poniedziałek, 26 lipca 2021

sukienka i sweterek


Głośnym dzień dobry witam Was serdecznie w ostatni poniedziałek lipca! 

Niesamowite, że mój ukochany sierpień za pasem, a wraz z nim pojawiające się na polach ścierniska i belki słomy. U nas żniwa już zrobione, lada dzień przyjedzie belarka i owe słomiane belki będę mieć na wyciągnięcie ręki. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić z nimi zdjęcia, jak co roku z resztą. Staram się korzystać z lata najwięcej jak mogę. Bardzo dużo przetworów zrobiliśmy z rodzinką, nalewka wiśniowa też się gryzie w butelkach. Są też dżemy, ogórki kiszone i spółka. Za to lubię lato, bo można sobie naszykować mnóstwo pyszności na jesień, zimę i wczesną wiosnę. A ja jestem chyba największą ogórkówą fanką bo mogłabym je jeść cały rok. Kto ma podobnie? Wiecie da się wyczuć już chłodek w powietrzu przeważnie porankiem i wieczorami. Jak jadę do pracy to już ubieram na wierzch bluzę, a jak chce założyć wieczorem sukienkę nakładam sweterek. Dziś właśnie pokażę Wam stylizację w sukience w groszki zestawionej z rozpinanym sweterkiem. Dajcie znać jak Wam się widzi, uściski... 

PS. Na drugim blogu jaki prowadzę z siostrą od soboty znajdziecie przepis na pyszną nalewkę wiśniową, link tutaj






sweterek / Reserved 
mokasyny / Bassano
torebka / Sinsay 
sukienka / targowisko miejskie
***

54 komentarze:

  1. Sweterek w połączeniu z tą sukienką bardzo ładnie się prezentuje.
    Też uwielbiam ogórki i jem je cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja . Dla mnie ten czas za szybko leci .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam ogórki a kiszone to moje ulubione ! :) śliczna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :) dziękuję bardzo Agato :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne zestawienie stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Myślę, że dużo kobiet chciałoby taką kreację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się sukienka 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka, uwielbiam grochy i sweterek super pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, Iwetto! ;)

    Pięknie wyglądasz. <3 Nie mogę uwierzyć, że to już ostatni poniedziałek lipca. Kiedy to minęło? :D

    Dziękuję Ci za polecenie filmu. Z chęcią obejrzę go w wolnej chwili. ;)

    U mnie dziś rano było chłodnawo, ale później wrócił upał. :D

    Życzę Ci przyjemnego tygodnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniś :)
      Dziękuję bardzo bardzo :) Mi też trudno w to uwierzyć :)

      Nie ma za co, " Ostatni list od kochanka" jest cudowny, ja mam zamiar jeszcze raz obejrzeć w sobotę albo niedzielę :)

      U mnie też rano bywa chłodnawo ale upał wraca w dzień :D

      Dziękuję, Tobie też przyjemnego tygodnia :)

      Usuń
  9. Urocza i mega kobieca stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the polka dots print. Super cute look!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiem, kiedy minął lipiec, za szybko, a może to, że tak dużo się działo miało właśnie swój urok. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham warzywka i owoce z wlasnego ogrodka! Niestety, ale mam okazje na nim poszperac raz do roku, bo tak wpadam na wakacje do rodzicow :(. Sierpien zbliza sie wielkimi krokami, coz... czas leci a lato jakos szczegolnie szybko ;/ ps. tesknie za zapachem świeżo wykoszonego zboża :( przez Twoj wpis wzielo mnie na wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham swojskie owoce i warzywa :)
      Jej szkoda, że tak rzadko :(
      Lato co roku tak szybko mija niestety.
      Uwierz mi, że ten zapach jest epicki :)

      He he fajnie, że wzięło Cię na wspomnienia :) czasem trzeba sobie powspominać :)

      Usuń
  13. Nawet nie wiem kiedy, a już jesteśmy na półmetku wakacji :) Owoce i warzywa kocham z babcinego ogródka, najlepsze smaki, bez żadnej chemii :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba! Letnia, dziewczęca i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, minęło piorunem ;)

      Ahhh pamiętam warzywa i owoce z ogródka babci, tęsknię za tym i za babcią której już tyle lat z nami nie ma :( Tak te owoce bez chemii, naturalne i pyszne <3

      Dziekhje ślicznie :)

      Usuń
  14. ja się muszę w końcu wybrać na targ, okazuje się, że jest tam całkiem sporo fajnych ciuchów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo można zakupić fajne ciuszki :) Czasem zdaży się jakaś modowa perła :)

      Usuń
  15. Bardzo ładna jest ta sukienka : ) lubię takie
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, groszki to zdecydowanie wzór dla Ciebie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Uwielbiam groszki, mam sporo sukienek i koszul z tym wzorem w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam sukienki w groszki

    OdpowiedzUsuń
  19. W tym roku rozkochałam się w sweterkach tego typu :) Pasują do sukienek, spódnic oraz szortów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne, mega kobiece zestawienie, sukienka jest cudowna:)
    Ja też uwielbiam ogórki kiszone, ale w tym roku nie zrobiłam jeszcze żadnych przetworów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo :)
      No my już sporo narobiliśmy przetworów na zimę :)

      Usuń
  21. Bardzo lubię motyw kropek na ubraniach, a ta sukienka połączona z tym sweterkiem bardzo mi się podoba :D
    Jednym słowem świetna stylizacja :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) dziękuję za moc miłych słów :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Oo nowa fryzura! Super 😊
    Czekam na przepis na ciasto, wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY