poniedziałek, 31 grudnia 2018

Szczęśliwego Nowego 2019 Roku!!!



Hejka w ostatni dzień grudnia a zarazem ostatni dzień 2018 roku!

Jak się z tym czujecie, że już jutro Nowy 2019 rok?

Jak podsumowujecie 2018 rok?

Postanowiłam że swoje podsumowanie 2018 roku dodam dopiero 3 stycznia. I od razu mówię, że nie będzie to jedno wielkie podsumowanie a aż dwa. Dlaczego od razu dwa? Otóż chciałbym w jednym z nich pokazać Wam jak minął mi 2018, zaś w drugim poście będzie książkowe podsumowanie roku. Chciałbym podzielić się z Wami wszystkimi książkami jakie w tym roku przeczytałam. Myślę, że spora część moich czytelników lubi książki, lubi czytać i myślę, że taka forma wpisu takiej osobie się bardzo spodoba. To tyle z organizacji i zapowiedzi pierwszych styczniowych nowości.


W dzisiejszym poście chciałbym większą wagę przyłożyć do noworocznych życzeń. Każdemu z Was chciałabym życzyć jak najlepiej na Nowy 2019 Rok. Każdemu z Was życzę zdrowia, bo bez niego daleko nie zajdziemy. Życzę miłości, bo tylko ona sprawia, że możemy „przenosić góry” i stawiać czoła wszelkim przeciwnościom losu. Każdemu kto jest samotny życzę by w 2019 roku na swojej drodze spotkał kogoś kto tą pustkę wypełni i sprawi, że każdy dzień będzie po prostu piękny i wyjątkowy. Każdemu bez wyjątku  życzę szczęścia, by omijały go złe rzeczy, choroby i inne paskudztwa. Każdemu życzę by w 2019 spełniał swoje marzenia i nie patrzył na opinie innych. Każdemu kto jeszcze do końca nie wie co to miłość bądź po prostu się jej krótko mówiąc boi życzę by poczuł jej smak i stał się szczęśliwy. Każdemu życzę też by w 2019 roku robił to co kocha bez względu na wszystko. Niech Nowy 2019 Rok będzie dla każdego z nas rokiem spełnionych marzeń i snów. Niech będzie dobry i łaskawy. Niech w ciągu 365 nie zabraknie nam pogody ducha, radości i uśmiechu. Niech słońce świeci zawsze nad nami a gwiazda naszego serca lśni nieziemskim blaskiem. Życzę Wam też byście zawsze mieli przy sobie ludzi których kochacie i którzy kochają Was. Nie ma chyba lepszego powera do działania jak świadomość że ktoś nas kocha, troszczy się o nas i wspiera w całej tej ziemskiej wędrówce. Na koniec życzę Wam spokoju ducha, udanej imprezy Sylwestrowej i Szczęśliwego Nowego Roku!!!!! 


Dziękuję Wam za to, że przez cały rok byliście ze mną! Mam nadzieję że w 2019 także będziecie przyglądać się mojej blogowej działalności a może będzie Was jeszcze więcej ;-) Mimo to cieszę się, że byliście ze mną przez całe 365 dni 2018 roku! Dziękuję! 









spódniczka / Pepco
sweter / targowisko miejskie
opaska / zwykły sklep z pasmanterią
zakolanówki / Sinsay

26 komentarzy:

  1. Z chęcią będę zaglądać na Twojego bloga w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i płynące prosto z serca życzenia- dziękuję! <3 Tobie z okazji Nowego Roku życzę jeszcze więcej uśmiechu na twarzy, przyjaznych ludzi wokół, nowych Czytelników i sukcesów blogowych, kolejnych wspaniałych wpisów, spełniania marzeń, a także dużo zdrowia! :* Udanego Sylwestra! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! <3 Wszystkiego dobrego! <3 buziaczek <3

      Usuń
  3. Wyglądasz bardzo ładnie! Wszystkiego najlepszego w nowym roku:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, tak pięknie napisałas te życzenia, że nie wiem co napisać <3 Ja Tobie również życzę szczęsliwego Nowego Roku, żeby to był rok pełen radosci i pozytywnych zdarzeń. No i zdrowia, rzecz jasna! Bo bez tego ani rusz! Pozdrawiam ciepło :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały :) Chciałam by brzmiały ładnie ale by były prosto z serca :)
      Dziękuję za życzenia Kochana <3

      Usuń
  5. Mamy już 2019, ale również życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku. Poza tym masz przesłodkie te uszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za życzonka <3 i za miłe słowa <3

      Usuń
  6. .Wszystko dzięki temu wspaniałemu człowiekowi, zwanemu dr Agbazarą, wspaniałemu czaru rzucającemu we mnie radość, pomagając mi przywrócić mego kochanka, który zerwał ze mną Cztery miesiące temu, ale teraz ze mną przy pomocy dr Agbazary, wielkiego zaklęcia miłosnego odlewnik. Wszystkim dzięki niemu możesz również skontaktować się z nim o pomoc, jeśli potrzebujesz go w czasach kłopotów poprzez: ( agbazara@gmail.com ) możesz również Whatsapp na ten numer ( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, aby wszystkie Twoje plany i marzenia udało się zrealizować ;* hurtownia bluzek Sosimply.pl ma w swojej ofercie bardzo podobną bluzkę. Zastanawiam się nad jej zakupem. Ty w tej wyglądasz zjawiskowo, chyba zdecyduję się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wszystkiego najlepszego Kochana! <3
      Koniecznie sobie taką kup :) Takie bluzki są mega mega mega ! <3

      Usuń
  8. Kochana, bardzo dziękuję za Twoje życzenia. Ja również chciałabym Ci życzyć wszystkiego, co najlepsze! Przede wszystkim dużo zdrówka, szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń i realizacji celów :) Aby rok 2019 był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzonka! <3 Zdrówko najważniejsze bez niego człowiek nie jest w stanie nic zrobić :)
      Oj tak chciałabym by 2019 był lepszy :)

      Usuń
  9. Książkowego podsumowania roku jestem bardzo ciekawa. W 2018 roku zaczęłam więcej czytać i mam plan że w tym roku przeczytam przynajmniej 50 pozycji.
    Jeśli chodzi o Twojego bloga to dopiero Cię poznałam i chętnie będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! <3 Ja w tym roku też mam zamiar przeczytać przynajmniej 50 książek :)

      Usuń
  10. O, zakolanówki :D A więc jednak się myliłam, były dwie stylizacje - elegancka i luzacka. Właśnie to jest najfajniejsze w kobietach, mają różne oblicza, a co kolejne to lepsze. Samych cudowności w Nowym Roku! I wielu wiernych czytelników, którzy będą z uwagą obserwować postępy w Twoim blogowaniu. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :) Zrobiłam dwie stylizacje :) Tyle że do tej zdjęcia zrobiłam w niedzielę :D a do luzackiej w Sylwestra :D
      Dziękuje za życzonka Kochana <3

      Usuń
  11. Wyglądasz cudownie <3. Te uszka są przesłodkie! Bardzo ładnie Ci w zakolanówkach. Tak dawno nie widziałam stylizacji z zakolanówkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ja uwielbiam zakolanówki i dość często je noszę :) Może teraz nieco mniej bo zimnooo xD

      Usuń
  12. Kocie uszy zawsze w modzie! Masz naprawdę śliczny sweterek. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! :)
      Dziękuję <3 uwielbiam go :)
      Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

      Usuń
  13. Szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń,dalszego rozwoju, miłości i radości<3

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY