czwartek, 10 października 2019

jesień w Sandomierzu



Witajcie Kochani Czytelnicy!

Jak się macie? Powiało chłodem co? U mnie jesień na całego, muszę przyznać, że czekałam na nią z wielkim podekscytowaniem. Uwielbiam te zimne poranki, zaróżowione od przymrozka policzki, wirujące na wietrze liście. To wszystko czyni jesień jedną z najmagiczniejszych pór roku. Jestem osobą zimnolubną ( w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Uwielbiam mróz, śnieg, chłodne dni wypełnione słońcem. Ale w taki czas nie ma nic lepszego jak ciepły kocyk, książka, gorąca herbatka i wełniany sweter plus ciepluśkie skarpety. Przychodzę do Was dzisiaj z drugą i ostatnią obiecaną porcją zdjęć z naszego wypadu do Sandomierza. Pierwsza część tak Wam się spodobała, że mam nadzieję iż druga także zyska Waszą szczególną sympatię.  Zdjęć zrobiłyśmy co nie miara, ale to tylko fotografie. Najpiękniejsze momenty z tej wycieczki mam już głęboko w pamięci i sercu. Wspomnienia, to coś co jest w nas zawsze i nikt ani nic nam ich nie odbierze.















❤❤❤

28 komentarzy:

  1. Zdecydowania ja z kolei należę do tych ciepłolubnych! Niemniej uważam również jesień za magiczna porę roku ;) Śliczne zdjęcia, śliczna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli na pewno uwielbiasz lato :) Oj tak, jesień i zima są bardzo magiczne :)
      Dziękuję Ci bardzo <3

      Usuń
  2. Jak pięknie 😍
    Witam w klubie-również jestem osobą zimnolubną ,i właśnie m.in z tych powodów które wymieniłas lubię jesień 😍
    Śliczna sesja ,aż mi się przypomniało jak kilka lat temu ja również miałam ,jesienią sesję w Sandomierzu 😀❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za miły komentarz <3

      pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Dawno nie byłam, muszę odwiedzić to piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Sandomierzu. Z Twoich fotografii wnioskuje, że miasto mogłoby zyskać w moich oczach. Uwielbiam klimatyczne uliczki i zabytkową architekturę!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, Kochana musisz koniecznie kiedyś tam pojechać :) To miasteczko jest przepiękne <3

      także serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  5. Jesteś taka przesłodka i uśmiechnięta! :) Sesja piękna. Najważniejsze, to trzymać się ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah łabędzie... pomimo, że są wszędzie... zawsze zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zdjęcia w jesiennej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) zawsze z wielkim podekscytowaniem wyczekuje jesieni by porobić te piękne zdjęcia na tle liści :)

      Usuń
  8. Bardzo ładna stylizacja i super zdjęcia :D
    W Sandomierzu jeszcze nie byłam, ale jako fanka ,,Ojca Mateusza" koniecznie muszę się wybrać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ooo skoro jesteś fanką serialu, to znajdziesz tam mnóstwo akcentów Ojca Mateusza :)

      pozdrawiam także

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. mój ulubiony <3 towarzyszy mi od dwóch lat :)

      Usuń
  10. Podoba mi się te płaszcz ale jak widzę nie tylko mi wpadł w oko. Piękny i uroczy ten Sandomierz chyba się na wolnym wybiorę. Szczególnie że nasza jesień zapowiada się ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten płaszczyk to mój ulubieniec :) Polecam, bo naprawdę warto :)

      Usuń
  11. Super, że ukazała się druga cześć tych zdjęć. Są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna relacja. Najbardziej urzekły mnie zdjęcia z jesiennymi akcentami, czyli kolorowymi liśćmi w tle. <3 Czuć klimat pięknej, polskiej jesieni. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY