środa, 25 kwietnia 2018

Piękny początek sezonu ROSSMANN -55%




Uwielbiam zakupy! To nie ulega żadnym wątpliwościom i z pewnością już to dostrzegliście,że często bywam w galeriach handlowych czy mniejszych sklepach typu Pepco czy TXM. Ale... Lubię też kosmetyki. Szczególnie wtedy gdy można je kupić w niższej cenie. I  drogeria Rossmann mi na to pozwoliła ponieważ jak już wiecie była promocja -55% na produkty do makijażu dla Klubowiczów. Postanowiłam zaopatrzyć się tylko w to co było mi niezbędne. Nie lubię kupować kosmetyków które nie są mi potrzebne by później leżały po kątach. Szkoda pieniędzy, szkoda półek i szafek. Wchodząc do Rossmanna nie wiedziałam do końca czego potrzebuję. Wiedziałam że zależy mi na kupnie mojego ukochanego tuszu do rzęs Panoramic Lashes od Wibo, ale chciałam kupić go w nieco niższej cenie. Później ku memu zaskoczeniu wybrałam sobie jeszcze cudowną paletkę cieni do powiek także tej marki oraz puder transparentny od Rimmela.  Dzięki aplikacji odliczono mi rabat i za wszystko zapłaciłam coś ok.40 zł.


Tusz do rzęs Wibo Panoramic Lashes - formuła wzbogacona w otręby ryżu i pantenol oraz składniki stymulujące wzrost rzęs i zapobieganie ich wypadaniu. 






Paletka 15 cieni do powiek Modern Eyeshadow Palette- 15 intensywnie napigmentowanych odcieni z formułą easy blend,dająca możliwość stworzenia nieskończenie wielu makijaży oka, zarówno wieczorowych,jak i w codziennych odsłonach. Paleta zawiera 12 matowych i 3 metaliczne cienie, od neutralnych barw,klasycznych beży,poprzez rudości w różnych tonacjach,aż po najmodniejsze odcienie jagodowe oraz brązy. Cudownie skomponowany zestaw,który pokocha każda miłośniczka makijaży. 








  1. silver light
  2. amazing desert
  3. modern days
  4. dirty mary
  5. think positive
  6. choco lovers
  7. berry addiction 
  8. dark choco 
  9. meet camel
  10. earth tone
  11. russian gold
  12. marocco touch
  13. cherry juice
  14. touch the ground
  15. spicy orange 


Puder Transparentny Rimmel London odcień 001- mój ulubiony puder w kamieniu, uzupełnienie makijażu, świetne krycie i długotrwałość do kilku godzin, z czystym sumieniem mogę Wam go polecić :-)




Jestem bardzo ciekawa co Wy kupiliście podczas wielkiej promocji -55% na produkty do makijażu w drogerii Rossmann :-) Pochwalcie się w komentarzu, pozdrawiam





39 komentarzy:

  1. będę musiała wypróbować tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka WIBO jest przesliczna !

    OdpowiedzUsuń
  3. puder uwielbiam, a paletą się trochę rozczarowałam, niedługo napiszę o tym na blogu :) więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem :) ja mam ją od tygodnia i jeszcze z niej nie korzystałam :) mam nadzieję że mnie nie rozczaruje :)

      Usuń
  4. Nie bywam w Rossmannie, ale ciekawi mnie ta paletka z Wibo. Jak cienie? Nie osypują się?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą paletkę z Wibo tylko w drugiej wersji :) I szczerze, bardzo rzadko jej używam, pigment jest niestety dosyć słaby.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest okej :) nie wykonuje zbyt kolorystycznych makijaży :)

      Usuń
  6. Ja zrobiłam sobie zapasy żeby do następnej promocji wytrzymać !:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mam i nie wyobrażam sobie mojej kosmetyczki bez nich. Sprawdzają się rewelacyjnie.

    Kama

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten tusz brzmi kusząco, za tą cenę, chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. So nice post dear :)
    like it!
    xoxo, Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zrobiłam zapasy na co najmniej pół roku :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paletka ^^ Na tusz raczej bym się nie skusiła, ponieważ nie przepadam za tego typu szczoteczkami :/ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że ja tej paletki nie widziałam wcześniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieźle ją schowali pewnie, ale myślę że jeszcze ją dostaniesz :)

      Usuń
  13. Szkoda, że promocje są tak rzadko

    OdpowiedzUsuń
  14. Puder stay matte używałam i jest świetny muszę sobie go kupić jeszcze raz :D

    SERDECZNIE ZAPRASZAM NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam dwie pomadki matowe i puder bambusowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne <3 sama bym ten puder wypróbowała :)

      Usuń
  16. Mam za dużo kosmetyków do makijażu więc nie skorzystałam z promocji :) Moja stażystka ostatnio kupiła sobie tą samą doniczkę na kosmetyki :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty :) Paletka ma piękne kolory.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  18. Cienie rewelacja 😍 A jak z trwałością na oku?

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY