czwartek, 10 maja 2018

Wiosenny przegląd perfum




Wiosna w pełni. Śmie nawet rzec,że powoli, małymi kroczkami zbliżamy się do lata. Słońce świeci już na tyle mocno, że bez kremu z filtrem ani rusz. Choć nie wspomnę dziś o pielęgnacji skóry i jej ochronie przed promieniowaniem UV to post będzie całkowicie kosmetyczny. O czym zatem będzie? Dziś moi Drodzy przedstawię Wam moje ulubione perfumy na sezon wiosna/lato. Wiem że taki post już dodawałam w zeszłym roku, mimo to postanowiłam nieco go odnowić. W mojej kosmetyczce pojawiło się sporo nowości. Np. mgiełki z Avonu o słodkich zapachach czy moje uwielbiane od niedawna perfumy AVON INCANDESSENCE. 


AVON WISH OF LOVE

OPIS PRODUKTU: Romantyczny bukiet delikatnych kwiatów i smakowitych owoców z nowej serii zapachowej `Wishes`. 

Dla słodkiej, wrażliwej i uwodzicielskiej kobiety. Rekomendowany na dzień.


Kategoria: kwiatowo-owocowa.



Nuty zapachowe: żurawina, kwiaty wiśni, różowa hortensja, płatki róż.






Bi-es Fleurs Sensuelles

OPIS PRODUKTU: Fleurs Sensuelles` to kwiatowo - orientalny zapach emanujący zmysłowym pięknem. Adresowany jest do osób energicznych, charyzmatycznych, a jednocześnie delikatnych i wrażliwych.


Kategoria: kwiatowo - orientalna


Nuty zapachowe:
nuta głowy : bergamota, czarna porzeczka, morela
nuta serca: dzika, róża, piwonia, konwalia
nuta bazy: białe drewno, kwiat wanilii (orchidea wanilia), piżmo



AVON Scent Essence


Opis produktu:Zapach Avon zachwyca cytrusową świeżością: to połączenie sycylijskiej bergamotki, kwiatu limonki i cedru. Idealny na lato, lekki i świeży.

Kategoria: cytrusowo - kwiatowa


Nuty zapachowe: bergamotka, kwiat limonki, cedr




Mgiełka do ciała Różowa Stokrotka & Sycylijska Cytryna
Opis produktu: Pachnąca mgiełka do ciała Avon Naturals Pink Daisy & Sicilian Lemon od razu odświeża skórę orzeźwiającym aromatem soczystych cytryn i kwiatów. Mgiełka odświeża skórę, nadaje skórze delikatny zapach. Połączenie świeżych cytryn i kwiatów stokrotki zapewnia soczyste odświeżenie i pozostawia na skórze przyjemny zapach.
Mgiełka Gruszka & Peonia
Opis produktu:Odświeża skórę i nadaje jej delikatny zapach. Działa chłodząco i relaksująco. Nadaje się również do odświeżania pościeli i pomieszczeń.



Mgiełka do ciała Truskawka & Biała Czekolada

Opis produktu: Mgiełka fantastycznie odświeża a zapach truskawki i białej czekolady wprawia w dobry nastrój.
Truskawka swój czerwony kolor zawdzięcza zawartym w sobie przeciwutleniaczom a biała czekolada zawiera masło kakaowe, poprawiające elastyczność skóry. 

Mgiełka do ciała Wanilia & Drewno Sandałowe




Opis produktu: Mgiełka o aromacie wanilii i drzewa sandałowego, odświeża i pozostawia zapach ciepłych, słodkich nut, który utrzymuje się przez dłuższy czas. Można ją stosować nie tylko do ciała, ale także do pościeli i wnętrz.


AVON OUR STORY FOR HER

Opis produktu:Delikatny, kobiecy zapach zainspirowany przez historie pierwszej miłości. Stworzony przez światowej sławy perfumiarza Yvesa Cessar: `Chciałem stworzyć zapach przywołujący uczucie pierwszej miłości. Próbowałem uchwycić wszystkie złożone emocje, które towarzyszą zakochaniu, gdyż ich natężenie jest niepowtarzalne.`
Kategoria: orientalno - świeżo - kwiatowa

Nuty zapachowe: śliwka, kwiat magnolia, drewno kaszmirowe

AVON INCANDESSENCE

Opis produktu: Ciepły zapach kobiecy. Inspiracją do jego stworzenia było przekonanie, że każda kobieta ma w sobie naturalną promienność. Delikatne nuty drzewne podkreślają jego zmysłowość i żywiołowość. Kulisty flakonik z oszronionego szkła z motywem słońca wyraża energię i ciepło emanujące z wody 'Incandessence'. 

W tej linii zapachowej dostępne również dezodorant oraz krem do ciała.
Nuty zapachowe: orchidea, konwalia, bergamotka, tulipan, frezja, magnolia, mimoza.

 BENETTON ,LET’S LOVE
SKŁAD:
  • nuty głowy: ananas, konwalia ,bambus
  • nuty serca: malina, jaśmin, passiflora
  • nuty bazy: piżmo, cedr, drewno kaszmirowe
 AVON ATTRACTION FOR HER


Opis produktu:Avon Attraction dla niej to porywający trwały zapach, który zbliży was do siebie kuszącą nutą wytrawnych jeżyn, zniewalającym akordem piżma i waniliowym akcentem ambry.
Kategoria: Drzewno-owocowa.
Nuty zapachowe: jeżyny, akordy piżmowe, ambra waniliowa.

AVON Perceive DEW

Opis produktu: Wiosenna woda z modnej kategorii morsko-cytrusowej, w której łączą się w promiennej kompozycji kwiatowe i owocowe nuty. Optymistyczny, świeży i zmysłowy zapach, który pokochasz, jeśli tylko lubisz wiosnę, budzącą się do życia naturę i niezwykłą, otaczającą cię świeżość tej pory roku.

Kategoria: cytrusowo - morska

Nuty zapachowe:
nuta głowy: cytryna, melon, frezja 
nuta serca: wiciokrzew, morela 
nuta bazy: złocista ambra, piżmo, drzewo sandałowe


A jakie są Twoje ulubione perfumy na lato?


46 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te mgiełki z avonu :) Pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te mgiełki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię świeże i kwiatowe zapachy na lato. Świetna jest Avon Pur Blanca Bush

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis, chyba spróbuję tych mgiełek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie Incandessence i Persive. Ten pierwszy był kiedyś moim ulubionym 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  6. kochałam się w tych perfumach :D są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa zapachu perfum z Bi-es ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama uwielbia te ostatnie perfumy :D Ja jakoś do avonu nie jestem przekonana.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są cudowne :)
      może czas się przełamać? :)

      Usuń
  9. A preferujesz jakieś droższe perfumy? Ja do tego dziadostwa z Avonu mówię nie. Krótko się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla kogo dziadostwo dla tego dziadostwo :) osobiście preferuję tylko i wyłącznie perfumy z AVONU :) są o wiele lepsze od tych wyuzdanych i drogich perfumek z droegerii :p długo się utrzymują, mają przestępną cenę i piękne zapachy :) nie wiesz co mówisz :p

      Usuń
  10. Moimi ulubionymi są Black Opium i Caroliny Herrery 💕💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny przegląd :) Ja jestem otwarta na nowe zapachy, ale moje ulubione to takie świeże, rześkie albo cytrusowe :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też lubię takie rześkie świeże zapachy :)
      cieszę się że Ci się spodobał :)
      pozdrawiam misia ! <3

      Usuń
  12. sporo tych perfum !! też mam trochę, ale nie zawsze się perfumuje i tak leżą.
    jestem ciekawa zapachu z AVON.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że Avon u Ciebie rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siostra jest konsultantką to co raz mi coś podrzuci :D

      Usuń
  14. Hi, Im a new follower on your blog from gfc ...
    I hope you will be back ...
    www.dlkgzr.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja aktualnie jestem w poszukiwaniu Si Armaniego w dobrej cenie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie miałam tych perfum :) może kiedyś też się na nie skuszę :)

      Usuń
  16. Chętnie bym wpróbowała te z Avonu. Ale ogólnie to nie korzystam z perfum. Moje jedyne były straszne i kupiłam je pod przymusem ..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) spróbować możesz :) może na początek którąś z mgiełek :) mają cudne zapachy a cena takiej mgiełki to ok. 7zł więc wiele nie stracisz :)

      Usuń
  17. Mgiełki to z Avonu to coś, co używam od bardzo dawna, jeszcze nigdy się na nich nie zwiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam żadnych perfum zaprezentowanych przez Ciebie. Ja osobiście lubię Fendi i Hollister.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie znam ich :D kiedyś muszę je powąchać :D i kupić jak mi się spodobają :)

      Usuń
  19. Ja uwielbiam takie delikatne, kwiatowe perfumy na każdą porę roku.

    Obserwuję, mam nadzieję na to samo, o ile oczywiście spodoba Ci się mój blog!

    M A R C E L I A (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodobał :)
      oj to tak jak ja :D kwiatowe są takie cudowne <3

      Usuń
  20. Ale kolekcja. Nie znam tych zapachów. Używam tego samego od wielu lat, choć czasami siegam po coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się tego uzbierało nie powiem :D
      warto czasem sięgnąć po coś innego :D

      Usuń
  21. U mnie wczoraj przyszła paczka z perfumami do testowania. Bardzo lubię nowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam mgiełki z Avonu, moja ulubiona to jaśminowa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super produkt. warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY