczyniając się w ten sposób do zachowania zdrowych zębów. Formuła zawierająca sól morską i fluorek sodu pomaga przy codziennym stosowaniu przeciwdziałać powstawaniu próchnicy. Naturalny aromat ekologicznej mięty zapewnia  świeży oddech każdego dnia. Pasta bardzo fajnie się u mnie sprawdza. Polecam :)


Krem regenerująco-natłuszczający Ziaja

Jako, że mam wrażliwą, alergiczną skórę staram się stosować same delikatne i bezzapachowe kosmetyki do jej pielęgnacji. Dobry produkt dla mojej skóry to ten który jej jeszcze bardziej nie podrażania, a nawilża, koi i pielęgnuje. To wszystko zapewnia mi kuracja dermatologiczna AZS Ziaja, przeznaczona dla niemowląt, dzieci ale i dorosłych. 

Krem o wysokiej aktywności ochronnej. Zawiera tylko niezbędne składniki receptury. Wykazuje skuteczność dermatologiczną w pielęgnacji chronicznych zmian atopowego zapalenia skóry ( AZS).  
Efekt: 

❤ regeneruje naskórek

❤ łagodzi uczucie świądu

❤ łagodzi zaczerwienienia 

❤ działa natłuszczająco

❤ zmniejsza suchość i szorstkość skóry



Kremowe mydło w płynie LINDA

Mydełko kupiłam w Biedronce za niecałe 4 zł. Nie tylko pięknie pachnie ale ma też uroczą szatę graficzną z napisami z obu stron. Jednym z nich jest napis " Dzień dobry Ślicznotko" zaś z drugiej "Dzień dobry Przystojniaku". I od razu dzień staje się lepszy! ;-)


To już wszyscy kosmetyczni ulubieńcy miesiąca jakich chciałam Wam dzisiaj przedstawić. Dajcie znać który znacie, a może któryś stosowaliście? Podzielcie się tym ze mną w komentarzu.

❤❤❤

41 komentarzy:

  1. Nie znam się z żadnym z kosmetyków, które zaprezentowałaś. ;) Mydło z Isany wygląda fajnie, tak wakacyjnie. ;) Ostatnio w Biedronce dorwałam mydła w płynie o bardzo ładnej szacie graficznej, ale jeszcze nie testowałam. ;)
    Przesyłam Ci wakacyjne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, to mydełko jest niezwykle wakacyjne :D Ja też kupiłam w biedronce ostatnio fajne mydło :) Nawet nie zauważyłam, że nie dodałam go do tego posta :D Błąd poprawiony :D Także już 5 kosmetyk z czerwca jest :D

      Ja też Cię wakacyjnie pozdrawiam <3

      Usuń
    2. O, właśnie o to mydło, które dodałaś mi chodziło. :D Mam też ten wariant z pięknym dniem i spokojną nocą. <3

      Dziękuję. <3

      Usuń
    3. he he :D no to nieźle :D fajne teraz te mydełka robią :D

      Usuń
    4. To prawda. :D Super, że takie ładne szaty graficzne umilają codzienne czynności i cieszą oko. ;)

      Usuń
  2. Fajni ulubieńcy posiadam pomadkę od Maybelline oraz szampon od Garniera.
    Z pomadki jestem bardzo zadowolona, niestety z szamponu już mniej, widocznie nie jest dla mnie;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Z pomadki też jestem zadowolona. Z szamponem tako o się polubiłam

      Usuń
  3. Oj, kochana mam zupełnie tak samo; tyle pomysłów na posty, a brakuje czasu by je sporządzić; o ile zdjęcia mam już przygotowane o tyle dopracowanie tekstu kuleje :D No cóż, trzeba wziąć się w garść i tworzyć :D
    Z ulubieńców na pewno na uwagę zasługuje mydełko z Isany - uwielbiam ich produkty pod każdym względem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam za Ciebie kciuki :D By udało się wszystko spiąć w całość :)
      Też lubię kosmetyki z Isnay :)

      pozdrawiam równie serdecznie

      Usuń
  4. nie znam nic:D ale na maksa mnie Mixa ciekawi już od dawna, wszystkie produkty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz wypróbować :) Mixa ma świetne kosmetyki :)

      Usuń
  5. Kosmetyki ciekawe... Możliwe że przetestuję co nieco z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przetestowała to mydło z Lindy. Ma piękne opakowania :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :D To prawda, bardzo mi się podoba :)

      pozdrawiam

      Usuń
  7. Kojarzę marki, ale nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Może na jakiś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajną nowinką jest dla mnie miętowa pasta do zębów i żel z oriflame'u.
    Jak będę w Rossmannie to na pewno sprawdzę to pierwsze.
    Buziaki ❤️
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspomniałam w tekście: Pasta jest godna uwagi :)

      buziaczki

      Usuń
  9. Ciekawe te kosmetyki. Nie używam aż tylu na co dzień, ale może się na któryś skuszę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie używam aż tylu :D Nazbierało się przez dwa miesiące do pokazania tutaj na blogu :p
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Przyjemnie i praktyczne kosmetyki :) podoba mi się mydło z Lindy faktycznie poprawia humor ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Nic tak nie cieszy jak taki napis jaki ma to mydełko :D

      Usuń
  11. Nie stosowałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków ;) Jak zużyję coś z obecnych zapasów, na pewno skuszę się na testy tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękny kolorek tej pomadki. A co do mydeł w płynie to też kupuje w biedronce. Nie są drogie, a bardzo ładnie pachną i nie wysuszają dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba :) Fakt, cena niewielka a zapach przepiękny :)

      Usuń
  13. Kupiłabym to mydło w płynie Linda dla samego opakowania <3 Pomadki z Maybelline uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zakochałabyś się też w jego zapachu :) Ja też <3

      Usuń
  14. Ładny kolorek tej pomadki z Maybelline. Choć ja za matującymi nie przepadam, bo wysuszają mi usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez się bardzo spodobał :) U mnie tez wysuszają dlatego zanim nałożę pomadkę smaruję usta balsamem nawilżającym :)

      Usuń
  15. Good product. It looks luxury. I follow your blog now. Thx

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne są te mydełka z Biedry :) Cudne mają opakowania :) Ja mam dwie pomadki z Maybelline i bardzo je lubię, tyle, że w innych kolorkach niż Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D No i cena jest świetna :D Nie uszczupla portfela :D A pomadki są bardzo fajne :)

      Usuń
  17. Chętnie wypróbuję szampon z Garniera - zieloną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY