wtorek, 8 maja 2018

klasyczne połączenie czerni i bieli






WITAJCIE!

Niezmiernie mi miło publikować dla Was drugi dzień z kolei,ale jak już Wiecie z poprzedniego posta miałam problemy z połączeniem internetowym, dlatego z opóźnieniem dodałam wcześniejszy wpis. Czas mnie goni, robi się coraz cieplej. Powoli zbliżamy się do lata i mam świadomość tego, że sweterki ku memu rozczarowaniu idą w odstawkę na rzecz lekkich koszulek, sukienek i topów. Nie wiem czy Wiecie ale kocham różnego rodzaju swetry. Mogłabym w nich chodzić non stop ;-) Ich czas już niestety minął ale mój biały sweterek z dekoltem w serek nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i dziś przedstawiam Wam stylizację na bazie wyżej wymienionego swetra. Tym razem totalny klasyk czyli połączenie bieli z czernią. Taki set jest zawsze mile widziany, modny i ponadczasowy. Niby elegancko a jednak sportowo za sprawą czarnych tenisówek na grubej podeszwie.Fajnie podkreślają nogi czyniąc stylizację bardziej na luzie i lekko z pazurem.Osobiście najlepiej czuję się właśnie w takich zestawieniach. A TY-lubisz sportową elegancję? Daj znać w komentarzu :-) buźka














sweterek - Cropp
spódniczka - Sinsay
buty - Vices
okulary - AVON
naszyjnik - Sinsay


50 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) wyglądasz super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja. Sweterek i spódnica pasują do całości😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klastyczna stylizacja, ale bardzo przyadła mi do gustu :) Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy i do tego klasyka mistrz

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie masz już 1000 takich komentarz, ale masz po prostu świetne włosy. Ze stylizacji podoba mi się bardzo spódniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten 1001 komentarz bardzo mile widziany ❤ dziękuję <3

      Usuń
  7. Jak zawsze cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki styl zdecydowanie nie dla mnie, ale za sweterek jest bardzo ładny. podoba mi się, ale widziałabym go w zestawieniu z dżinsami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jednak bym wybrała inne zestawienie niekoniecznie razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty byś wybrała :D mi podoba się takie jakie jest :D

      Usuń
  10. Bardzo lubię zestawienia B&W które sama często praktykuję na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zestawienie- jest moc 😉👍

    OdpowiedzUsuń
  12. Proste i ładne, ale nawet najlżejszy sweterek może być za gorący na lato :D
    Pozdrawiam i zapraszam wszystkich na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja w sweterku w lecie nie chodzę :D założyłam go tylko do sesji bo tak jak wspomniałam w poście jego czas już minął na rzecz lżejszych ciuszków :D

      Usuń
  13. cudownie wyglądasz! Piosenka to jedna z moich ulubionych ostatnio! Miłego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ! <3
      to tak jak i moja :) miłego wieczorku Kochana <3

      Usuń
  14. Śliczna stylizacja! Skąd Ty bierzesz pomysły na nie wszytskie to ja nie wiem, za każdym razem jestem coraz bardziej zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 wymyślam sama lub inspiruję się sklepami takimi jak np Sinsay lub Cropp :)

      Usuń
  15. Super fotki super stylówka :) aczkolwiek myśle ze taki sweterek na ta pogodę to darmowa sauna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja w nim na co dzień nie chodzę :D wymyśliłam tylko stylizację by pokazać ten sweterek :D i tyle :D

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, a ten sweterek coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa stylizacja, a jakie piękne włosy 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje włosy są cudowne!!! Przez Ciebie teraz będę chciała zapuszczać, a mówiłam sobie, że po maturze zetnę :C♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz. Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądasz.Jak zawsze zresztą.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY