poniedziałek, 28 października 2019

zainspiruj się na Halloween



Dzień dobry Moi Mili!

Zdaję sobie sprawę z tego, że post z inspiracjami już w tym miesiącu pojawił się na blogu. Wiem też, że jak zawsze spotkał się z Waszym bardzo pozytywnym odzewem co bardzo mnie cieszy.  Postanowiłam jednak, że pojawi się jeszcze jeden. Za 3 dni Halloween, wszakże w Polsce nie jest ono tak popularne jak w USA, Kanadzie czy Anglii to postanowiłam, że zabawię się nieco i wyczaruję dla Was dwa posty o tematyce wyżej wymienionego święta. Jestem osobą wierzącą, ale nie widzę nic złego w owym obrzędzie a także nie wydaje mi się by było ono aż tak złe. Każdy lubi co innego, ja tego święta nie obchodzę w jakiś wybitny sposób. Ot mam lampion dynię, zawsze 31 października włączam sobie jakiś film i pałaszuję prażynki Duszki. Podoba mi się cała ta mroczna oprawa, lubię dekoracje i makijaże w stylu halloweenowym. Ale czym dokładnie jest to święto?
Halloween – zwyczaj związany z maskaradą, obchodzony w wielu krajach w wieczór 31 października. Odniesienia do Halloween są często widoczne w kulturze popularnej, głównie amerykańskiej. Halloween najhuczniej jest obchodzony w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Irlandii i Wielkiej Brytanii. Mimo że dzień nie jest świętem urzędowym, cieszy się po święcie Bożego Narodzenia największą popularnością.. Święto Halloween w Polsce pojawiło się w latach 90. Głównym symbolem święta jest wydrążona i podświetlona od środka dynia z wyszczerbionymi zębami. Inne popularne motywy to duchy, demony, zombie, wampiry, czarownice, trupie czaszki, nietoperze, czarne koty itp. Polskim odpowiednikiem Halloween są Dziady.  

PS. Wszystkie zdjęcia pochodzą z pinterest.com








A Ty - lubisz Halloween?

❤❤❤

32 komentarze:

  1. Lubie to <3 Sama obchodze na swoj sposob ale nie swietuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje <3 Uwielbiam wycinać dynie na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podobają :) Ja też to bardzo lubię :)

      Usuń
  3. Świetne inspiracje! Nie świętuję Halloween, ale sam motyw mi się podoba i z chęcią wykorzystuję go w listach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też nie świętuję Halloween ale tak jak Tobie podoba mi się motyw tego święta :)

      Usuń
  4. Świetne te zdjęcia! :) Ja jako tako Halloween nie obchodzę, ale w ten dzień lubię podjadać sobie właśnie te wszystkie słodycze, które specjalnie zostały wprowadzone do sklepów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też bardzo lubię te halloweenowe słodycze :)

      Usuń
  5. Ja również bardzo lubię, ale nie celebruje Halloween 😀
    Świetne inspiracje 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie Lili :)
      Dziękuję :)
      także Cię pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja nie obchodzę halloween ale nie jestem też żadną przeciwniczką ;) Często oglądam różne halloweenowe dekoracje itp bo są bardzo interesujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam nic przeciwko :) Otóż to :)

      Usuń
  7. Niektóre fotki są naprawdę świetne :)

    Buziaki:*
    Przesyłam trochę ciepełka ostatnim postem z Rodos -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie obchodzę Halloween, ale muszę przyznać, że lubię podziwiać te wszystkie dekoracje, wydrążone dynie, czy akcesoria, jak np. kapelusz czarownicy czy inne cuda. :D Udało Ci się wyszukać wspaniałe inspiracje. <3
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to bardzo lubię :) Dziękuję Moniko <3

      przesyłam buziaki :**

      Usuń
  9. Lubię! Może nie świętuję, ale wielką frajdę sprawia mi dekorowanie mieszkania, nawet wypieki halloweenowe - dynie, duszki ❤ Twój wpis mnie zainspirował, może też zrobię podobny? Świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię :) I też bardzo lubię dekorować swój pokój i uwielbiam duszki i dynie :)
      Bardzo mnie to cieszy <3 Myślę, że warto wyczarować taki wpis :)
      dziękuję Ci bardzo <3

      Usuń
  10. Przepiękne inspiracje! Halloween chociaż nieobchodzony w naszym kraju cieszy się w gruncie rzeczy niezwykłą popularnością - i nie ma się co dziwić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że przypadły Ci do gustu :) To prawda :)

      Usuń
  11. Piękne inspiracje, na pewno skorzystam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje, choć ja nie obchodzę halloween.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne inspiracje na Halloween❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się te Twoje inspiracje ;) ja jednak nie ochodzę Halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Ja też go nie obchodzę

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY